10 Ağustos 2010 Salı

NOTD: Orly Royal Navy

I am very confused about this polish. I was expecting an electric blue with turquoise shimmer, but it looks very dark on the nail, almost like ink. I only used two coats, I don’t know why it appears so different on me. The polish mostly seems like a basic jelly since the shimmer is hard to detect. It is extremely bright, with capital B, and I don’t have anything similar to this in my collection. I know it is a big hit among bloggers, yet I am disappointed. It just looks weird on me.

Son alışverişimde Orly'nin bağımsızlık günü için çıkarttığı ve Amerikan bayrağı renkleri olan mavi-kırmızı-beyaz üçlüsünden oluşan In the Navy serisinden mavi olanı aldığımı söylemiştim. Bu ojeyi şişeye bakarak turkuaz ışıltılı elektrik mavisi diye tanımlamıştım ama tırnakta çok farklı durdu, bakın:


Bir kere bu renk bence mavi değil, lacivert. Bildiğiniz mürekkep rengi gibi duruyor bende. Oysaki sadece iki kat sürdüm, neden öyle oldu anlamadım. Sonra ben bu ojeyi krem zannetmiştim, jelimsi çıktı. Tırnaklarımın ıslakmış ya da sulu boya ile boyanmış gibi durmasının nedeni o.


Turkuaz ışıltılar ise anca güneş vurduğu zaman belli oluyor:


Koyu renk olmasına rağmen öyle parlak bir oje ki gölgede bile ben burdayım diye bağırıyor ve başka hiç bir ojeye benzemiyor. Diğer bloglara baktım, herkes buna bayılmış. Ama ben yine de hayal kırıklığına uğradım, çok tuhaf durdu bence. Uzaylı gibi.

19 yorum:

  1. This polish looks amazing! Every picture I've seen so far makes me want this more.

    YanıtlaSil
  2. Bence aksine. Cam gibi harika duruyor. =)

    YanıtlaSil
  3. Rengine bayıldım ve bence çok güzel durmuş tırnağında. Haksızlık etme kendine =))

    YanıtlaSil
  4. Polishsis & Jackie, now I feel like something is wrong with me :P

    Lovebug ve Lynn, gercekten mi? Sicaklar basima vurdu demek :)

    YanıtlaSil
  5. Bende beğendim öykücüm.Aldıkların arasında en merak ettiğim ojeydi. sürmüşsün. sanslıyım.

    Sözde Orly Türkiye'ye geldi ama ben cevahir alışveriş merkezine baktım. güzel ya da farklı renk yok. 10 tane oje var...


    tırnakların alt kısmı daha acık renk.üst kısmı daha koyu. ışıktan sanırım :)

    YanıtlaSil
  6. Bence çok şık olmuş bu. Rengi de çok hayranlık uyandırdı bende ama tırnakların sanki camdanmış gibi görünüyor. Sana çok yakışmış. Ama bence kısa tırnakla daha güzel durur gibi geldi bana nedense. Kötü düşünme, ellerine çok yakışmış bence bu renk.

    YanıtlaSil
  7. Sen deli misin Öyyyküüüüüüü! Çokkkkkk güzel olmuuuş. Bembeyaz ellerine nasıl da yakışmış. Ben de istiyorum bundan, harika ötesi, harika! Geçekten çok orijinal bir renkmiş. Lütfen hakkını ver bu ojenin. :)

    YanıtlaSil
  8. "cok tuhaf duruyor" demek abarti tabi
    ama yani ööyle göz alici muthis bisi deil :)

    YanıtlaSil
  9. Tamam tamam, sustum ben :)
    Tirnak diplerinin daha acik renk durmasi jelly bitirisinden kaynaklaniyor saniyorum.

    YanıtlaSil
  10. bence de sus..şahane duruyor..özellikle lacivert gibi durmasına bayıldım...tırnak diplerinin daha açık durmasını bilerek yaptın sanmıştım :))))

    YanıtlaSil
  11. Tamam ya, vurmayin daha fazla :P

    YanıtlaSil
  12. On the pictures I like it. One czech blogger has the same feeling about this color as you

    YanıtlaSil
  13. Great, I am relieved that I am not the only one!

    YanıtlaSil
  14. I feel the same way! I just posted about this polish and I used three coats. I like the fact that it looks so inky, but I wish the glitter would show up more!

    YanıtlaSil
  15. Mine was pretty thick so two coats were enough. I am still puzzled about the color: It looks way darker on me compared to everyone else.

    YanıtlaSil
  16. cidden süpermiş nerden alırız bunu

    YanıtlaSil
  17. transdesign.com'dan aldim. Bunu hediye cekilisinde vermeyi planliyorum, belki size cikar.

    YanıtlaSil