6 Ağustos 2010 Cuma

NOTD: Zoya Ivanka

Just as so many dupes for Charla are surfacing, the true star of Zoya Sparkle collection can turn out to be Ivanka. It is an emerald green beauty which reminds me of the Matrix. The formula is great as usual and I used only two coats.

Bugün yine bir sürü resim geliyor. Haftasonu için seçtiğim oje, Zoya'nın yaz koleksiyonu Sparkle'dan Ivanka:


Daha önce aynı koleksiyondan Charla ve Mimi adlı iki oje göstermiştim. Bu seferki, içinde minicik altın renkli simler olan zümrüt yeşili harika bir oje.


Formül her zamanki Zoya formülü, iki kat yetti ve yüzey tamamen pürüzsüz oldu.


Gölgede ayrı, güneşte ayrı güzel duruyor oje.


Gönül isterdi ki bu renk bir mücevherim olsun, onunla poz vereyim, ama yok.
 
 
Sabahtan beri düşünüyordum bu oje bana bir şeyi hatırlatıyor diye, şimdi yazarken farkettim: Özellikle ilk resimdeki hali Matrix yeşili değil mi?

11 yorum:

  1. charla daha güzeldi bence ama bu da çok güzelmiş..

    YanıtlaSil
  2. @ mente :)

    Nemo, bence de Charla daha guzel, ama hem OPI hem de Orly onun birebir aynisini yapti. O yuzden simdi Ivanka daha bir ozelmis gibi oldu.

    YanıtlaSil
  3. Aman Allahımmmm! Çoook güzel! Ve tenine de çok yakışmış Öykü. :)

    YanıtlaSil
  4. Tannesi, senin falinda cok yakin bir zamanda Zoya alisverisi goruyorum, ne dersin??

    YanıtlaSil
  5. Vallahi olabülüüüü! Yani şu anki şartlarla imkansız ama falda çıktıysa artık, demek onu alabileceğim şartlar da beraberinde geliyor. Ağzına sağlık! :))))
    Ama hakkaten yaa, ben son zamanlarda ne kadar bayılır oldum bunlara. Bir de şu ateş renklerindeki vardı ya, nfu.oh galiba... Ona da kafayı taktım.
    Ama ekstralar dışında ne mi alırım, China Glaze tabii kiii! Gelsin artık şu hediyelerim de bir bakayım tadına onların. Bakayım bloglarda gözüktükleri kadar süperler mi? :)))

    YanıtlaSil
  6. Eh, ben Nfu oh'lari bir sene kafaya taktim, bilirim o halleri. Acaba sana hangi ChGler gidiyor? Gelsinler artik, evet, merak ettik biz de.

    YanıtlaSil
  7. Öykücüm bu ne kadar güzel bir renk böyle.
    Çok yakışmış sana :)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzeeeeeeeeeel! Promo resimlerini gördüğümden beri hem Charla hem de bunu istiyorum!

    YanıtlaSil
  9. Tesekkur ediyorum efendim :)

    YanıtlaSil
  10. GORGEOUS! i wish i would've gotten this on my last zoya order :P

    YanıtlaSil