4 Ağustos 2010 Çarşamba

2010-2011 Futbol Sezonu Ojeleri: Galatasaray

My favorite soccer team, Galatasaray, just promoted its new jersey colors, so I gathered a few suggestions to those gals who would want to match their nails.

Futbolu seviyorum. Kendimi bildim bileli de 19 Mayıs stadı tribününde yerim vardır. 18-17 biten tarihi Gençlerbirliği-Galatasaray kupa maçı olsun, Gençler'in Fener'i 3-1 yendiği ama benim yanlış tribünde olduğum için sevinç gösterisinde bulunamadım maç olsun, geçen yaz ilk yarısında kavga çıkan ve hayatımda ilk ve ümit ediyorum ki son kez can havliyle kaçmak fiilini gerçekleştirdiğim Ankaragücü-Beşiktaş maçı olsun, hepsinde ordaydım. Doğal olarak futbolu ve ojeleri bu kadar seviyorken bu ikisiyle ilgili bir yazı hazırlamam kaçınılmazdı: Takımların yeni sezon formalarına uygun ojeler buldum. Önce taraftarı olduğum Galatasaray ile başlıyoruz. Bu işi daha önce meşhur mor formamız için yapmıştım, merak edenler şurdan göz atabilirler.

Her zamanki sarı-kırmızı forma için benim önerilerim NYC Big Apple Red Crème ve Ulta Sun-Sational. Türk markalarından bir kırmızı aradım ama bendekiler hep fazla parlak ve turuncu tonluymuş, uymadılar. Tam tersine turuncuya çalan bir sarım da yok zaten.



Sitede bej denilen forma için iki önerim var, American Apparel California Trooper ve Essie Playa del Platinum. Özellikle AA'nın rengi tam tutuyor.



Pembe, somon, en son da mercan diye tarif edilen ve çok konuşulan yeni formaya tamamen uyan bir ojem var, o da Zoya Cassi. Ama son oynanan Avrupa maçında gördük ki, aynı mor forma gibi, futbolcular terleyince formaların rengi koyulaşıyor. O renge uygun ojeler soldan sağa Essence What Do You Think?, Claire's Bored/Excited, Flormar Supershine 04 ve Essie Cute as a Button.



Bu yazı ile alay konusu olmazsam diğer takımlar için de önerilerim olacak. Kapanışı Harry Kewell ile yapalım, gözümüz gönlümüz açılsın:

7 yorum:

  1. bu yazıyla alay konusu falan olmassın aksine çok eğlenceli bi yazı olmuş,üstelik bunu bir fenerbahçeli olarak söylüyorum ;)

    YanıtlaSil
  2. haha şahsen ben bayıldım bursaspor'uda bekliyorum=)

    YanıtlaSil
  3. bekledigimiz post gelmis :)) yeni totemimiz ojeleri formalara uydurmak olsun o zaman. ama bu da calismazsa bu sezon, ne yapacagiz bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  4. Tamamdir, sirada Fener ve Bursa var o zaman.

    Asli, Daniel'i da katalim toteme, mercan tirnaklar ona cok yakisir eminim :)

    YanıtlaSil
  5. tamam bir soyleyeyim bakayim, yeni formaya pek isinamadi kendisi :)). moru begenmisti oysa ki.

    YanıtlaSil
  6. artık parçalı renkleri için alternatif marka oje aramamıza gerek kalmayacak, klübümüz en güzelini üretmiş :) http://cdn.gsstore.org/Urun/b8841-4.jpg

    YanıtlaSil
  7. Hiii Gozde, ben bunu gormemisim :)) Cok sevindim, hemen almali!

    YanıtlaSil