22 Ağustos 2010 Pazar

Oje Kardeşliği

Here are some group photos from last night.

Dün gece çıkmadan kızlara tembihlemiştim herkes oje sürsün diye; ortaya şöyle bir görüntü çıktı. Yukardan başlayarak saat yönünde Chanel Particuliere, Sally Hansen Wine Not, Models Own Purple Grey + Pure Ice Busted, Essie Mink Muffs:


Gördüğünüz üzere pek bir "trendy"yiz. Bir de Aslı'nın süper seksi ayakkabılarıyla pedikür resmi çekecektim, Jason'ın katkılarıyla o da şöyle oldu:


Yalnız gecenin sonunda farkettim, artık deneysel elektronik müzik için çok yaşlanmışım. Kafam o kadar şişti ki bir ara soliste "Önce o mikrofunu ağzından çıkar" diyesim geldi.

10 yorum:

  1. canimcim senin ayakkabilarinin da benimkilerden asagiya kalir yani yok soz konusu hususta :)

    YanıtlaSil
  2. ahahaha son yoruma cok guldum =DD bu arada taupe modasi dorukta galiba ;)

    YanıtlaSil
  3. Hayir iste. O hususta senin ayakkabilar bir baska Asli, kabul et ;)

    YanıtlaSil
  4. Walla taupe modasinin gececegi yok sanirim :)

    YanıtlaSil
  5. senin elinin karsisindaki eller (yani tırnaklar) pek guzelmis =)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba. Yeni hayata geçirdiğimiz kitap sitesi projemize renk gelsin diye mini bir yarışma organize ettik. Kitap ödüllü bir yarışma. Yarışmamızı sitenizden duyurarak çekiliş hakkı kazanabilir ve sitemizin tanıtımına destek olabilirsiniz… Yarışma sayfamızın linki: http://www.kitapkolik.net/kitapkolik-net-kitap-odullu-yarisma

    YanıtlaSil
  7. Nemo latte'ye katılıyorum. parmakları ve tırnakları çok hoş.
    Arada misafir eder misin blogunda öykü : )

    Ojedelisi

    YanıtlaSil
  8. Birde bugünkü konuma bak bakalım beğenecek misin :)))

    YanıtlaSil
  9. Ben asil Jason'i misafir etmek istiyorum ;)

    YanıtlaSil