17 Mayıs 2010 Pazartesi

NOTD: Franken Soylent Green is People

Dün RBL'un 2009 sonbahar koleksiyonundaki parçalardan birini iki farklı ojeyle nasıl kopyaladığımı anlatmıştım. Serideki diğer iki oje krem olduğu için onların kopyaları daha rahat bulunur diye tahmin etmiştim, ama ne kadar ararsam arayım Orbis Non Sufficit adlı kirli asker yeşili olana yakın bir oje bulamadım. O zaman ben de kendim yaparım dedim ve hatta adını da filmden esinlenip Soylent Green is People koydum:


Kesinlikle bir ojeden beklenmeyecek bir renk, değil mi? Orbis Non Sufficit'in birebir kopyası mı çok emin değilim ama çok sevdim bu rengi, koleksiyonumdaki her renkten çok daha farklı.


Yarın da evde nasıl değişik ojeler üretebiliriz konusuna girip bugünkü ojenin tarifini vereceğim. Bu arada Soylent Green'i yeniden çekiyorlarmış. En büyük numarası sonundaki sır olan ve bunu herkesin bildiği bir film için nasıl bir yenilik getirecekler merak ediyorum.

4 yorum: