14 Ağustos 2010 Cumartesi

NOTD: Catrice I Sea You + Zoya Pinta

I recreated the YSL Funky French look by painting my tips with Zoya Pinta. I am not really comfortable with freehand, so I used the tape method. Btw, this is the first time I ever tried French.

2010 Sonbahar koleksiyonlarından bahsederken Yves Saint Laurent'in Funky French denilen renkli Fransız manikürlerini geri getirmeyi amaçladığını söylemiştim. Dört oje çiftinden, ki her biri 35 Euro imiş, benim en çok hoşuma giden tabi ki turkuaz+mor kombinasyonu oldu:


Ben mor dedim ama basın tanıtımlarında bu ikili turkuaz+menekşe (violet) diye geçiyor. Demek ki bizim "Essie Splash of Grenadine fuşya mı, menekşe mi?" tartışmamızda YSL benim tarafımı tutardı. Neyse, o konuyu yine orkide diye kapatalım. Bu görüntüyü elde etmek için ben de Catrice ojemin uçlarına Zoya Pinta sürdüm.


Çizgilerin bu kadar düzgün olmasının nedeni bant metodunu kullanmam. Yani uçlar açıkta kalacak şekilde tırnağı bantlıyoruz, sonra ojeyi boşta kalan yere özensizce sürüyoruz. Bantı yavaşta çektiğimizde geriye böyle dümdüz bir çizgi kalıyor. Bu yöntemi normal Fransız manikürleri için de kullanabilirsiniz, yapması aşırı kolay. Anlamadım ben diyen olursa sonra resimlerle anlatırım.


Bu arada bu benim ilk renkli Fransız manikürü denemem; hatta renklisini bırakın ilk Fransız'ım.

28 yorum:

  1. It´s perfect :)

    YanıtlaSil
  2. Anlamadım ben :( Ama çok güzel görünüyor. Yeni aslında renkler benim rengim değil ama yine de renkli french olayı güzel.

    YanıtlaSil
  3. bant olayını ben de kullanıyorum xD pembeyle siyah yapınca çok tatlı oluyo :D:D menekşe güzelmiş ^^

    YanıtlaSil
  4. bence çoook güzel olmuş. ben de yapmak istiyorum ama üşengeçlikten :D

    YanıtlaSil
  5. Öykücüm şimdi sana bir görüş belirteceğim. Dilersen yayınlama. Sadece oku geç.
    Bence French kesinlikle biraz yuvarlak hatlı manikürlerde şahane duruyor.
    Hem çok uzun hem de sert köşeleri olan manikürlerde ne yazık ki -renkler şahane olsa bile- sonuç kötü duruyor.
    YSL'nin tanıtımında da tırnaklar yuvarlak ve sonuç mükemmel.
    Nail-Polish bloggerlarının neden upuzun veya orta uzunlukta olsa bile çok sert köşeleri olan manikür kullanmakta ısrar ettiğini anlayamam.
    Bu nedenledir ki Öykücüm; tırnakların birazcık daha kısa 2-3mm ve çok az yuvarlak hatlı olsa bence yaptığın tüm uygulamalar kat be kat güzel görünecek diye düşünüyorum ben.
    Az önce de dediğim üzere; renkler şahane... ama sonuç :/ eh işte.
    Dilerim kırılmamışsındır.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  6. Vaaay super olmusss! Ben cook severim renkli frenchlerii cok yakismiiss :))

    YanıtlaSil
  7. Kizlar, o zaman denemeyenler denesin, deneyenler guzel renk kombinasyonu bulursa bana da haber versin. Tetul, siyahi uclara mi suruyorsun? Joeycum, anlatirim tekrar.

    Sittirella, neden kirilayim canim? Benim de ovalden kut sekle gecisim, scrangie gibi unlu bloggerlarin tirnaklarina bakip ic gecirmem ile oldu. Zevk meselesi bence, artik yuvarlak kessem gozume tuhaf gelir sanirim. Ama bazi renk ve desenlerin belli tirnak sekillerine daha cok uyduguna katiliyorum, siyahin kisa ve kut tirnakta daha guzel durmasi gibi.

    YanıtlaSil
  8. yok yok asla bu mertebeye erişemeyeceğim bir uğraş yok yok uğraş değil sanat resmen ben ki parlatıcı sürmeye bile beceremeyn ben için

    YanıtlaSil
  9. Iste surdukce elin alisir senin de. Sonra gelsin konadlar, gitsin frenchler.

    YanıtlaSil
  10. tek tek çok tercih etmesem de birlikte iki rengin uyumuna bayılıyorum...birde doreli-morlu kombinasyona..bu sezon ikisini de kullanacağım sanırım...

    YanıtlaSil
  11. Dore icin Flormar'in yeni nail artlarindan kullanabilirsin, mor yok ama.

    YanıtlaSil
  12. OYkuu muthis bebegim =) Diger eline tam tersi renklerden mi yapmalisin sende muah =D

    YanıtlaSil
  13. Your version looks absolutely beautiful!

    YanıtlaSil
  14. Zuzu, walla dusundum de usendim simdi ojeleri cikartmaya, iki el de ayni oldu.

    Thanks ABOP!

    YanıtlaSil
  15. Hi! Nice blog you got there :)
    I'm a follower now!

    Maybe you can check my blog out as well and become a follower?
    http://tesjoesblog.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. güzel bir kopya olmuş, ama yuvarlağımsı tırnakta frenchin daha iyi olduğuna ben de katılıyorum..
    ama boşver sen yapma sakın, senin ellerin böyle iyi =) french de yapmıyormuşsun hiç zaten.

    bant derken, seloteyp gibi olan bişi mi, özel french yapmalık bant mı?

    YanıtlaSil
  17. bişey sorabilirmiyim ucuna bantla mor sürdükten sonra kalan kısmı nasıl sürdünüz acaba ?

    YanıtlaSil
  18. bu nasıl mor bana hep lacivert gibi geliyor :)

    YanıtlaSil
  19. evet siyah uçlarda oluyo seviyoru ben fuşya da iyi gidiyo :D

    YanıtlaSil
  20. Nemo, seloteyp olmuyor, onun yerine platik bant kullandim, gosteririm.

    Eli, tirnagin tamami zaten turkuaz renkliydi, sonra sadece uclara mor suruldu.

    Adsiz, bana guven, gercekten mor :) Maviye yakin bir mor ama, "koyu menekse" diyelim :P

    tetul, ben sanki uclarin koyu olmasini cok sevmedim, tirnaklari oldugundan kisa gosteriyor sanki.

    YanıtlaSil
  21. Öykücüm, şu bant olayını biraz açarmısın?
    Fotolarmısın hatta müsait olduğunda :)

    YanıtlaSil
  22. bant olayı iyiymiş tatlım
    çok başarılı olmuş

    YanıtlaSil
  23. Benden bir funky french, çok renkli değil ama yinede bakın istedim :)

    http://polishing-everafter.blogspot.com/2010/08/lovely-pink-french.html

    YanıtlaSil
  24. Tesekkurler Sikella!

    Emy, cok tatli olmus :)

    YanıtlaSil
  25. ya benm tırnaklarım hep aşırı uzun olduğu için sorun olmadı :D yani aslında farketmedim öyle gösterdiğini ama diğer türlü koyunun üstüne açık rengi pek süremedim düzgün olmadı renk bozuldu :D

    YanıtlaSil
  26. Aaah ah, benimkiler de uzundu :P

    YanıtlaSil