2 Mayıs 2010 Pazar

OPI'dan Haberler ya da Suzi Says Fudge You

Bir süredir oje satan internet mağazalarında ilginç şeyler oluyor. İlk önce Transdesign, ojelerin yanıcı madde olmasından dolayı artık normal posta ile gönderemeyeceğini söyleyip yurtdışı kargo ücretini 40 dolara çıkarttı. Tabi ki bu Avrupa'daki ojesever kitle tarafından üzüntü ile karşılandı. Beni de ilgilendiren asıl bomba ise OPI'ın Transdesign'ı mahkemeye vermesi oldu. Gerekçe olarak "Telif Hakkı İhlali" gösteriliyor, İngilizce bilenler şuraya bakabilir. Biz daha ne olduğunu anlamadan Transdesign elindeki OPI marka ojeleri tasfiye etti ve Head2Toe gibi diğer internet mağazaları da OPI seçeneğini toptan kapattı. Ebay'deki güvenilir mağazalar bile mahkeme sırası onlara gelmeden OPI satışlarını durdurdu.

Bu durumda benim OPI alabilmem için kozmetik ürün satan mağazalara perakende fiyatını ödemem gerekiyor, yani bundan sonra 4.5 dolar yerine en az 8.5 dolar vermem gerekiyor. Hadi benim en azından yine OPI'a erişimim var, peki ya sizler nerden daha ucuza bulacaksınız?

9 yorum:

  1. nasil yani? simdi amazonda shrek serisine baktim hepsi yerindeydi sanki. napiyim elimi cabuk tutup hemen alim beklersem iki mislini odeme riskimmi var?

    YanıtlaSil
  2. Guzel bir noktaya parmak bastin :P Amazon'daki direk OPI'tan geliyor, yani ordan almaya devam edebilirisin. Ama transdesign, head2toe gibi yerlerde artik ucuz OPI satilmayacagi icin OPI kendi sitesinde de fiyatlari yakinda artirir gibi geliyor, ne de olsa rekabet ortadan kalkti.

    YanıtlaSil
  3. Aaa bi dakka, simdi Amazon'a girdim, baska bir yerden satiliyor yaziyor o Shrek ojeler icin. bilemiyorum ne olacak onlara da.

    YanıtlaSil
  4. İyi de ne alaka? Bu siteler OPI Ojeleri üçüncü parti kişi-mağazalardan alıp tekrardan daha ucuza mı satıyor? Bir 0PI ojem bile olmadı. Bu arada 8 $ bir oje için çok bea.

    YanıtlaSil
  5. Walla ojeleri nerden temin ediyorlar emin degilim ama TD'in OPI ile herhangi bir satis anlasmasi yokmus. O zaman mahkemeye vermeleri mantikli ama niye bu kadar beklediler o zaman?

    8 dolara ben de cok derdim, ama Inglot ile basladim daha cok para vermeye. Ama sorun su, OPI'in satis noktalarina simdi kac dolara geldigini biliyorum, o yuzden 8 dolar vermek hic de icimden gelmiyor.

    YanıtlaSil
  6. Sacmalamis OPI birazcik kendi kuyusunu kazmis simdi internetten alisveris yapmaya aliskin olanlar artik satin almicaklar o kadar,her girdigin dukkanda da kendileri maalesef yok satislari kesin dusucek bence...
    Acikcasi ben birde vardir bi bildikleri demek istiyorum .. Sonucta boyle bir seyi nedensiz yapmazlar..

    YanıtlaSil
  7. Aaa ben td elindeki OPI'leri bitirdikten sonra bir daha getirmeyecek diye duymuştum, şimdiden tasfiye ettiyse kötü olmuş :( OPI'yi o kadar sevmem zaten de CG böyle bir şey yaparsa gerçekten çok üzülürüm.

    YanıtlaSil
  8. Bu durumu ben de fark ettim. Ne yapalim, artik OPI ojelerinden vazgecmekten baska secenek kalmadi gibi.

    YanıtlaSil
  9. Walla zuzu, bana yakin yerlerde sadece kirmizi OPIlar oluyor, musteri olarak beni kaybettiler yani.

    Marjo, tahtalara vuralim, ben de kalpten giderim ChG bunu yaparsa. Canim China Glaze :)

    Laila, Almanya'da OPI almak sanirim 18 dolara falan denk geliyormus, gereksiz pahali. Neyse, Catrice ile idare edin bakalim :)

    YanıtlaSil