10 Mayıs 2010 Pazartesi

NOTD: Funky Fingers Cheshire

Hesapladım, tam dört ay olmuş bloğa başlayalı. Dört aydır her gün azimle ellerimin resmini çektiğim için kendimi kutluyorum; yay burcu insanı olarak sıkılıp yarıda bıraktığım o kadar çok şey var ki.. Bu özel gün için seçtiğim oje, bir kopyasını hediye çekilişinde de verdiğim Funky Fingers Cheshire:


Çok sevimli bir mor renkte olan bu ojenin krem yerine neon çıkmasına şaşırdım sayılır, şişede çok belli olmuyor çünkü. İki kat sürdüm, tüm neonlar gibi mat kurudu. Üste bir kat Poshe sürüp parlak hale getirdim. Bu arada kameram bu rengi olduğundan daha mavi gösterdiği için photoshopla düzelttim.


Bu oje Wonderland koleksiyonundan, Cheshire da hikayedeki sürekli sırıtan kedinin adı. Tim Burton’ın filminde gri renge bürünmüş ama oje çizgi filmdeki haline uyuyor.

12 yorum:

  1. ayy cok guzel bir mor, tam benim tarzim. gule gule kullan, iyi gunlerde

    YanıtlaSil
  2. Sagol canim. Sizin eyalette de Five Below varsa orda satiliyor bu marka, cok da ucuz.

    YanıtlaSil
  3. oo beğendiğim kadar varmış..nefis bir renk bu..

    YanıtlaSil
  4. Wow, this is a stunning purple <3
    Looks great on you

    YanıtlaSil
  5. Aynen Nilgun, surekli ellerime bakiyorum.

    polishsis, I adore this color! Btw, this is a dupe for CC Pucci-licious.

    YanıtlaSil
  6. Bence de, favori morum oldu bu simdilik

    YanıtlaSil
  7. Çok tatlı bir mor, benim de Rimmel'den aldığım mora benziyor, bir ara göstericem onu blogda. Ben tezimi yazıyorum, 10 gün sonra savunmam var, o yüzden blogla ilgilenmiyorum, 3 hafta olmuş sen söyleyince fark ettim :) Bu arada twitter'da yazdım aslında ama sen twitter'da yoksun, sen de gel :D

    YanıtlaSil
  8. E kolay gelsin o zaman sana. Ben bir de twitter'a girersem sanal alemden hic cikamayacagim sanirim, korkuyorum :P

    YanıtlaSil
  9. BENDE ÖDÜLÜN VAR !
    http://trendyandfriendly.blogspot.com/2010/05/en-tatl-odulum-sweet-blog-award.html

    YanıtlaSil
  10. benim olacak ödüller nihihihahaha :D
    bu da tabii ki, sürücem gezicem, sürücem gezicem :D

    YanıtlaSil