8 Ağustos 2010 Pazar

Karşılaştırmalar: Zoya Ivanka vs. Orly Meet Me Under the Mistletoe

Nevermind, these aren't even close! If you have any questions, I am finally on Formsping.

Şişede benzer duruyorlardı, bir de tırnakta göreyim dedim. Alakaları yokmuş. Soldan sağa MMUtM, Ivanka, MMUtM, Ivanka:


Benim sürekli oje konuşmamdan sıkıldıysanız sizi Lydia'nin köşesine alalım, orda da naçizane parfümlerim var. Bir de Formspring olayına sonunda ben de girdim. Yorumlarla ya da email ile gelen sorulara elimden geldiğince cevap veriyorum zaten ama artık şurdan da ulaşabilirsiniz.

16 yorum:

  1. off harikaymis gercekten... bir de glitz&glamour'u istiyorum bu koleksiyondan...

    YanıtlaSil
  2. O bende cok cirkin olur diye tahmin ediyorum, sicak tonlu altin ve ben pek iyi anlasamiyoruz.

    YanıtlaSil
  3. ne ilginç ben koyu renkli olanları zoya ivanka sandımdı, hatta onun fotografıyla karsılastırdım gaayet de benziyolar!
    ama demek ki cok yanarlı donerli bi renkmis.

    neticede, bence koyu renk ve adı daha uzun olan oje daha güzelmiş :p

    YanıtlaSil
  4. Sorma, adini yazana kadar canim cikiyor :) Bu yeni oje tam cam agaci yesili gibi, oburu daha bir matrix.

    YanıtlaSil
  5. Bana göre çok fazla simliler. Belki başka renk olsa beğenebilirdim ama bu yeşiller kesinlikle benlik değil. Matrix havasında olmuş ama o yönüyle beğendim :)

    YanıtlaSil
  6. Walla benim icin ne kadar sim, o kadar guzel :)

    YanıtlaSil
  7. That Orly looks great! I don´t know it :(

    YanıtlaSil
  8. This one is super new, it is from the Christmas collection called Tis the Holiday.

    YanıtlaSil
  9. Kuzucum, öykücüm benim blogumdaki oje yazısına bir bakabilir misin? Senin gibi profesyonelden desteğe ihtiyacım var :)

    YanıtlaSil
  10. ÖYKÜ sana simli ojeler çok yakışıyor ben kullanamıyorum pek ama sende görünce bayılıyorum ya:)

    YanıtlaSil
  11. ikiside güzelll
    ve sim her zaman güzeldir :))

    YanıtlaSil
  12. youknow, bak celebi74 de diyor sim her zaman guzeldir diye, sana da yakisir bence :)

    YanıtlaSil
  13. yakışır belki de laf aramızda silimi eziyet :)) sen sür ben izlerim :))

    YanıtlaSil
  14. Tamam, bundan sonra butun simlilerim senin icin geliyor :P

    YanıtlaSil
  15. sıkıldılar tabii hep oje hep oje :P
    şaka bi yana da ivanka güzelmiş bencee..

    YanıtlaSil
  16. Olmaz, ojeden sikilinir mi hic? Ivanka cok tatli, evet.

    YanıtlaSil