15 Mayıs 2010 Cumartesi

NOTD: Sally Hansen Grape Going!

Bugün tırnaklarımdaki oje, Sally Hansen'in Insta-Dri serisinden Grape Going!:


Son zamanlarda sıkça gördüğümüz krem ve koyu morlardan sıkılanlar için ideal bir oje. Her zamanki gibi iki kat sürdüm ama sanki üçüncüyü sürmem gerekirdi.


Bu serideki ojelerin şişeleri yamuk, ayrıca fırçaları yassı ve kocaman. Ben çok rahat edemiyorum bunlarla:


Yarından itibaren pahalı markalara nasıl alternatifler buluyorum konusunda ufak bir yazı dizisine başlayacağım.

8 yorum:

  1. Begenmedin mi fircasini?? Ben cok seviyorum, cok kullanisli benim icin zaten ya cok seviyosun yada direk nefret bu fircalari

    YanıtlaSil
  2. Bunlar bana cok buyuk geliyor; ya saga sola bulastiriyorum, ya da batirmamak icin yanlari duzgun boyayamiyorum. Cok denemedim ama, belki alisirim yakinda.

    YanıtlaSil
  3. Garip bir şişe ama renk fena değil. Bir gün belkim morda denerim ama sarı denemicem :D Turuncu aldım ;)

    YanıtlaSil
  4. Yaaa ne aldin turuncu? Benim su "ne renk kime yakisir?" yazimda anlattigim gibi turuncuyu cok dogru secmek gerekiyor, eger dedigin gibi ten renklerimiz ayniysa icinde cok sari olan turuncu alma, oyle ellerin kirliymis gibi gozukebilir. (Hemen ogreten adam moduna girdim :P)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel tırnaklar çok güzel bi renk bence 3. kat boğardı böle daha iyi durmuş;)

    YanıtlaSil
  6. Sagol cecilia, bir tek isaret parmagimdaki katlar ince kalmis, o rahatsiz etti. Tirnak cizgimi gorebiliyorum, yoksa boyle guzel tabi renk.

    YanıtlaSil
  7. Flormar Supershine aldım 27 numara bilmem ki. Şirin bir şeye benziyor. Sürerim görürsün ama tereddüt ettim şimdi.

    YanıtlaSil
  8. Hmm, Flormar'in sitesinde Supershine serisi 24'e kadar, goremedim seninkini. E artik gosterirsin dedigin gibi.

    YanıtlaSil