2 Ağustos 2010 Pazartesi

NOTD: Essie Playa del Platinum

Please scroll down for English.

En son Essie'nin Resort koleksiyonundan bir renk göstermiştim, bugün aynı seriden devam edeyim dedim. Seçtiğim oje Playa del Platinum:


Gri-bej arası diye tarif edebileceğimiz bir rengi var, ki yabancılar buna greige diyor. Henüz sevip sevmediğime karar veremedim; biraz zaman geçsin, sonra bir daha düşünürüm.


Yalnız formülünden nefret ettim. İki kat yetti gerçi ama ikisi de işkence gibiydi. Bakalım, belki içine inceltici damlatınca daha iyi olur.
 
Today I am wearing Essie Playa del Platinum from the Resort collection. I am not sure if I like this warm greige color on me or not, I’ll need some time to think about it. I absolutely hate the formula though, it is extremely gloopy.

8 yorum:

  1. Ben de bu rengi sevdim mi sevmedim mi emin değilim. Güzel gibi ama sanki bana olmayacakmış gibi.

    YanıtlaSil
  2. Aynen Marjo, renk guzel de yakisti mi cozemedim. Simdi ortam degistirip farkli isiklar altinda bakiyorum.

    YanıtlaSil
  3. Ben cok sevdim =) Su anda onlar benim tirnaklarimda da ve bende hic bir sorun cikartmadi yapisi gayet guzel incelticiye falan gerek yok anlamadim senin ki neden oyle oldu.. Iki katta inanilmaz bir renk bence surdukce sende seviceksin.. Ve dun bi baby shower vardi durdurup sordu bi kac kisi nedir bu renk diye cok temiz bir renk bence seffaf pembeler, kirik beyaz gibi bir renk oldu benim icin =)
    Birde telefonumu kaybettim mutsuzluktan agalayabilirim degil agladim bir miktar uzuldum.. Nasil oldu bilmiyorum uf

    YanıtlaSil
  4. Heyoo, tirnak arkadasi olduk yine :) Yok Zuzu, benim elimde guzel durmadi, bir tuhaf oldu. Ben de anlamadim, yeni aldigim Essieler hep koyu kivamli cikti. Pembe (fusya!) olan iyiydi ama bu zamp gibiydi.
    Baktin mi her yere? Baby Shower'a gittigin yerde falan kalmis olmasin? Ya da orda biriyle karismis? Cok fena hakkaten :(

    YanıtlaSil
  5. Belki de haklisin el renk tonlarimiz farkli seni rahatsiz etmis olabilir ama bende ilk surdugumde ihtimal vermiyodum bu rengi bu kadar sevebilecegime =) Belki de sende zamanla seversin =)
    Ne fusya ne menekse biz ona orkide dedik yahu karistirmasana =)Enterasan bak yaz mevsimi bence oje yapilarinida bozdu anlamadim ki neden mesela su essie fall koleksiyonundaki morda beni cildirtti boyle acayip bir halde uzuyo sanki oje eskimis artik bozulmus gibi korkunc halbuki yeni!
    Yok gitti o artik bir bardak su durumu. Ya bi 4 saat her aradigimda caldi muhtemelen dusurdum sonra kesildi.. Yani her yeri aradim gittigim yerlerde targettan hediye aldim gectim direk yani dusursem biri kesin alir kapatirdi bilmiyorum gitti telefon cok uzuldum gercekten..

    YanıtlaSil
  6. Ben de tekrar BBB'ye gidip o fall ojelerden bakacaktim gelmisler mi diye. Hala yesilde gozum var. Nasilsa burda telefon belese geliyor ama numaralarin gitmis olmasi uzucu. Nazar cikmis diyelim, olaya pozitif yonden bakalim.

    YanıtlaSil
  7. çok güzel bir renk bu ya bence sanada yakışmış göz alışkanlığı sanırım matlaştırıcıyla denemelisin gözümde canlandırdımda muhteşem olur

    YanıtlaSil
  8. Yok, goz aliskanligi degil, ten rengimle cakisti bu oje. Ama renge bir sozum yok, oldukca guzel.

    YanıtlaSil