22 Ağustos 2010 Pazar

Oje Kardeşliği

Here are some group photos from last night.

Dün gece çıkmadan kızlara tembihlemiştim herkes oje sürsün diye; ortaya şöyle bir görüntü çıktı. Yukardan başlayarak saat yönünde Chanel Particuliere, Sally Hansen Wine Not, Models Own Purple Grey + Pure Ice Busted, Essie Mink Muffs:


Gördüğünüz üzere pek bir "trendy"yiz. Bir de Aslı'nın süper seksi ayakkabılarıyla pedikür resmi çekecektim, Jason'ın katkılarıyla o da şöyle oldu:


Yalnız gecenin sonunda farkettim, artık deneysel elektronik müzik için çok yaşlanmışım. Kafam o kadar şişti ki bir ara soliste "Önce o mikrofunu ağzından çıkar" diyesim geldi.

9 yorum:

  1. canimcim senin ayakkabilarinin da benimkilerden asagiya kalir yani yok soz konusu hususta :)

    YanıtlaSil
  2. ahahaha son yoruma cok guldum =DD bu arada taupe modasi dorukta galiba ;)

    YanıtlaSil
  3. Hayir iste. O hususta senin ayakkabilar bir baska Asli, kabul et ;)

    YanıtlaSil
  4. Walla taupe modasinin gececegi yok sanirim :)

    YanıtlaSil
  5. senin elinin karsisindaki eller (yani tırnaklar) pek guzelmis =)

    YanıtlaSil
  6. Nemo latte'ye katılıyorum. parmakları ve tırnakları çok hoş.
    Arada misafir eder misin blogunda öykü : )

    Ojedelisi

    YanıtlaSil
  7. Birde bugünkü konuma bak bakalım beğenecek misin :)))

    YanıtlaSil
  8. Ben asil Jason'i misafir etmek istiyorum ;)

    YanıtlaSil