7 Ağustos 2010 Cumartesi

Alacağın Olsun Transdesign

Please scroll down for English (and a rant).

Biliyorsunuz, büyük bir heyecanla Orly'nin sonbahar koleksiyonunu bekliyordum. Bir kaç gün önce Transdesign'da satışa çıktıklarını gördüm, üstelik yanında kış için hazırladıkları yeni koleksiyon da vardı. Cosmic FX'ten ve bu Tis the Holiday adlı diğer seriden ojeler ısmarladım; hazır paket geliyorken bir kaç da diğer markalardan koydum. Dün gece siparişim geldi, geldi de benim Cosmicler pakette yoklar. Siteye tekrar baktım, şimdi her bir oje için stokta yok yazıyor.

Sevgili TD, ne kadar beceriksiz bir sistemin var ki benim ısmarladığım sırada stokta gözüküyorlar ama iş göndermeye gelince elde kalmamış oluyor. Hadi öyle oldu diyelim; e bir email atılır, bir şey yapılır, böyle böyle oldu denir. Ben o siparişi Cosmicler için vermiştim, ellerinde bulunana kadar en azından siparişi bekletebilirlerdi ki iki kere posta ücreti vermeyeyim. Çok sinirlendim, daha da gelmem Davos'a.

Elime geçen ojelere dönecek olursak; Tis the Holiday'den tam Chrismas renklerine uygun Meet Me Under the Mistletoe ve Rockin' Rocket adlı iki oje aldım. 4 Temmuz için çıkarttığı In the Navy koleksiyonundan da Royal Navy adlı mavi ojeyi kaptım.


Bunların güzelliğini bir de şöyle görün:


Royal Navy inanılmaz bir oje, elektrik mavisi tabanlı ve içinde turkuaz ışıltılar var:




China Glaze'in sonbahar serisi Vintage Vixen'dan Jitterbug ve Hey Doll! ile OPI'ın yine sonbahar koleksiyonu Swiss'ten Diva of Geneva'yı aldım.


Jitterbug kurşuni folyo bir oje, Hey Doll! ise ışıltılı bir gül kurusu.


Bu da OPI'ın yakın plan hali:


Bunlara ek olarak bir de New York'tan Hot Sky Blue adlı jelimsi bir oje aldım. Bu tırnakta ıslakmış gibi duracak.


Böyle işte. Aldığım ojelerden memnunum ama ben asıl Cosmiclerimi istiyordum.

I am so pissed right now. A few days ago Orly Cosmic FX collection appeared on TD. I had been waiting for those polishes for a really long time, so I ordered a few without delay. Surprising Orly’s holiday collection called Tis the Holiday was also up for sale and I grabbed two from that series as well. To justify the shipping, I got a few more polishes from other brands. I received my order last night and guess what; there is no Cosmic in the package! Basically, TD screwed twice: They should have a system so that when a polish becomes OTT, it's automatically updated to N/A and removed from other users' carts. Second, I really wished that they at least emailed me about it, so I could tell them to hold my order until they have all the polishes ready. If it weren't for Cosmic ones, I wouldn't order in the first place. Dear TD, I think we should have a break. It is not me, it is you.

Anyways, moving onto the ones I got, I picked Meet Me Under the Mistletoe and Rockin’ Rocket from Tis the Holiday collection. Royal Navy from In the Navy collection is out of this world, I kinda regret that I am late on the wagon. Also, I got Jitterbug and Hey Doll! from ChG, Diva of Geneva from OPI, and Hot Blue Sky from New York, which is a jelly. I like them all but I really want my Cosmics.

19 yorum:

  1. Eskiden, yaşı 30'u aşmış, bekar, giyimine-süsüne fazla düşkün, çalışan veya çalışmayan bi' hatun hakkında dedikodu yaparlarken
    'Aman kim alacak onu? Kocası makyajına-süsüne para yetiştiremez ki!!!
    derlerdi.
    Sakın 30'u aşma.
    Aşsan bile bekar kalma :)))
    Ojesine para yetiştiremez şeklinde çevirip çok pis dedikodunu yapıcez :P
    Haberin olsun.

    Hanimiş: tam dayaklıksın, biliyosun de mi?
    Hanimiş bi daha: hafta içi sesim yoğunluktan çıkmıyor ama bi'kaç haftaya düzene sokarım herşeyi sonra daha çok ağrıtıcam başını. Hehe

    YanıtlaSil
  2. Tamam, 29 olunca orda sabitlerim artik. Calisan kadinin arkasindan niye oyle dedikodu yapiliyor peki? Kadin eve ekmek getirebiliyorsa oje de getirebilmeli bence :)

    Ya ben niye dayaklik oluyorum bu arada? Masum masum sonbahar alisverisi yaptim, asil dayaklik TD iste.

