19 Ağustos 2010 Perşembe

NOTD: Sinful Colors I Love You + Nfu Oh 52

This is a reader request: One coat Nfu Oh layered on Sinful I love You. I didn’t really need to layer it since the polish was very pigmented. Hands down Nfu Oh makes the best flakey polishes in the market: Great formula, soft flakes which would not lift up, silky finish. My nails look gorgeous but I couldn’t transfer it on the pictures: It is ten times more sophisticated IRL so I'll try to make another post with better pictures.

"Nfu Oh görmek istiyoruz" diye iki ayrı kişiden istek alınca tırnaklarımdaki koyu renk ojenin üstüne birini süreyim dedim. Aslında kat yapmaya hiç gerek yokmuş, oje o kadar pigmentli ki altta mor ojenin olmasının pek bir katkısı olmadı. İşte Sinful I Love You üzerine bir kat Nfu Oh 52:


Aslında bu resimlerden hiç memnun değilim. Tırnakta o kadar muhteşem duruyor ki bunu resimlere tam olarak yansıtamadım. Bunun on kat daha sofistike görünümlüsünü hayal edin.


Nfu Oh, tartışmasız piyasadaki en iyi flakey/pullu oje markası. Kolayca sürülüyor, pullar yumuşacık olduğu için kalkmıyor, tırnak pürüzsüz gözüküyor.


Sanırım bu ojeyi tek başına iki kat denesem daha çok derinlik elde ederim. Yakın zamanda öyle deneyeceğim.

11 yorum:

  1. Mükemmel görünüyor!
    Yakında rüyalarıma girecek bunlar. :))

    YanıtlaSil
  2. Ben bir sene ruyamda gordum walla :)

    YanıtlaSil
  3. Aaa inanmıyorum ben de bugün Nfu.Oh resmi eklicem :) Benimki 56 yeşil olanı :) 52'm yok ama en kısa zamanda alacağım :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de 56'yi almayi dusunuyordum :)

    YanıtlaSil
  5. owwww tavuskuşu gibi çok şahane bebeğim.

    YanıtlaSil
  6. DEPREM ÇOCUKLARINA YARDIM KAMPANYASINA DESTEK İSTİYORUZ.

    UMUT ÇOCUKLARI OKULDA.
    LÜTFEN KAYITSIZ KALMAYIN.

    DETAY BİLGİ:http://curcuna-siyahkelebek.blogspot.com/2010/08/yeni-kampanyamz-umut-cocuklar-okulda.html

    YanıtlaSil
  7. Judy, guzel bir benzetme olmus, ben bunu kullanayim.

    YanıtlaSil
  8. filmlerdeki bilgisayar efektleri gibi.gerçekten çok farklıymış. en güzelide her tırnask birbirinden farklı ışık oyununu sergilemekte.
    koyu renk üzerine sürdüm demişsin direk tırnağa sürsen olmuyor muydu? yani o zman sadece bu renk karışımı sim fosfor renk mi kalıyordu anlayamadım.

    YanıtlaSil
  9. Ojenin ne kadar pigmentli oldugunu bilmiyordum, o yuzden baska ojenin ustune denedim. Mesela daha once gosterdigim Nfu Oh 44 numarali oje tek basina cok renksiz kaliyor, ama bu oyle degilmis. Alttaki moru tamamen kapatti sayilir.

    YanıtlaSil