11 Ağustos 2010 Çarşamba

NOTD: Orly Royal Navy + Sally Hansen DVD

Holy cow! Yesterday I told you how I felt about Orly Royal Navy. Do you also remember that I was not really fond of SH DVD? Well, when I layered them, the result was unbelievable beautiful. I just love everything about it, but mostly the purple duochrome effect. According to my memory card, I took a total of 32 pictures of this and they all prove that the product of two negatives is a positive. Q.E.D.

Hayat ne tuhaf, vapurlar filan. Dün gösterdiğim Orly hakkındaki duygularımı biliyorsunuz. Hatırlar mısınız, bir de Sally Hansen'in beni çok uğraştıran DVD adlı bir ojesi vardı, sevemedim demiştim. İşte onu tek kat olarak Orly'nin üstüne sürdüğümde ortaya şöyle bir şey çıktı:


Çok ama çok güzel olmamış mı? DVD'yi elime aldığımda sadece alttaki garip ojeyi kapatmak istiyordum, sonucun bu kadar muhteşem olacağını hiç tahmin etmemiştim.


Bu kombinasyonun tam 32 resmini çekmişim, hepsi ayrı güzel.


DVD'nin bir başka sürprizi, yanardöner olması. Mesela şu açıyla baktığımızda tırnaklarım mor gözüküyor. Bu değişim normalde daha belirgin ama fotoğrafta ancak bu kadar yakalabildim.


Olur mu öyle şey diyenler için bir resim daha geliyor:


Sevmediğim iki ojeden ortaya nasıl böyle bir şey çıktı, hala inanamıyorum. İki negatifin çarpımının pozitif olduğunu da böylece ispatlamış olduk. Q.E.D.


Bu arada dünkü resimde tırnak diplerimin uçlardan daha açık renk olduğunu farkedenler olmuş. Bu benim özellikle yaptığım bir şey değil, jelimsi bitirişli ojelerin bir özelliği. Şurda bir başka örneğini görebilirsiniz. Size bir franken tüyosu: Eğer bu görüntüyü sevdiyseniz, evdeki ojelerinizi jelimsi hale getirmek için içlerine saydam oje katmanız yeterli.

10 yorum:

  1. İnanmıyorum şahane olmuş! Bayıldım! Mor çıktığı resme bittim özellikle :D

    YanıtlaSil
  2. Diyorum sana yakışıyor sim :)) Çoook güzellll

    YanıtlaSil
  3. hmm bu gerçekten çok güzel olmuş :))

    ben nfu-oh maviyi merak ediyorum ya, bi ara onu kullansan böle bi mavinin üstüne? eheh.

    YanıtlaSil
  4. Ay o moru duzgun cekicem diye canim cikti Marjo ama sonunda becerebildim.

    youknow, zaten hem yanardoner, hem sim; daha ne olsun olsun?

    Nemo, Nfu-oh da guzel olurdu bunun ustune, evet. Surerim onlari da yakinda.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş, uğraştığına değmiş Öykü'cüm.

    YanıtlaSil
  6. MERHABA;
    BLOĞUNU YAKIN ZAMANDA KEŞFETTİM.. ÇOK İLGİNÇ VE ÇOK GÜZEL..
    MERAK ETTİĞİM BİRŞEY VAR.BU KADAR DÜZGÜN VE KIRILMAYAN TIRNAKLARA NASIL SAHİP OLABİLİYORSUN ?
    TAKİBE SIKI SIKI DEVAM EDECEĞİM :)

    YanıtlaSil
  7. Great color!!
    Really lovely blog :)

    Cheers, Jesa

    YanıtlaSil
  8. Thanks Jesa! Judycim, sana da thanks :P

    Sevgili Adsiz, oncelikle hosgeldin :) Beslenmeden genetige kadar bir suru faktor var aslinda, ama tirnaklarimi her gun boyayip bakim yaptikca daha da gucleniyorlar. E onlar guclendikce benim de daha cok boyayasim geliyor, boyle bir dongudur gidiyor. Ojeden once mutlaka besleyici temel katlardan suruyorum, sen de onlarla baslayabilirsin. Onlar hakkinda da bir yazi hazirlamak uzereyim, cok yakinda sinemalarda diyelim.

    YanıtlaSil
  9. tekrar merhaba ben adsız yani aylin:)

    besleyicilerle ilgili yazını merakla bekliyorum ilk önce onu belirteyim...

    tırnakları havalandırmak lazım tezini özenle çürüttüğünü görüyorum.. artık boyamaya full devam diyebiliriz..

    takibe devam ... :))

    YanıtlaSil
  10. Aylin, walla hala aklimda o yazi, unuttum sanma. Onumuzdeki hafta icin planlamistim.
    Evet, bundan sonra nonstop ojeli geziyoruz. Bak bana, ojesiz oldugum bi an bile yok :)

    YanıtlaSil