30 Ağustos 2010 Pazartesi

Sonbahar Siparişlerim

Another fall haul! I pulled the trigger as soon as ChG Halloween collection, Awakening, was up for sale. All three polishes look awesome and they came with Fast Forward top coat. Actually I already purchased it almost a month ago, but I could only use it on my toes due to its strong odor. In addition to ChG, I bought a few CC polishes from its Untamed Luxury collection. The shimmer in Snakeskin and Wild Orchid look so delicate. Also, I finally got my hands on Orly Cosmic FX polishes, Galaxy Girl and Space Cadet. I agree, they do look like they are out of this world.

Aslında üstüste alışveriş resimleri göstermiyorum ama bu seferki paketten çıkanlar öyle güzeller ki hemen resimlerini çektim. Daha önce 2010 sonbahar koleksiyonlarını tanıtırken China Glaze'in cadılar bayramı için yaptığı üç simli ojeye hasta olduğumu söylemiştim. Sonunda piyasaya çıktılar, hatta üçünü de alana kurutucu üst kat hediyesi varmış. Awakening adlı bu ufak serideki ojeler soldan sağa Mummy May I, Zombie Zest, Ick-a-Bod-Y:


Aslında China Glaze'in kurutucu cilasını bir ay kadar önce almıştım, kokusundan nefret ettiğim için sadece ayaklarımda kullanabildim. Ojelerin üçü de birbirinden ilginç ama. Yani normalde çok çirkin diyebileceğimiz renkleri öyle güzel bir şekle sokmuşlar ki hayran kaldım:


Bir başka sevdiğim marka olan Color Club'ın Untamed Luxury adlı yeni sonbahar serisinden üç oje aldım. Bunlar Positively Posh, Snakeskin, Wild Orchid:


Snakeskin'in içinde altın renkli, Wild Orchid'deyse gümüş renkli pırıltılar var. İkisi de çok zarif duruyor:


Tabi ki bu siparişimde asıl hedefim daha önce elime geçemeyen Orly'leri toplamaktı. Bu sefer sadece ikisini ısmarladım; Galaxy Girl ve Space Cadet:


Şimdi nefesinizi tutun ve şuna bakın:


Muhteşemler, değil mi? Özellikle Space Cadet aşmış bir oje; içinde neredeyse bütün renkleri görebiliyorum. Bu siparişle sonbahar ojelerinden tüm istediklerimi almış oldum, başım göğe erdi. Kış koleksiyonları çıkana kadar ben ve cüzdanım rahatız sanırım.

15 yorum:

  1. I just placed my order with VNS for the CG and ORLY beauties, I can not wait till they arrive! :)

    Thanks for sharing :)

    YanıtlaSil
  2. diyorum ki, ben sizin okulda mastera başlayayım, komşu falan olalım? :D

    YanıtlaSil
  3. Wild Orchid çok güzelmiş. güle güle sür canım.

    YanıtlaSil
  4. dün bunlari (china glaze aw.) baska bir blogda daha gordum ama neydi simdi hatirlamiyorum =) tanidigim tanimadigim bi suru insani takib ettigim icin zor oluyo hatirlamasi tabi. mummy may i cok harika hakkaten, ama adi zombi zest olan biseyi tirnaga surmek bile urkutucu bence =/

    YanıtlaSil
  5. Jackie, you will love them!

    Lydia, bekleriz canim. Ulta da acilsin, elele alisverise gideriz.

    Wild Orchid cok tatli duruyor, umarim benim icin cok acik olmaz.

    YanıtlaSil
  6. Nemo, ama cadilar bayrami icin konsept cok guzel olmamis mi? Zombili falan. Turuncunun adi daha fena yalniz ;)

    YanıtlaSil
  7. Süper!!! Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  8. güle güle kullan öykü, awakening'ler muhteşem gözüküyor!

    YanıtlaSil
  9. Çok güzeller, güle güle kullan Öykü! Ben de ChG'leri aldım, ne zaman gelir bakalım :)

    YanıtlaSil
  10. istek yapmak istiyorum, ve snakeskin' i istiyorum, evet onu onu gormek istiyorum...

    YanıtlaSil
  11. Walla oje degistirecek vaktim olsa neler neler surucem ama..

    YanıtlaSil
  12. These are just gorgeous, can you tell me where you got them please? THanks.

    YanıtlaSil
  13. Hi pkbmum, trust me, they are even more gorgeous IRL!
    You can get them from Transdesign, but I heard a rumor that they recently stopped sending Orly to other countries. They suddenly increased the FX price to $10 too, so I guess it is more like a company policy, not TD's fault.

    YanıtlaSil