3 Mayıs 2010 Pazartesi

Hediye Çekilişi / Giveaway

Please scroll down for English.

150. izleyiciye ulaşmamım şerefine ben de hediye vermek istiyorum. Önce hazırladıklarıma topluca bir bakalım, resmin üstüne tıklayıp daha detaylı inceleyebilirsiniz:


Hediye olarak severek kullandığım ojelerden vermek istedim. Bunların hepsi yeni, hiç kullanılmamış ojeler. Walmart'ta çılgınca kendime oje alırken size de en sevdiğim üç Pure Ice ojeyi kaptım:


Soldan sağa Spit Fire (holografik simli), Busted (ışıltılı), French Kiss (tüm zamanların en güzel mavisi)

Funky Fingers'in Alice Harikalar Diyarında'dan esinlenip ürettiği Wonderland koleksiyonunun tamamını veriyorum:


Cheshire, Mad Hatter, Off With Their Heads!, Alice (folyo), White Queen (simli)

Son olarak Essence markasından seçtiğim şu altı oje var, bunlar küçük boy:


Sundancer, Check Me Out, Pool Party (ışıltılı), Underwater (ışıltılı), No More Drama, What do You Think?

Kurallar:

Bu çekiliş yalnızca izleyiciler için geçerlidir.
1) Bu yazıya yorum bırakın ve mail adresini yazın. (1 puan)
2) Blogta en çok hangi tür yazılar görmek istediğinizi yazın. Günün ojesi, trendler, karşılaştırma resimleri vs. (2 puan)
3) Bloğunuz varsa orda hediyelerle ilgili bir yazı hazırlayın ve ilk fotoğrafı koyun. (link: 2 puan)
4) Blogroll kısmına beni de ekleyin. (link: 1 puan)

Örnek olarak, şöyle tek bir yorum bırakın:

1) Seni bloggerla takip ediyorum, mail adresim ojesever@...
2) En çok NOTD yazılarını seviyorum.
3) Bloğumda çekilişten bahsettim, link ...
4) Blogroll'a da koydum, link...


Yuvarlak hesap olarak son katılım tarihi 31 Mayıs gece yarısı olsun. Çekilişi ya random.org ile ya da Matlab'da program yazarak yapacağım. Bu arada yorum bırakırken "Anonymous/İsimsiz" olmadığınıza emin olun.

Herkese iyi şanslar!
Öykü

 
 
I was waiting for this until I hit 150 followers, hi Kelly! *waves*
I want to give a bundle of polishes I really like. You can click on the pictures to get a closer view, these are all brand new.

Three Pure Ice: Spit Fire (holo glitter), Busted (shimmer), French Kiss

Funky Fingers Wonderland Collection: Cheshire, Mad Hatter, Off With Their Heads!, Alice (foil), White Queen (glitter)

Selective mini Essence: Sundancer, Check Me Out, Pool Party (shimmer), Underwater (shimmer), No More Drama, What do You Think?

Rules:

This giveaway is open for followers only.
1) Leave a comment and don't forget to add your email address. (1 point)
2) Note what type of posts you like to see most. NOTD, upcoming collections, comparisons etc. (2 points)
3) If you have a blog, write a post about this giveaway and include the first picture. (link: 2 points)
4) Add me to your blogroll. (link: 1 point)

And please make sure that you leave only one comment like this:

1) I follow you via blogger and my email address is ...
2) I like your NOTDs.
3) I blogged about this, link...
4) You are on my blogroll, link...

All international followers are welcome to enter and the giveaway will be closed by 31 May midnight. The winner will be chosen by either random.org or a Matlab program I write (Yeah, I am nerd.. or a geek). Also, make sure that your comment is not anonymous.

