29 Mayıs 2010 Cumartesi

NOTD: Zoya Charla

Please scroll down for English.

İşte kendimi deniz kızı gibi hissetmemi sağlayan Zoya Charla:


O kadar güzel bir oje ki bir sürü resmini çekmek istedim.


Genelde oje bloglarında bu oje için mavi deniliyor ama bence turkuaz daha uygun. Ama zaten ortama göre mavi ve yeşil arasında gidip geliyor.


Charla en sevdiğim ojeler listesinde başa oynayabilir sanırım.


Simler küçücük, "microglitter" diyorlar bunun için, o yüzden tırnak yüzeyi tamamen pürüzsüz duruyor.


Bu arada OPI'ın Flutter adlı yeni koleksiyonundan bir oje, adı Catch Me in Your Net, Charla'nın kopyasıymış. Zoya bulamazsanız onu arayın. Ama ben bu ojeyi iki kat sürdüm, OPI için üç kat gerek diyorlar.


Haftasonunu Washington'da geçireceğim için bu yazıyı dün hazırladım. Yarın size resim yok, onun yerine kendimi ve cüzdanımı çok dağıtmayayım diye ümit edelim.

I am super excited about this polish so I want to add a few sentences in English. This is two coats of Zoya Charla from the Sparkle collection. The official description of the color is tropical blue, but the green flash is very strong so that it generally looks turquoise, especially indoors. It is really smooth, sparkly, and sophisticated; my pictures don’t even do Charla justice. You definitely need this beauty, period.

Bonus picture of Julianne Moore and Michael Phelps as merpeople:

Photo Credit: Million Dream Photos

16 yorum:

  1. inanılmaz guzel! bunu matte ile de denersiniz bence bi gün sonra :p

    YanıtlaSil
  2. Wow, Charla looks so awesome on you! And you have very beautiful nails and great painting technique too :)

    YanıtlaSil
  3. I've got this one on order and can't wait to see it in person--it looks so gorgeous!

    YanıtlaSil
  4. cok yaki$mis {her zamanki gibi} boyle renkler ayaktada cok guzel duruo. bende cook once maybelline'den boyle bir renk almi$tim

    YanıtlaSil
  5. Zoya ojeler Türkiye'de bulunabilir mi acaba... Geçen posttakileri bayıla bayıla okurken, şimdi bu rengi görünce tam olarak dibim düştü :)

    YanıtlaSil
  6. Öykücüm yeterince ojen var Lütfen Washingtonda oje alma. Hepsi aynı :D lütfen kendine hakim ol. Yanılmıyorsam öğrencisin paranı çar çur etme yaban ellerde :D Aman diyim Öykü :D

    YanıtlaSil
  7. Yakindan gormedim sekeirm ama bana da resimlerden mavi gibi geldi.. Ama inanilmaz guzel bir renkmis benimde olsun istedim =)

    YanıtlaSil
  8. Ama sevgili Adsiz, siz artik beni tanimissiniz :P

    @ Musicalhouses: Thank you, I am flattered!

    @KarenD: You won’t be disappointed, it is indeed gorgeous.

    Hangi Maybelline o Kalinka, sanki boyle adinda “jean” gibi bir sey olan mavi bir oje vardi, o mu?

    francesca mckennitt, o dip dusmesi olayini ben de paketi acinca yasamistim. Zoya Turkiye’de yok maalesef, sanirim sizin icin en iyi secenek ebay.

    Cok gec Joey, cok gec..

    Zuzucum, bugun arkadaslarla onu tartistik mavi mi, yesil mi, turkuaz mi diye. Sen de OPI olanini alirsin diye tahmin ediyorum.

    YanıtlaSil
  9. harika bir renk bu bayıldım ya nerden bulacam bunu :(

    YanıtlaSil
  10. Bence bu oje icin ebay'e verilecek paraya deger; uc gun oldu sureli, hala hayran hayran parmaklarima bakiyorum.

    YanıtlaSil
  11. Tırnaklarınız ne kadar güzel olduğunu daha önce söylemişlermiydi acaba madam? :P

    YanıtlaSil
  12. Tesekkur ederim efendim de madam degil, daha mademoiselle :D

    YanıtlaSil
  13. kac gun olmus anca aklima geldi de yaziorum.shame on me!
    maybelline timely turquoise, no 899du o buna benzettigim.

    YanıtlaSil
  14. E insan tatilde unutur tabi, onemli degil :)

    YanıtlaSil