16 Ağustos 2010 Pazartesi

Ablam Şairi Duymuş

The last time I was talking about nail polish and soccer jerseys, I said I really wanted the official color duo of my favorite team, Galatasaray. My sister heard my cry and she got it for me. This is her posing.

Süper bir ablaya sahibim. Galatasaray'ın resmi ojelerinden istiyorum demiştim, hemen kapmış bana. Hatta kapmakla kalmayıp bir de poz vermiş, çok da güzel olmuş:
 
 
Sanırım bu kıyak ablama çanta ve ayakkabı olarak geri dönecektir. Ayrıca daha ilk maçta yenilen takımıma burdan sevgilerimi gönderiyorum.

10 yorum:

  1. ojeler anladığım kadarıyla çok ince yapılı :(

    YanıtlaSil
  2. süper sarı kırmızı Galatasaray aşkı böle bişi işte bak nasılda yakışmış:)

    YanıtlaSil
  3. Ece, sanirim resimde bir kat oldugu icin oyle duruyor, elime ulasinca surucem hemen.

    Cemre, ablama her sey yakisir ama bu daha bir yakismis, evet :)

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle süper ve çok tatlı bir ablaya sahipsin :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. viiihuıuuuttttt...işteee dünyanın en güzel kombine renkleriiii :)))))

    YanıtlaSil
  6. cemre,ben abla teşekkür ederim:))
    ece, bu hızla alınır alınmaz acilen sürüldü. ama bir oyku sursun.o yazar detayini...

    VE OYKU...u are precious....

    YanıtlaSil
  7. Heh, bu yorumun ustune ben ne desem bos :)

    YanıtlaSil
  8. Neeee GS özel ojesi mi? Hemen almalıyım :D

    YanıtlaSil
  9. Heyoo, butun Galatasarayli kizlar birlessin!

    YanıtlaSil