Good luck everyone!
Öykü

123 yorum:

  1. 1) I follow your blog with google friend connect with the name susies1955
    2) I love to see Konading the best.
    Susie
    susies@twcny.rr.com

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. 1-seni takip ediyorum ve mail adresim:
    real_like_unreal@hotmail.com
    2-daha çok karşılaştırma yazısı yazmanı istiyorum ve hazır havalar ısınıyo daha canlı daha yaz renklerinde ojeler göster bizee :)
    blogum olmadığı için benden bu kadar,umarım bana çıkar ;) öptüm seni bu harika hediyeler için teşekkürler :*

    YanıtlaSil
  4. peripatetic33 new google follower
    peripatetic33 at hot mail dot com
    i think bloggers should blog about whatever they like - that is what makes reading all the different mail polish blogs fun is seeing what other people like

    YanıtlaSil
  5. Congrats on 150

    I follow your blog via google, Jackie S.
    I love to see comparisons the best!
    I added your giveaway to my giveaway side bar
    I added you to my blog roll
    http://candycoatedtips.blogspot.com/

    alesia60614 at yahoo dot com

    YanıtlaSil
  6. Bu puan sistemi ne olaki? Böyle bir mavi bulursam alacağım :)

    YanıtlaSil
  7. 1- en yakın takipçilerinden biriyim :)
    nilgunm@gmail.com
    2- konad'lara ve farklı ojeleri karıştırarak yeni şeyler yaratma fikirlerine bayılıyorum
    3- Bloğumda duyurdum
    http://trendyandfriendly.blogspot.com/2010/05/bu-birbirinden-guzel-ojeler-sizin.html

    YanıtlaSil
  8. seni takip ediyorum mail adresim ece.derindwt@gmail.com
    tırnak bakımıyla ilgili tüyoları beğeniyorum
    bloğumda ekledim kampanyanızı
    kendime ve diğer katılanlara bol şans diliyorum
    http://derinceece.blogspot.com/2010/05/hediye-cekilisi-giveaway.html
    ece kalaycıoğlu

    YanıtlaSil
  9. cnm takip ediyorum msn adresim melek-19-85@hotmail.com.blogumda resimle duyurdum ayrıca Blogroll izlemeyede aldım ojelerin hepsi birbirnden güzel inş kazanırım http://nevarsasatyorum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Bende takipcin olmak ve hediyelerde bir sansim olsun istiyorum... Ciddiyim hic birini denemedim cok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  12. takipçinim, e-mail adresim nalakasivar@hotmail.com
    konad'larına bayılıyorum! bi de tabii oje alışverişlerine.
    blogumda duyurdum tabii ki http://nalakasivar.blogspot.com/2010/05/ojeojeoje-hediye-cekilisii.html
    blogrollumda da varsın http://nalakasivar.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. Yeni takipçiniz oldum.Blogrollumada ekledim blogunuzu...Hediyelere bayıldım renkler harika inş benim olur.

    http://bulutmavisi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. 1.Hergün severek takip ediyorum. mail adresim celibataire35@gmail.com
    2. Rengarenk ojelerine bakmayı çok seviyorum neden bizde böyle güzel şeyler yok diye de hayıflanmıyo değilim.
    ps:bu arada bugün doğum günüm. Umarım şansım bol olur da bu güzel ciciler hediye olur:))

    YanıtlaSil
  15. Merhaba Öykü,
    henüz izleyicin oldum ve neden şimdiye dek blogunu görmediğime şaştım ayrıca üzüldüm. Tam bir oje severim ve trendleri senden takip etmeyi çok isterim...
    blogum yok...
    Sevgiler
    nisancubuk@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. 1.Slovakyadan merhaba,bloğunuz yakın takipte adresim;handeb0@hotmail.com
    2.bir nail art hastası olarak tabiiki en çok konad desenler en çok görmek istediklerim.
    3.ojelerin hepsi birbirinden güzel.herkese bol şanslar :)

