17 Ağustos 2010 Salı

2010 Sonbahar Koleksiyonları 5. Bölüm

A more detailed (and better!) summary of the upcoming collections is available at lacquerized.

Color Club sevdiğim markalardan. Bu sonbahar için hazırladıkları Untamed Luxury adlı seri tam 14 ojeden oluşuyor. Simler, ışıltılılar, kremler derken herkesin kendisi için bir şeyler bulabileceği bir toplam olmuş. Ben ikinci Orly siparişimi vermeden bunların piyasaya çıkmalarını bekliyorum ki hepsini beraber alayım.



Essie'nin kelime oyunlu koleksiyonu Fall into Fashion 6 krem ojeden oluşuyor. Zuzu minilerinden almış, ben büyük boylarını bekliyorum. Yeşilinde çok fena gözüm var.


Belki duymuşsunuzdur, MAC ve Disney Venomous Villains diye oldukça eğlenceli bir olaya girdi: Dört büyük kötü karakterlerden esinlenip bir sürü makyaj malzemesi yaptılar. Benim favorim Maleficent oldu, özellikle farlar harika. Hem bunları hem de ojeleri görmek isterseniz sizi Temptalia'ya alalım. Ojeleri görünce çok heyecan yapmayın yalnız, iki tanesi benim elime geçmeyen Orly ojelerin birebir kopyası imiş.

7 yorum:

  1. Disney ve villains diyince aklıma Kim Possible'dan Shego gelmişti ama neyse artık Cruela ile yetineceğiz demek ki:D

    YanıtlaSil
  2. Ben onu hic duymamisim yaw :)

    YanıtlaSil
  3. Link icin cok cok tesekur edeirm. Bende renklerin buyuk boylarini almayi dusunuyorum o derece sevdim =)
    Birde o macleri gorunce bittigim an oldu.. Oyku nasil guzel renkler.. Ben Orly'i aradim burda da bulamadim, bulsam sana yollucaktim direk =)

    YanıtlaSil
  4. İnsanın minik bir kardeşi olunca ve de kendisi de çizgifilm delisi olunca bunlardan haberi oluyor tabi :D Ama bence Shego en hoş kötü kadınlardan biri:)

    http://en.wikipedia.org/wiki/Shego

    YanıtlaSil
  5. Dilek, belki makyajlik yasa gelenler onu bilmezler diye dusunmuslerdir. Ama Shego yesili bir oje fena olmazdi :)

    Zuzu, sagol canim. Su CCler bir ciksin, sansimi bir daha deneyecegim Orlyler icin. Ben normalde MAC urunleri hic kullanmiyorum ama far, ruj falan alasim geldi benim de, acayip seyler yapmislar.

    YanıtlaSil
  6. O yüzden bir on sene daha beklemem lazım herhalde :P

    YanıtlaSil
  7. Ben de burda Blue's Clues diye bir cocuk programina sardim. Okul oncesi yas gruplari icin ama hipnotik bir sey bence, gorunce agzim acik izliyorum.

    YanıtlaSil