20 Ağustos 2010 Cuma

NOTD: Models Own Purple Grey

I am skipping the facebook discount of Models Own since I already got what I wanted during their World Cup promotion. If you are considering a haul, remember that that there is a minimum order amount of £20 for all international orders and that is after the discount is applied. Also, MO polishes still have toluene in them. It has been a while since I used a B3 polish, thus I barely tolerated the strong chemical odor. Other than this, there is nothing to complain about it. Cute bottle, great formula. I used two coats on my index finger and one on the rest. The color is perfect for fall and it flatters my pale skin big time. It is said to be the crème version of Chanel Paradoxal, here is a comparison picture.

Models Own adlı İngiliz kozmetik firmasının facebook'ta 10000 hayrana ulaşınca %50 indirim yapacağını diğer bloglardan duymuşsunuzdur. Ben dünya kupası sırasındaki promosyonundan yararlanıp alacağımı aldım, o yüzden bu seferkine bulaşmıyorum. İndirim lafını duyunca heyecan yapıp atlayanlar olmuştur diye söylüyorum: İngiltere dışına yapılan siparişlerin indirimden sonra minimum £20 olması gerek, üstüne bir de £9.95 posta ücreti verilecek. Yani sadece bir kaç tane almak isteyenler varsa planlarını tekrar gözden geçirsinler, en azından bir kaç arkadaş birleşip beraber alsınlar. Kurban bayramında birleşip danaya girer gibi.

Bugünkü ojemi haftasonuna hazırlık olarak sürdüm. Yarın pudra rengi bir elbise giyeceğim, ona uysun diye seçtiğim renk Purple Grey:


Daha önce bu markada hala toulene denen zararlı maddenin olduğunu söylemiştim. Eğer benim gibi çok uzun süredir B3F ojeler kullanıyorsanız, ojeyi açar açmaz çok yoğun bir kimyasal kokuyla karşılaşacaksınız, bayılmayın. Ben burnuma uhu sokmuşum gibi hissettim, çok fenaydı.


Koku dışında kötü bir yanı yok bu ojenin. Şisesi sevimli, formülü güzel. İşaret parmağımda iki kat diğerlerinde tek kat oje var. Renk olarak bu oje Chanel Paradoxal'ın neredeyse aynısıymış, şurda bir karşılaştırma resmi var. Tek farkları, Paradoxal'ı bilmemkaç derece açıyla ışığa doğru tuttuğunuzda içindeki pırıltıları görebilmeniz, yoksa normalde o da Purple Grey gibi krem gözüküyor. Tam bir sonbahar-kış rengi, özellikle beyaz tene çok yakışan bir tonda. Listenize ekleyin bence.
 
Bir de dizilerin sonunda çıkan "Gelecek bölümde" gibi bir şey yapayım: Haftaya besleyici temel katlar, fransız manikürü için bant metodu ve Sinful Let Me Go oje geliyor. Bir başka istek olan Claire's Silly/Awesome için havaların soğumasını bekliyorum, çünkü oje şimdi sıcak tonunda sabit kalıyor, sürmenin bir anlamı olmuyor. Unuttuğum bir şeyler varsa haber verin.

10 yorum:

  1. fransız manikürü nü çok büyük bir heyecanla bekliyorum teşekkürler!

    YanıtlaSil
  2. Renk çok güzel. sana da çok yakışmıs canım :)

    YanıtlaSil
  3. Ben bu inidirimde alirsin diye tahmin etmistim.

    YanıtlaSil
  4. Bende 11 tane aldım bu indirimde çok heyecanlıyııım :) Seninkide süper. Sende önceden Emerald City almışsın, o nasıl bende aldım da daha ulaşmadı elime :)

    YanıtlaSil
  5. Walla sisede cok guzel gozukuyor ama surmedim daha.

    YanıtlaSil
  6. Deniz'i kandıramadım. (:
    o kanmayınca bende vazgectim.

    Ojedelisi

    YanıtlaSil
  7. Bir dahaki indirime artik.

    YanıtlaSil
  8. models own ojelerini hangi siteden getirtiriyorsun kendi sitelerinde türkiyeye satış yapıyorlarmı :S

    YanıtlaSil
  9. Ben kendi sitelerinden almistim ama simdi gumrukte kozmetik yasagi oldugu icin getirtmek biraz zor olur :/

    YanıtlaSil