    YanıtlaSil
  17. ojelerede renklerinede hasta oldum :) yarışmaya büyük heyecanla bende katılmış bulunuyorum ama bloğum olmadığı için sadece izlemeye alabiliyorum...
    Bloğundan yazdığın eski yazılarını birazdan zevkle okuyacağım özellikle de opi ve konad ile ilgili olanları :)
    buarada mailim : zuhal_cc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  18. 1)Ben zaten bir süre önce takipçin oldum ve hergün birkaç kez bloğuna uğrayarak hem güncel hem de eski postları okuyorum. hokibogiqe@gmail.com
    2) NOTD yazılarını seviyorum ama bunların içinde en çok renk değiştiren, çatlayan, patlayan oje tarzındaki atraksiyonlu oje yazılarına bayılıyorum. China Glaze yazılarını da ayrı bir zevkle okuyorum. Fanatik bir oje takipçisi olmadığım için, karşılaştırma yazılarından bir şey anlamıyorum. (Anlamayı da beklemiyorum zaten.) :))
    3) Bloğumda çekilişini duyurdum, linki de burada: http://hernefesalisimizbayramdi.blogspot.com/2010/05/bu-cekilisi-kazanan-parmaklarn-yer.html
    4) Blogroll umda zaten varsın, aksi takdirde yeni yazdığın her posta, en kısa zamanda ışınlanmam imkansız olurdu. :)) Ama blogroll umun linkini nasıl vereceğimi bulamadım. Söylersen yaparım. Ancak, yeni bir post yayınladığında, benim bloğuma gelirsen, sağ tarafta, yeni postunun haberini görebilirsin. ;))
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  19. blogunu yakından takip ediyorum cok baasarılı buluyorum mail adresim
    basak-kose@windowslive.com
    blogunda daha cok moda ve sanat film konularına yaz aylarında nelerin trend olacagına yer vermeni istiyorum teşekkürler herkese de bol şanssss

    YanıtlaSil
  20. 1) I follow you as MetroChic and my email address is daoshaocsp at gmail dotcom
    2) I like your comparisons.
    3) You are on my blogroll, check metro-chic.blogspot.com

    YanıtlaSil
  21. 1) I follow you via Google Friend Connect as Chantal and my email address is glitterkitten at hellokitty dot com
    2) I like your NOTDs the best!

    YanıtlaSil
  22. merhaba;
    sizinle yeni tanıştım ,bloğunuz çok cici ,tırnak bakımı ve oje çeşitleriniz harika ;
    bloğumda çekilişinize yer verdim,
    zeynep efe

    http://efsane78.blogspot.com/2010/05/hangi-oje-yaksmazki-bana-150-izleyici.html

    YanıtlaSil
  23. 1) Seni bloggerla takip ediyorum, mail adresim neseege@mynet.com
    2) En çok oje yazılarını seviyorum.
    3) Bloğumda çekilişten bahsettim, link http://nesekilavuz.blogspot.com/2010/05/hangi-oje-yaksmazki-bana-150-izleyici.html
    4) Blogroll'a da koydum, link... bunu nasıl yapıcam bılmıyorum :(

    Neşe Kılavuz

    YanıtlaSil
  24. Selam..1) Seni bloggerla takip ediyorum, mail adresim reyhanlahersey@gmail.com
    2) En çok Trend yazılarını seviyorum.
    3) Bloğumda çekilişten bahsettim, link http://reyhanlahersey.blogspot.com/2010/05/blog-kampanyalar-6.html

    YanıtlaSil
  25. 1-seni izliyorum ve mail adresim sheker_melik@yahoo.com

    2-Konad örnekleri görmek istiyorum bloğunda..ayrıca kolay manikür tekniklerini de yazarsan bi oje çılgını olarak her gün rahat rahat renk renk değişik ojeler sürebilirim :) çıkarmak çok zor oluyorda tırnak etlerinden dolayı :P

    3-bloğum yok :(

    YanıtlaSil
  26. green.elci_87@hotmail.com kırmızıdan vazgeçmem cnm ama değişik şeyler denemeyide severim simli olanlar süper.blogunu takip ediorum http://saricayirliler.blogspot.com/p/aysell-ve-saatini-yarat-kampanyasndan.html blogum dolu olduğu için bu linkin altında paylaştım herkese bol şans

    YanıtlaSil
  27. 1- ne kadar güzel rengarenk bir blog.mail adresim tu-al2010@hotmail.com
    2- blogda en çok karşılaştırma yazılarını ve rengarenk ojeleri tanıtmanı beğeniyorum.
    3- blogum yok malesef izleyici olarak katılıyorum.herkese bol şanslar....

