12 Ağustos 2010 Perşembe

NOTD: Catrice I Sea You

We just learned that Ulta is coming to town; I might need a second job to afford my polish obsession from now on. What about belly dancing? I am Turkish after all, it is in my blood :) I am wearing one of my European brands today, which I got in an international swap with Oooh, Shinies!. Catrice I Sea You is a beautiful dusty turquoise crème. This is two coats and I really like the formula and the flat brush. I might try to get more of this brand in the future.

Bir kaç gündür kiminle konuştuysam bana geçmiş olsun dileklerinde bulunuyorlar: Hani yeni kozmetik bölümü açtığı için iki günde bir gidip Essie aldığım BBB var ya, onun yanına da Ulta açılıyormuş. Ulta demek OPI demek, China Glaze demek; yani kısaca ayvayı yedim demek. Gazetelerde "Doktoraya gitti, dansöz oldu" diye haber görürseniz bilin ki o benim, oje paramı çıkarmaya çalışıyorum.

Bugün Hollanda'dan gelen Catrice ojelerimden seçtim, adı I Sea You:


Tozlanmış turkuaz renkli krem bir oje. Hem formülü hem de yassı fırçası güzel, iki kat yetti de arttı. Eğer iş ya da tatil için yolunuz oralara düşerse ya da orda yaşayan bir akraba, tanıdık falan varsa bu markadan mutlaka edinin. Fiyatları da oldukça uygun.


Hazır tırnağımda bu renk varken yarın YSL tarzı renkli Fransız yapayım diyorum, bakalım nasıl olacak?

24 yorum:

  1. ahah tesadufe gel okuma listemde baska biri daha bunu kullanmis bugun:

    http://www.thepolishaholic.com/
    bi de sen ney doktorasi yapiyorsun sormasi ayip degilse?

    YanıtlaSil
  2. Bu bir isaret olabilir! Bak, o da zaten cok begenmis ojeyi. Ekonomi yapiyorum.

    YanıtlaSil
  3. Ojenin rengine bayıldııııımmm =))

    YanıtlaSil
  4. Doktora mı? Kaç yaşındasın sen Öykü? Renk süper mor sürdürücem ben malum kendim süremiyorum ancak deneme amaçlı sol elime :( Bu arada yazının İngilizce kısmına koptum. Bir süre uzak kalmayı düşünüyordum halbuki ama onu okuyunca yorum yapmalıyım dedim :p Kötü etkiliyorsun beni :D :D

    YanıtlaSil
  5. bana da almanya'dan jeanette yollayacak, cok heyecanlıyım =)

    YanıtlaSil
  6. Yeah, start saving money now! I've found having an Ulta nearby is very dangerous. :)

    YanıtlaSil
  7. hey mutlaka yarin ysl istegi yapiyorum peceteye yazdim yolladim he =)

    YanıtlaSil
  8. Sagolun kizlar, bayiliyorum boyle renklere ben de.

    Joeycum, sen de gel, karsilikli gobek atariz. Evet, doktora. Universite biteli coook oluyor :/

    Deniz, mutlaka grisinden de iste. Zuzu, tamam simdi mor ojelerden uygun bir renk bulayim.

    KarenD, my BBB recently opened a cosmetic section and it is already killing me!

    YanıtlaSil
  9. Boşver Öykücüm hala gençsin neticede :D Kırmızılar bekliyorum ben senden :D :D

    YanıtlaSil
  10. Gencim hala, degil mi?? Kirmizi bu aralar zor, hazir hala yaz mevsimindeyken rengarenk takilirim. Senden bekleriz ama, zaten bu aralar blogu bosladin, gozumuzden kacmadi.

    YanıtlaSil
  11. mezdeke USA yi kuralim oldu olacak :).

    YanıtlaSil
  12. Iyi fikir, yuzleri de kapatiriz oyle ama ucuncu lazim.

    YanıtlaSil
  13. ay çok beğendim bu rengi, süper duruyor.

    YanıtlaSil
  14. yeşil oje çok seviyorum, harika olmuş Öykü'cüm.

    YanıtlaSil
  15. Sagolun kizlar, her eve lazim bir renk.

    YanıtlaSil
  16. bu lorealin water's edge'e benzemio mu?

    YanıtlaSil
  17. Evet, onun bir ton koyusu.

    YanıtlaSil
  18. Wow, this is a really beautiful color...

    YanıtlaSil
  19. Doktoraya gitti, dansöz oldu" diye haber görürseniz bilin ki o benim, oje paramı çıkarmaya çalışıyorum. :))))

    Ne denir sana : )))

    Ojenin rengi çok güzel.

    YanıtlaSil
  20. Canim seni de bekleriz, yeni Mezdeke olucaz burda.

    YanıtlaSil
  21. öykücüğüm bu oje ilk gördüğüm günden beri rüyalarımı süslüyor. yazmak bu güne kısmetmiş. çarşamba günü iki arkadaşım amsterdam'a gezmeye gidiyorlar da sipariş edeyim diyorum. ne kadardır bu ojelerin fiyatı? gitmeden parasını vereyim arkadaşıma.

    YanıtlaSil
  22. Ayyy, senin adina ben heyecanlandim simdi :) Bunlar 2.5-3 euro civarindalar, ucuz yani. Bunun yaninda Sold Out Forever (Chanel Jade kopyasi), I Scream Peach (Chanel Orange Fizz kopyasi), London's Weather Forecast (Gri) tavsiye ederim. Ya da ne kadar toplayabilirlerse getirsinler. Essence varsa onlardan da kapsinlar, onlar da 1.5 euro civarinda sanirim.

    YanıtlaSil
  23. ehehe! yaşasın çok ucuzmuş. üç dört renk aldırayım güzellerinden. :D:D:D

    YanıtlaSil