1 Ağustos 2010 Pazar

Ünlüler ve Oje: Nevin Yanıt

Nevin Yanıt, competing in 100m hurdles, won the second gold medal for Turkey in 2010 European Athletics Championships yesterday. I like how she painted her nails with our flag colors despite how kick-ass she looks. You go girl!

Haberiniz vardır sanırım, 2010 Avrupa Atletizm Şampiyonası'nda Elvan Abeylegesse'den sonra ikinci altın madalyamız 100 metre engellide yarışan Nevin Yanıt'tan geldi. Konumuzla alakalı kısım, sporcumuzun kırmızı-beyaz manikürü:



İlk defa bir Türk'ün kısa mesafede madalya aldığını görüyorum, aman nazar değmesin. Finali kaçıranlar şurdan izleyebilirler:

3 yorum:

  1. Ahh sende mi farkettin :) Aklımız fikrimiz oje ister istemez gözümüz kayıyor.Çok hoşuma gitti sporcumuzun kırmızı-beyaz manikürü...Keşke hepsi böyle olsa hihi.

    YanıtlaSil
  2. aa izlerken sevincinden ojelerini gözüm hiç görmemiş bile,çok yerinde ve şık olmuş

    YanıtlaSil
  3. Bayildim walla, bir tek o kocaman kolye kosarken canini acitmiyor mu onu merak ediyorum.

    Ben once ojeyi gordum, sonra sevindim :)

    YanıtlaSil