    YanıtlaSil
  28. merhaba seni takip ediyorum.emineyvs@gmail.com hiç görmediğim ojeleri gördüm sayfanda ayrıca tşk.ben kırmızı ojeyi çok seviyorum.
    http://agonya82.blogspot.com/2010/05/hangi-oje-yaksmazkiden-hediyeler.html

    YanıtlaSil
  29. 1)ojelerin renklerine bayıldım.
    2)senn karıştırıp yarattığın değişik renkte ojeleri paylaşabilirsin eğer varsa. türkiyede bazı markalar bulunmadığı için her renk oje bulunmuyor, o renkleri karıştırıp veya toz farları beyaz ojeye katıp oluşturulabilir.
    3)artık izleyicinim :)

    tokneslihan@gmail.com

    YanıtlaSil
  30. takipteyim=) meltem.ozzz@gmail.com
    konadlara bayılıyorum, hep onlardan olsun istiyorum=) blogum yok malesef...

    YanıtlaSil
  31. oje sürmeye bayılırım bunlara da bayıldım çok güzel izlemeye aldım ama blogum yok tşkler..
    armagan2807@hotmail.com

    YanıtlaSil
  32. takipteyim dln_duman@hotmail.com
    opi ile ilgili mat ojelere daha fazla zaman ayırırsan sevinirim. mat ojelere bayılıyorum!
    http://dilanduman.blogspot.com/2010/05/hediye-oje-vaar.html

    YanıtlaSil
  33. Merhaba

    Seni izlemeye aldım.Mail adresim lezzetkesfi@gmail.com
    Karşılaştırma yazılarını daha çok isityorum
    Blogumda yarışmanı duyurdum
    http://lezzetkesfi.blogspot.com/2010/05/hangi-oje-yaksmaz-ki-bana-hediyeleri.html

    YanıtlaSil
  34. 1 izlemedeyim.mail adresim : s3d3f_ozsoy@hotmail.com
    2 oje olarak tercihim ınglot çünkü eşi benzeri olmayan renklere sahip..karşılaştırma yazıları bizim için daha yararlı olur.kodanları çok seviyorum ama türkiyede yok:(
    3 blogumda yarışmanı duyurdum :) http://narsistmoda.blogspot.com/2010/05/hangi-oje-yaksmaz-ki-bana.html
    4 umarım o şanslı kişi benimdir...

    YanıtlaSil
  35. 1-seni izlemey aldım vilmur@mynet.com
    2-ojeyle ilgili bölümlere bayıldım duymadığım markaları gördümm
    3-blogum yok ama facede paylaştımhttp://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fhangiojeyakismazkibana.blogspot.com%2F2010%2F05%2Fhediye-cekilisi-giveaway.html&h=06485
    4_anlamadım walla vildan yanmaz

    YanıtlaSil
  36. Demin yorum yazdım ama gitmedi sanırım.

    -izleyicinizim,mail adresim fulya.bozkurt@mynet.com

    -her yazınızı keyifle okuyorum

    -bloğumda bahsettim
    http://kampanyasever.blogspot.com/2010/05/hangi-oje-yaksmazki-bana-hediyesi.html

    -blogrolda kimse yoktu ordan takip etmiyorum ama sizi ekledim

    http://kampanyasever.blogspot.com

    Fulya Bozkurt

    YanıtlaSil
  37. ben de katılmak istiyorum ama bloğum yok face de paylaştım kabul ederseniz, bloğunuza da bayıldım izlemedeyim
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100000137397503&ref=profile
    Tuba Önde
    tondeumut@hotmail.com

    YanıtlaSil
  38. Merhaba,
    1- Blogunu begeniyle takip ediyorum, Mel Bella, mel00022@gmail.com
    2-Blogta en cok konad uygulamalari ve karsilastirma gormek istiyorum,
    Blogum yok maalesef,

    Hoscakal :)

    YanıtlaSil
  39. 1- ben de bugun buldum blogu ve hemen takibe aldım, mailim peray85@gmail.com
    2-oje karşılaştırmaları veya yeni markaların tanıtılmasına daha çok yer verebilirsin
    3- blogum ve senin yarışmanın linki:
    http://pinar-pony.blogspot.com/2010/05/yine-yeniden-blog-yarsmas.html
    4-blog roll nasıl oluyor bilemiorum:(
    inşallah bana çıkar pure ice french kissi çok merak ettim:)

