26 Ağustos 2010 Perşembe

NOTD: Sinful Colors Let Me Go

This is another reader request and if it wasn’t, I’d immediately take it off. It is so not me. Sinful Let Me Go is a pearly polish, flashing lilac and green. Good news is that two coats were enough to avoid VNL and brushstrokes are not visible. Still, I hate this on me. I like the name though, it reminds me of the book Never Let Me Go

Bugünkü ojeyi Lydia istemişti ve onun için sürüyor olmasam anında çıkartırdım. Lydia, kıymetimi bil benim; senin için günümü ne halde geçiriyorum bak:


Sinful Colors Let Me Go gördüğünüz üzere inci bitirişli bir oje, leylak ve yeşil renklerinde parlıyor. Bu tür ojeleri koyu renk ojelerin üstünde denemek gerek bence, böyle tek başlarına çok kötü oluyorlar.


Artı olarak iki kat ile tırnak çizgim kapandı ve fırça izi kalmadı. Ama yine de ben nefret ettim bu ojeden. Güneşteki hali görmek isterseniz o da şöyle:


En azından adı güzel bu ojenin, bana Never Let Me Go adlı kitabı hatırlatıyor.

9 yorum:

  1. Öhömmm bişey söyleyeyim mi?! Hiiiç de fena durmuyorlar, neden nefret ettin ki? :D ama keşke dört gün önce koysaydın daha taze taze Cherryculturedan sipariş verdim :D Sinful Colorsdan bi pink ocean bir de son anda dayanamayarak aruba rhythm aldım.
    Ama sen bi tanesin çok teşekkür ederim Öykümm benim :)
    Kutsal oje kaynağım :D

    YanıtlaSil
  2. inci bitirişli derken sedefli mi demek istiyorsun? farklı şeyler mi yoksa bunlar?

    sinful colorsun oje isimleri ne ilginçmiş, i love you, let me go falan ahaha.

    YanıtlaSil
  3. Yok Lydia, yakindan gorenler bile "Bu ne yaw?" dediler oje icin, o kadar kotu. Ya da ben de hep canli renkler gordukleri icin garip geldi. Almadigin iyi olmus bence. Artik siparisin gelince gosterirsin, merak ettim aldiklarini.

    Nemo, aslinda sedefli de denebilir, evet. Yabancilar pearl ve forst diye de ayiriyorlar aslinda ama bence cok benziyor bu ikisi. Ve evet, Sinful'un son oje isimleri asiri duygu yuklu. Bir tane "Let's Talk" var, kalbimden vuruyor beni :P

    YanıtlaSil
  4. hanm hanımcık bi renk olmuş, halbusem şişede görünen renk daha farklı. Ya Öykü'cüm sayende bana da oje aşkı geldi, genelde dümdüz krem ya da bej oje sürer çıkardım,tembeldim yani. şimdi ayaklar masmavi eller yemyeşil, çok mutluyum. renkleri üzerinde taşımak müthiş bi duygu.

    YanıtlaSil
  5. Walla bence tam "teyze rengi" oldu bu oje. Yasasin, senin mutlulugunda katkim oldugu icin ben de mutluyum :))

    YanıtlaSil
  6. ben de merak ediyorum :) haha teyze rengi :))) konkenci hem de :P ya yok o kdar da değil yahu...

    YanıtlaSil
  7. Ahaha, bundan sonra "konkenci teyze rengi" diye etiket acicam, super!

    YanıtlaSil
  8. Bence gayet guzel durmus, hatta is icin ve cok canli renkler kullanamayanlar icin guzel bir alternatif ama dedigin gibi baska renkler uzerinede denemelisin. Isiltisi cok guzel duruyor bence. :)

    YanıtlaSil
  9. Ay yok, kesinlikle hic modern durmuyor. Is icin de gri, taupe gibi renkler varken buna hic bulasilmasin bence. Koyu rengin ustunde nasil olacak hic bilemiyorum ama.

    YanıtlaSil