27 Mayıs 2010 Perşembe

NOTD: Claire's Funky/Fabulous

Sex & the City'nin ikinci filmi bugün vizyona giriyor. İlk filmde konuyu çok güzel toparladıkları için bunda sanki batıracaklar gibi bir his var içimde, ama tabi ki daha on tane film çekseler onunu da izlerim. Yalnız filme beraber gideceğim arkadaşlara terör estiriyorum şimdi; herkes süslenecek, en yüksek topuklularını giyecek falan diye, bir daha benimle gelen olur mu bilemiyorum. Tabi ki filme çok uygun bir manikür de yaptım. Seçtiğim ojenin film için mükemmel olmasının nedeni adı: Funky/Fabulous. Claire's marka renk değiştirenlerden. Neon ojenin sıcak hali şöyle:


Neon ojeler mat kurudukları için üstte yine bir kat parlatıcı var. Ayrıca tekrar belirteyim, neonlar fazlasıyla parlak olduğu için kameralar renkleri tam anlamıyla yansıtamıyor.


Soğuk hali ise şöyle duruyor:


Bu oje sadece çingene pembesinden koyu pembeye dönüştüğü için bence diğer Mood ojelerin yanında sönük kalıyor, ama yine de eğlenceli.


Genelde şöyle gözüküyor:


Uçlar koyu bir tonda olduğu için renkli Fransız manikürü gibi duruyor.


Dizi ve filmin fanatikleri çoktan anlamışlardır, ama neden bu ojeyi seçtiğime gelince: Dizide sürekli bir "Fabulous" lafı dolaşırdı; herkes her şeye sürekli "Enfes" derdi. Şu videoda dizideki tüm "Fabulous"ları toplamışlar ama bir süre sonra bayıyor:


"Funky" kelimesini ise anlatmasam daha iyi, Samantha ile ilgili desem anlarsınız zaten. Hatırlamayanlar için şurada ilgili video var:

16 yorum:

  1. Diziyi de filmi de izlemedim, izlemeyeceğim de :) Renk çok güzel ama tam benlik sayılmasa da benlik :D :D :D

    YanıtlaSil
  2. That is a fabulous colour. i love pink! :) xx

    YanıtlaSil
  3. Hiii, nickinden suphelenmistim zaten ama bu son noktayi koydu: Joey erkekmis :P Nasil izlemezsin ya, inanilmaz komik bir dizi.

    @London's-beauty, yay for girly pinks then!

    YanıtlaSil
  4. Allah iyiliğini versin ne diyor diyorum bende :D Joey_Josephine Potterdan geliyor canım. Hani Dawson's Creek dizisinde. Hani Sex&Cityden önce daha yaşımıza uygun hikayeler vardı o zaman :D:D dizi şifreli kanaldaydı ondan hiç başlamadım sonra da öyle kaldı. Şimdi manası yok. :)

    YanıtlaSil
  5. Ben o diziyi hic izlemedim, o yuzden Joey deyince aklima erkek geliyordu. Hatta Potter kismini da Harry Potter'dan aldin sanmistim. Baya yazmisim yani :P

    YanıtlaSil
  6. Herkes öyle sanıyor yalnız değilsin. Katie Holmesü bilirsin ama Tomun karısı. İşte o oynuyordu Joeyi. Hey gidi günler hey :D Dur ben bir oje postu gireyim :D

    YanıtlaSil
  7. Sus sus, yasimiz ortaya cikacak :)

    YanıtlaSil
  8. Renkten gözümü alamayarak kıskançlıkla bende oje postu yayınladım. Oje blogu olacağım bende :D Çok özeniyorum sen öyle formülü şöyle kıvamı böyle dediğinde ben anlamıyorum hiç :(

    YanıtlaSil
  9. Oje blogu ol tabi de oyle surekli pembe ve kirmizi oje ile uzun omurlu olmaz bak. Aslinda iyi fikir, bu vesileyle yesil, sari da denemis olursun :P

    YanıtlaSil
  10. ideeli de sex and the city 2 look indirimi vardi, cok guzel ama hepsi satilmis...

    YanıtlaSil
  11. Lütfen Öykü haksızlık etme arada bordoda sürüyorum :D :D Bak yeşil deneyeceğim bir gün. Mavi denedim bile ama sarıya hala mesafeliyim :D

    YanıtlaSil
  12. Benim gormedigim iyi olmus, cok tatlilarmis hakkaten. Hele acilisi Betsey Johnson ile yapmalari 10 numara.

    Yesil oje Flormar'da hic hatirlamiyorum ama Claire's markalar cok tatli, onlara bak. Sarisi da vardir hem, belki yakindan gorunce fikrin degisir :)

    YanıtlaSil
  13. yay! bayiliorum bunlara, ozellikle ayakta cok guzel duruolar. benimde dune kadar bu renk vardi. bugun mavisini surdum.

    YanıtlaSil
  14. Ayaklarim hep soguk oldugu icin hic renk degistirmezler bende. Bu arada pedikur icin son gozdem ChG Flip Flop Fantasy.

    Mavisini daha denemedim, iki renk arasinda cok fark var mi yoksa bu pembe gibi mi?

    YanıtlaSil
  15. satc filmini gördün mü? ben dün aksamleyin seyrettim, çok komikti. ilk filmden daha güzel, bence.

    YanıtlaSil
  16. Ayay, dur soyleme :P Cumartesi izlicem insallah. Ilk film zaten cok komikti, dedigin gibiyse super :)

    YanıtlaSil