    YanıtlaSil
  40. ya yukarıda okuduğumu aşağıya inince unutuyorum :)
    yazıyı şimdi hazırlıyorum, blogroll' umda vardın zaten...

    ben bloğunda gördüklerimden fazlasıyla mutluyum zaten, aklıma birşey gelmedi.. belki renkli fransız manikürü olabilir (lila ve fuşya çok kibar duruyor söyleyeyim ;) )

    YanıtlaSil
  41. 1)İzleyicinim,mail adresim:

    ozlem_cengiz@hotmail.com.tr

    2) En çok konadlara bayılıyorum..

    3) Bloğumda duyurdum http://ozlemcengiz.blogspot.com/2010/05/hediye-var_05.html

    4) Blogroll'a da ekledim

    YanıtlaSil
  42. oje asıgıyımmm
    seni takip ediyorum g_l_m_s_r@hotmail.com adresimle
    yaz geliyo,hangi elbiseyle hangi ojeyi sürelim..günü oje rengi gibi yazıların hoş olacagını düşünüyorum :)
    blogum yok :)
    inşallah kazanırımm

    gülümser demirtaş

    YanıtlaSil
  43. 1.izlemeye aldım. mail adresim jasemine_yaren@hotmail.com
    2. blogda karşılaştırma yazılarını görmek ojelerin tam renklerini algılamak adına daha faydalı oluyor,olursa mutlu olurum.
    sevgiler
    yasemin aslan

    YanıtlaSil
  44. seni takip ediyorum:) bugün izleyicin olduğuma bakma favorite lerimde duruyordun;) yildiz111@hotmail.com

    en çok konad resimleri görmek istiyorum çünkü konadlara bayılıyorum.
    http://yildizlimakyaj.blogspot.com/2010/05/hangiojeyakismazkibana-hediye.html buyrunuz bloğumdada duyurdum:)
    blogroll um yok onun için ekleyemedim.

    bende bloğuma beklerim;)

    yıldız

    YanıtlaSil
  45. 1) I follow you via GFC. My email amerseksasa at hotmail dot com

    2) I like your NOTD posts and konadicures best.

    Thanks for the opportunity!

    YanıtlaSil
  46. mehabalar
    izleyicinim
    rey_ka_ers@hotmail.com-reyhan dönmez
    blogunu çok başarılı buluyorum ojeler bir harika herşeye yer vermişsin paylaşımların çok güzel bende oyo sürmeyi ve el bakımını sevenlerdeni en çok karşılaştırma yazılarını ve alışveriş yazıların beyeniyorum.hepimize bol şans sevgilerle

    YanıtlaSil
  47. 1-izleyicinim :) mail adresim:ecesule_@hotmail.com
    2-en çok değişik reklerdeki NOTD yazılarını seviyorum
    3- blogum yok

    YanıtlaSil
  48. seni yeni buldum takibe aldım:)
    adreferda@gmail.com

    YanıtlaSil
  49. 1) saleonline83@gmail.com



    2) Renk ve marka karşılaştırmaları daha çok hoşuma gidiyor

    3)
    http://onlinesale83.blogspot.com/p/hediye-gonderen-blog-isimleri.html

    4) blogroll ekledim

    kısacası tüm şartları yerine getirdim ehh artık şans bana gülsün :)

    YanıtlaSil
  50. i love your blog and im a follower
    and i love your NOTD posts

    _skye_@live.com

    YanıtlaSil
  51. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  52. Bloğuna bir oje sever olarak bayılıyorum ve hediyeler de zaten beğenilmeyecek gibi değil:)En çok ojeleri tanıtman ve karşılaştırma kısımlarını seviyorum böylece sayende bilgim oluyor:)
    bdeniz101@hotmail.com

    YanıtlaSil
  53. 1)ojelerin hepsi birbinden guzel. google friend connect le takip ediyorum.
    2)karsilastirmalar super :)
    3)blogsuzum :)
    aslisenkal@gmail.com

    YanıtlaSil
  54. I'm a follower.
    arrianne311 at hotmail dot com
    I like your NOTDs.

