27 Ağustos 2010 Cuma

Yeni Wet 'n Wild Ojeler

Sometimes I just buy a polish because of its fascinating name, even if I don’t like the color or the finish. Of course, I went bonkers when I heard that new Wet ‘n Wild LE polishes were named after TV shows. As usual it took months for that collection to appear in my CVS and I grabbed them as soon as I spotted them. Luckily, the other LE resort-themed collection was also there, as well as some additions to the core line, so I ended up with a handful of lacquers. The cashier teased me by asking if I was gonna paint each nail a different color. I just smiled; if only she knew..

Artık biliyorsunuzdur, sadece renk ve bitirişleri yüzünden değil, bazen isimleri için de aldığım ojeler oluyor. Wet 'n Wild'ın da yeni ojelerini dizilerden esinlenerek adlandırdığını duyunca heyecan yaptım. Tabi her koleksiyon gibi bunlar da Amerika'nın doğu kıyısına bir kaç ay sonra geldi, gördüğüm gibi hemen kaptım ben de. Soldan sağa How I Met Your Magenta, Saved by the Blue, Buffy the Violet Slayer, Sage in the City, Gray's Anatomy:
 

İsimler çok komik, değil mi? Renkleri de güzel bence. Bunların yanında Wet 'n Wild'ın bir diğer LE yaz koleksiyonu da mevcuttu; ondan aldıklarım da Bali, Kauai, Barbados, Aruba ve Bora Bora:


Sanırım Kauai, Barbados ve Bora Bora sadece başka ojelerin üstüne sürmelik ışıltılı şeffaf ojeler.


Bunları almışken esas koleksiyona yapılan yeni bir kaç eklemeyi de gördüm, onları da sepete attım. Soldan sağa Night Prowl, Wild Card, Rain Check:


Kasadaki kız aldıklarımı görünce "Her bir tırnağını farklı renge boyamayacaksın umarım" dedi. Sadece gülümsedim. Bir bilse..

3 yorum:

  1. hihi bende kasaya yanasinca hep manali bir ifade oluyor yuzlerinde gormezden geliyorum =) Gule gule kullan yazilarini bekliyorum =)

    YanıtlaSil
  2. Halimden sen anlarsin zaten :) Ben de MACleri bekliyorum canim!

    YanıtlaSil
  3. isimler çok şahaneymiş hakkaten

    YanıtlaSil