4 Mayıs 2010 Salı

NOTD: Flormar 314

Gece yeni aldığım 12 cmlik topuklu ayakkabılarımı kutusundan çıkarttım, her görenin pek bir yakıştırdığı bordo elbisemi dolabın derinliklerden buldum ve uzun bir aradan sonra ilk kez tırnaklarımı kıyafetime uydurma sevincini yaşadım. Karşınızda Flormar 314:


Bu ışıltılı ojenin formülünde hiç bir sorun yok. Bir bordo klasiği olarak ilk kat koyu pembe oldu, ikinci bir katla tırnaklarda şişe rengini elde ettim. Bu renk bembeyaz elde çok güzel ve iddialı duruyor bence.


Tabi ki ben böyle süslenme planları yaparken sabah bir uyandım ki hava sürpriz bir şekilde yağmurlu; paşa paşa yine tshirt+kot ikilisine geri dönmek durumunda kaldım, manikürüm de yine alakasız oldu. Murphy, yazdım bunu bir kenara.

6 yorum:

  1. Bende 68 ve benzer renkler var ama bu güzelmiş. Ya bir de varsa elinde Flormar 323 ü denesene.Biraz da bizlerin kolayca bulabileceği basit ve ucuz ojeleri denesen tam süper olur. OPI ojelere iç geçirmekten dermanım kalmadı :)

    YanıtlaSil
  2. 323 bende yokmus, Turkiye'ye donersem bakarim. Arada Flormar, Alix Avien falan gosteriyorum iste, zaten son olaylardan sonra yok bir daha OPI. Gicigim ona :P

    YanıtlaSil
  3. Beyaz elde bordo ojeleri ben de çok beğeniyorum...OPI'yle ilgili durumu yeni okudum..kendileri kaybedecek bence..Zaten benim favorilerim ChinaGlaze :)))

    YanıtlaSil
  4. Benim de :) Duy bunlari China Glaze, Essie gibi seni de bekleriz Turkiye'ye.

    YanıtlaSil
  5. Netten sipariş verebilirsin sanırsam Öykü Amerikaya dağıtım yapıyorlar mı bilmem :) Almışken bir iki renk daha alırsın işte :D

    YanıtlaSil
  6. Yok yaw, Golden Rose bile geldi Amerika'ya ama Flormar daha getirtemiyoruz. Hem bir sure almayim artik, kutular doldu tasti :P

    YanıtlaSil