    YanıtlaSil
  55. oncelikle blogunu bugun kesfettim.cok cici bir blog. ellerin de cok hosss buarada!!!!hediyeler cok guzel.mavi ve pembe ojeye bayıldım resmeeennnnnnnn!!!
    Blogum yok malesef.
    En cok karsılastırmalar hosuma gitti,diger bloglarda bu kadar ayrıntılı ele alınmıyor bu cunku;)))))
    umarım bana cıkar hedıyeler:-*
    gamzeozan88@gmail.com

    YanıtlaSil
  56. merhabalar uzun zamandır izleyicinim zaten.. mail adresim cansu_can_1991@hotmail.com konadlar ve günün ojesi postları favorilerimm..Sevgiler=)

    YanıtlaSil
  57. -bloğunuzu bende sürekli takip ediyorum mail adresim closelyfashion@gmail.com
    -opi ojeleri, çok seviyorum ve ha çok renklerine yer vermeni istiyorum
    -bloğum da da duyurdum tabiki
    http://closelyfashion.blogspot.com/2010/05/hediyeeee.html
    ojelerin hepsi birbirinden güzeller daha önceki yarışmalarına da katılmıştım ama şansım yokmuş çıkmamıştı umarım bu sefer uğrurlu gelir de kazanan olurum

    YanıtlaSil
  58. 1) I follow you via blogger: Andreea and my email address is s.andreea2007@gmail.com
    2) I like your NOTDs !
    3) I blogged about this on my sidebar :http://frumusikapro.blogspot.com/
    4) You are on my blogroll,Nails2 http://frumusikapro.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  59. 1) I'm a follower through Google Friends Connect as wund3rkind, and my email address is wund3rkind[at]gmail[dot]com.

    2) I like your comparison posts and your NOTD's as well =)

    Thanks!

    YanıtlaSil
  60. Merhaba! Seni blogdan takip ediyorum mail adresim nly.eren@hotmail.com
    Blog çok iyi gidiyor, ojesiz duramadığım için bana mükemmel fikirler veriyorsun. Nacizane bir isteğim olacak, kıyafet kombinlerine göre ojeler kısmını artırabilirsen benim için tadından yenmez olacak :)
    Henüz bir blogum yok fakat çeşitli ağlardan arkadaşlarımı buraya yönlendiriyorum :)Zaten hep beraber izleyiciniz.
    Umarım o ojeleri sürebilme şansı beni bulur :)
    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  61. 1- Merhaba canım. Blogun çok güzel.. Özellikle funky fingers lila ojeyi blogunda gördüğümden beri arıyorum. Her yere haber saldım resmen :)) çok istiyorum.. sabırtası_t@hotmail.com
    hızlı ve samimi geri döüşlerin için teşekkürler :)
    sansımı denemek istedim belki o lila oje benim sansıma düşer. iki gündür maille soruyordum sana :)

    2-Bence o renkte olan farklı markaların ojelerini sürmen cok hos. devam etmelisin
    birde yaz geldiği için neon renkleri görmek istiyorum. her tırnağa farklı renkte olabilir.:) funky marka olan neon renkleri tırnakta görmek isterim :)



    3 - Blogumda bahsettim : )
    http://gifdunyasi.blogcu.com/hangi-oje-yakismaz-ki-sana/7865281

    YanıtlaSil
  62. I follow google ginnn7
    ginnn7(at)yahoo(dot)com
    love your notd more konad please

    YanıtlaSil
  63. Hey merhaba! :)
    1-Bloggerle takip ediyorum seni uzun zamandır :)
    leblebici94@gmail.com
    2-Karşılaştırma yazılarına bayılıyorum. Bu arada hangi ojeyi seçeceğime karar da verebiliyorum. Ten renklerimiz aynı sanırsam :) Bu arada tırnak yiyen birisi olarak tırnaklarına bitiyorum :)
    3-Blogumda yayınladım bu çekilişi ;
    http://istegunluk.blogspot.com/2010/05/hobaaa.html
    4-Blogroll'umdasın ;
    http://istegunluk.blogspot.com/ Sağ en alt köşe :)

