26 Mayıs 2010 Çarşamba

NOTD: American Apparel L'Espirit + Konad

Bugün şu tüm tırnağı kaplayan konadlarla olan savaşım devam etti. Yine sığdıramadığım için tırnaklarımı kısaltmak zorunda kaldım, ama seçtiğim desen sadece boydan değil yanlardan da küçük geldiği için aynı parmağa iki kere baskı yaptım falan. Sonuçtan da çok memnun kalmadım zaten.


Baskıyı China Glaze'in Grape Pop adlı mor ojesi ile yaptım.


Neyse, bir dahakine küçük desenleri deneyeyim, bakalım onlarda ne kadar başarılı olacağım.

20 yorum:

  1. ben hala neden memnun kalmadigini anlamadim, bence cok guzel gozukuo

    YanıtlaSil
  2. Mesela orta parmagin kenarina bir baski daha yaptim bos kaldi diye, o zaman da cicekler birbirinin ustune bindi. Ama tesekkur ederim, ben sanirim hala Lost'a sinirliyim :P

    YanıtlaSil
  3. annem bu konadları çok sevdi, sen de alsana diye baskı yapıyor. asıl amacı kendi kullanmak :D

    YanıtlaSil
  4. Bence de gayet iyi görünüyorlar canım. Boşuna takma kafana.

    YanıtlaSil
  5. Ne guzel iste Lydia, ana-kiz konad yaparsiniz beraber :)

    Tamam Joey, takmiyorum :)

    YanıtlaSil
  6. aman bo$ver lost'u, gossip girl'un sezon finalide beni sinir etti.

    YanıtlaSil
  7. Serena'yi da Jenny ile trene bindirip yollasalar cok mutlu olurdum, cok gereksiz bir insan.

    YanıtlaSil
  8. bence iyi görünüyor, canınızı sıkmayın olmadı falan diye. kimse oturup dikkatle bakmaz küçücük hataları görmek için. siz yaparken beğenmemişsiniz o kadar, ama dışarıdan bakan beğenir.

    YanıtlaSil
  9. bir de aynen bu tip bir desen beyaz üstüne sarı çiçek şeklinde yapılırsa bi papatya benzerliği olur, cok da guzel olur...

    YanıtlaSil
  10. Tesekkur ediyorum o zaman :) Evet, desen tam papatya gibi ve sari ile yapmak guzel fikir. Yalniz baski yaparken renk daha da acik ciktigi icin beyaz ustune sari gozukur mu bilemiyorum, denemek lazim.

    YanıtlaSil
  11. aa süper olmuşş çok güzel

    YanıtlaSil
  12. Herkes super olmus diyor, geri aliyorum sozlerimi o zaman :P

    YanıtlaSil