18 Ağustos 2010 Çarşamba

NOTD: Sinful Colors I Love You

My nails grow like weed these days so instead of filing them down, I cut ‘em. The downside of the nail clipper is that I always end up with a length shorter than I aim for. Today I chose a darker shade to wear on my nubbins. I Love You from Sinful Colors is a purple polish with pink glitter. Even if it wasn’t pretty, I’d still buy this for the name. I used two coats and the finish is very smooth.

Daha önce farkettiniz mi bilmiyorum ama tırnaklar yazın daha hızlı uzuyor. Mesela benim şu tırnaklarımla şunları karşılaştırın. Aralarında sadece bir hafta olduğu halde ne kadar farklı gözüküyorlar, değil mi? Ben de günlerimi törpüyle geçirmek yerine bu aralar tırnaklarımı makasla kesiyorum. Makasın kötü yanı her seferinde istediğimden daha kısa kesiyor oluşum. Yine öyle oldu. Bu kez kısa tırnaklarıma koyu bir renk süreyim dedim ve ne zamandır kullanmadığım Sinful Colors'tan bir oje seçtim. Adı I Love You:


Sadece adı için bile alınabilir bu oje. Üstelik mor ve içinde minicik simler var. İki kat sürdüm ve yüzey tamamen pürüzsüz kaldı.


Bu ojenin güzel yanı içindeki simlerin pembe renkli olması. Şu resimde daha rahat görebilirsiniz.


Beğenenler bu markanın yüzlerce ojesini Cherry Culture'da bulabilir. Üstelik sadece 2 dolarlar ve Türkiye'ye de sipariş verilebiliyor.

20 yorum:

  1. Tırnakların böylede çok güzel, pek kısa değil bencee.. Mor ojede çok tatlı, çok yakışmış.. CG ojeleri nerden sipariş edebilirimm Türkiyeyee =))

    YanıtlaSil
  2. Benim dün tanıttığım oje Flormar 14 oda tamamen aynısı diyebilirim

    YanıtlaSil
  3. tatlı gercekten =) yarın uzerine nfu oh'un mor pullu şeyini mi sürceksin ahah =) dogru oldu bence tahminim?

    YanıtlaSil
  4. Ben bu boylarını da çok sevdim öykücüm. Sinful Colors un renkleri çok güzel. Sende Aruba Rhythm' e var mı? renk güzel gözüküyor ama bir türlü swatchını bulamadıM :((

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir renk bende buna yakın bir şey var ama bu kadar parlak mor değil. Ve bu kadar güzel de değil ve tabiiki flormar :D :D :D

    YanıtlaSil
  6. Öykü, parmak ve tırnak yapına hayranım. parmakların aynı hizada. benim parmak yapımdan dolayı, sendeki gibi tutamıyorum oje siselerini :)))

    ben sana uzun tırnagın yakıştığını düşünüyorum ama zor olsa gerek :)

    Flormar14'e benziyor sanki. pembe simler hariç :)

    YanıtlaSil
  7. Emy, ne yazik ki Turkiye’de ChG alabilecegin bir yer simdilik yok, o yuzden ya ebayden alacaksin ya da TD gibi yerlerden siparis vereceksin. Zahmete degerler ama, ben cok seviyorum.

    Youknow, karsilastirma yapayim dedim ama bende sadece 38 varmis, o da degisik bir simli mor.

    Nemo, ama sen de filmin sonunu soyler gibi oldun, sus :P

    Lydiacim, simdi resimlere baktim, Aruba Rhythm cok buyuk ihtimalle Let Me Go’nun aynisi. Sinful eski ojelerine yeni isim verip tekrar promosyon etmeyi cok seviyor. O bende var, istersen gostereyim.

    Joey, Senin dedigin de 14 numara mi? Neon olanin rengi cok guzel bu arada.

    Yaw, niye tutamayasin ki siseyi oyle? 14’un icindeki simler ne renk bu arada?

    YanıtlaSil
  8. ne güzel bir renk o öyle ya, bayıldım..

    YanıtlaSil
  9. Ben karar verdim, Turk kizlarinin favori rengi mor bence :P

    YanıtlaSil
  10. Öykücüm flormarın o rengini de sürdüm ama fotoğraf çekmedim benim dediğim Tru Color serisinden 033

    YanıtlaSil
  11. kesinlikle favori rengimiz mor ! topluca bunalımda mıyız neyiz :))) şaka bir yana renk çok güzel pembe simleri daha da güzel..ben uzun tırnağı daha çok seviyorum ama lens kullandığım için hep belli bir boyu korumak durumunda kalıyorum...

    YanıtlaSil
  12. Joey, simdi Flormar'in sitesinden baktim, o True ojeler orda metalik gozukuyor, simli mi hakkaten? Ne kadar sasirtici resimleri var.

    Nilgun, mor depresyon rengi miymis? Sari degil miydi? Benim odamdaki halim bile mor oysa ki :P Ben de lens kullaniyorum, simdiye kadar pek sorun olmadi, sadece bir kere temizlerken yirttim o kadar.

    YanıtlaSil
  13. Moooooooooooooor :))
    Öykücüm şişenin altından fotoğraflamıştım 14 ü belli olsun diye şimdide baktımda çoook minik pembe yoğunluklu ve metalik simler var

    YanıtlaSil
  14. Evet, ben de yorumlari cevapladiktan sonra tekrar senin yaziya dondum. Tirnak kardesi olduk demek bugun :)

    YanıtlaSil
  15. gercekten de: hangi oje yakismaz ki kiz sana? =)
    sevgilim bu sarkiyi bana soylediginde cok mutlu oluyorum ehehhehe =DDD

    YanıtlaSil
  16. Simli değil baktım bendekine değl. Ama parlak :)

    YanıtlaSil
  17. Degil mi, hangi oje yakismaz ki bizim gibi kizlara??


    Lydia, haftaya sureyim o zaman, bekle ;)

    YanıtlaSil
  18. I thought I was the only one who would buy this for the name alone. Haha, it looks prettier in your swatch than I've seen in others.

    YanıtlaSil
  19. We are so hopeless, aren't we?

    YanıtlaSil