    YanıtlaSil
  3. Alışverişin bitmiyor ki :)
    Sonbahar, kış, ilkbahar, yaz, kurtuluş günü, haftasonu, Pazartesi, Mayıs, okul balosu, arkadaş doğumgünü hahaha :)
    Sana bahane mi yok oje almak için.
    Masumiyetini sevsinler senin :)
    Oje almayı geçtim, bi' Toap Coat ya da yanıp tutuştuğum pembe oje alamadım :)
    O Essie hala aklımda.
    Zuzu' da tanıtım amacıyla firmalardan gelenleri tanıtıp duruyor bu aralar :)
    Konaddaki özeni ve manikür titizliği malum... tanıttığı renklerin güzelliği de cabası :)
    Sen bi' yandan sürekli yeni aldığın ojeler, sana gelen tanıtım amaçlı ojeler-yapıştırıcılı tırnak aksesuarları.
    İkinize de tamamen kıskançlığımdan kaynaklı gıcık olmaya başlıyorum, haberiniz olsun :P hahaha :))))
    N'apsam ki?
    Maaşı ojeye yatırıp blogu nailblog olayına mı çevirsem? :)
    Para parayı çeker hesabı... oje ojeyi çeker belki o zaman.
    Bana da yollasınlar tanıtım amaçlı bi'sürü oje :(
    Söz valla... sürüp sürüp tanıtıcem :)

    Hanimiş: dayaklıksın dediğime bakma, keşke ben olsam dayaklık :))) ta onların hepsi benim olsa.

    YanıtlaSil
  4. Zuzu'yu daha cok kiskan, hatta ben de kiskanayim, bana sadece Flormar oje gonderdi tanitim amacli. Oje ojeyi cekiyor, evet de para parayi cekmiyor ne yazik ki.

    YanıtlaSil
  5. Royal Navy' yi merakla bekliyorum.Nasıl duracak acaba?

    Hot Sky Blue da acayip merak uyandırdı ben de =)

    YanıtlaSil
  6. Aaaaa, bizim merakla beklediğimiz ojeler di mi, gelmeyenler? Ben de çok kızdım valla!
    CG ler de süper görünüyor. Lütfen önce onları tanıt.
    Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  7. En cok Royal Navy'yi begendim ben de, ilk onu denerim.

    Tannesi, ne yazik ki evet :( Buyuk bir hevesle paketi acip icinde onlari bulamayinca cok kizdim. Yalniz ChGler icin biraz beklemen gerekecek, tam sonbahar renkleri olduklari icin simdi icimden onlari surmek gelmiyor.

    YanıtlaSil
  8. Çok eğlendim yazını okurken :)
    Şanssızlık olmuş ama olsun diğerleride çok güzel!
    Ozellikle China Glaze.
    Ve işte benim yeni açtığım blogum

    polishing-everafter.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Uhuhu, ben burda aglayim, sen eglen :P Evet, en azindan diger ojeler guzel de kendimi avutabildim.

    YanıtlaSil
  10. That sucks about Transdesign. I ordered the whole Cosmic collection, but they emailed me to say that Space Cadet was sold out (it was the one I wanted most!). And it's been four days and the order hasn't shipped yet :(.
    Love your blog btw!

    YanıtlaSil
  11. At least they emailed you about it, I was so disappointed when I opened the package. I get my orders in two days though, they are pretty fast when it comes to shipping to VA.

    YanıtlaSil
  12. Öykücüm, Orly ojelerine bayıldım :) Özellikle mavisi baştan çıkarıcı.

    bende geldim artık oje blog alemine. hayırlı olsun.

    Romantik
    :)


    http://ojedelisi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. bence opi'nin koyu bordo olani iimiş
    bi de son gösterdiğin mavi..

    YanıtlaSil
  14. I have to see photos of all Orlys and the Diva of Geneva! :)

    YanıtlaSil
  15. Mavinin resmi geliyor kizlar, dusundugumden cok daha degisik oldu.

    Sonidlo, next NOTD will be Royal Navy.

    YanıtlaSil
  16. Great, thanks :)

    YanıtlaSil
  17. ışıltılı gülkkurusunu merakla bekliyorum ellerinde görmeyi Öykü'cüm :)

    YanıtlaSil
  18. Not ettim, ama yaz bitmeden neon, simli falan surmek istiyorum.

    YanıtlaSil
  19. TD screwed my order once too. It's always the one(s) we're waiting on the most!

    YanıtlaSil