3 Ağustos 2010 Salı

NOTD: Essie Playa del Platinum + Çıkartmalar

The verdict: Playa is a nice color but it doesn't play well with my skin tone. This is my first ever water decal mani from Viva la Nails. Me likey. It looks very classy and the application is pretty easy.

Dün değişik aydınlatılmış ortamlarda ojemi kontrol ettikten sonra karar verdim: Güzek bir renk ama bana yakışmadı. Gece bari biraz süsleyim dedim ve Viva la Nails'ten gelen sulu çıkartmalardan yapıştırdım.


Daha önce vücudunuza geçici dövme yapıştırdıysanız bunlar da aynı mantıkla çalışıyor. Önce desenleri ufak parçalara bölüp suya atıyoruz, 30 sn bekleyip çıkarttığımızda üstteki şeffaf film kendiliğinden ayrılıyor ve onu tırnağa yapıştırıyoruz.


Çok zarif oldu bu çıkartmalar, ben bayıldım. Bunların yanında konad çocuk işi gibi kalıyor, üstelik onlar gibi de uğraştırmıyorlar.

13 yorum:

  1. ay bunlardan bende almalıyım nasıl güzel yaa konad var ama onuda aşmalıyım demiştim aslında renk güzel :)))

    YanıtlaSil
  2. I really like the color!!!And the flowers really makes the color stand out.I love it!!!Great job.

    YanıtlaSil
  3. Thanks girls!

    youknow, ben de alicam bunlardan, nasil sevdim anlatamam.

    YanıtlaSil
  4. gerçekten çok değişik olmuş çok güzel <3

    YanıtlaSil
  5. of aman allahim muthis muthis!!

    bence bordo, kirmizi bisiler giymelisin bununla..

    YanıtlaSil
  6. çok tatlı görünüyorlar.

    bu tarz çıkartmaları nereden alabiliriz?

    YanıtlaSil
  7. Bu bana Viva la Nails'den geldi, adresi http://www.vivalanails.co.uk/

    YanıtlaSil
  8. ya süper görünüyor bunlar..detaylar müthiş..derhal siparış verilecek :)

    YanıtlaSil
  9. Aww, paketin geldiginde resim de cek o zaman, merak ederiz biz.

    YanıtlaSil