    Umarım kazanırım ! :)
    Şans benden yana olsun bu sefer :)

    YanıtlaSil
  64. Merhabaaa!
    1- Uzun zamandır takipteyim: littledumblonde@gmail.com
    2-Tüm yazılarına bayılıorum desem yalan olmaz, çoğu oje blogu gibi göstermek icin öylesine sürmüyorsun ojeler, gerçekten çok şık.
    3- Blogumdaki linkim: http://littledumblonde.blogspot.com/2010/05/hangi-oje-yaksmaz-ki-bana-hediyeleri.html
    4- Blogroll nedir bilmiorum ama koyacağım öğrenir öğrenmez :)

    Hep kendim hediyeler verdim kazanırsam çok mutlu olcam

    YanıtlaSil
  65. merhaba:)
    1takipçenim nastiacnr@gmail.com
    2bütün yazıların hoşuma gidiyor ama özellikle DİY oje yapımı süper:)...
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  66. 1) I follow you via GFC and my email address is dchen22 [at] hotmail.com
    2) I like your NOTDs and comparisons.
    3) I don't havea a blog but I tweeted about the giveaway: http://twitter.com/tailuvr79/status/14303152170

    YanıtlaSil
  67. 1)blogunun takipçisiyim
    2)konad yazılarını ve opi yazıyalarını severek takip ediyorum
    3)blogum yok mail adresim
    lemon.tree@mynet.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  68. takipcinim: aprilkalinka@gmail.com
    karsilastirma yazilarini seviyorum
    burdasin http://www.ka-linka.com/2010/05/bloglardan-hediyeler.html
    blogrollumdada varsin, sayfanin en altinda

    YanıtlaSil
  69. 1)Blogunuzdan yeni haberdar oldum ve hemende takipçiniz oldum :D
    2)sanırım yazılarınızı ayırmak imkansız...çünkü hepsi işime yarıcak şeyler.o yüzden hepsini tek tek inceliyeceğim vaktim oldukça =)özellikle resimlerle paylaşmanız çok hoş olmuş
    3)blogumda paylaştım
    http://oriflamehakkinda.blogspot.com/2010/05/hediye-cekilisi-giveaway.html
    4)malesef o dediğinizi ilk kez duydum son aşamayı gerçekleştiremedim :D

    Merve POLAT
    plt_merwe@hotmail.com

    YanıtlaSil
  70. It seems like I follow you with Google friend connect -and that's correct- but I read your blog over an rss reader called NetNewsWire. Not all blogs are "rss reader friendly" so you have a plus on that. (I'm sure this is same for most of your readers!) Easy to follow. :)
    I like your content, completely! I don't have a specific preference and you are already on my blogroll.

    http://theofficialpetite.blogspot.com
    consonant.n@gmail.com

    I tweeted this post!
    http://twitter.com/consonant/statuses/14368910363

    Keep it real. <3

    YanıtlaSil
  71. 1) Yeni takip etmye başladım ama çok güzel:)
    2) En çok uç bana göre uç renkleri denemenizi seviyorum:)
    3)http://seaofmls.blogspot.com/ blogumda paylaştım. Yeniyim ve gencim:P benide takip ederseniz çooooook mutlu olurum:)
    4) Eklendiniz bile:)

    YanıtlaSil
  72. 1) I follow you via GFC. My email at hanniz017 at yahoo dot com

    2) I like your posts and konadicures NOTD best.

    Thanks for the Opportunity!

    YanıtlaSil
  73. Merhaba,
    Blogger'dan takip ediyorum ve mail adresim angel.hummel[at]gmail.com

    Bence manikürünü nasıl yaptığını anlatsan ya da videoya çeksen ya da nasıl bu kadar düzgün oje sürdüğünü bize de açıklasan harika olur :DD

    Blogumda duyurdum ve blogroll'a da kaydettim.
    http://angeliquebeauty.blogspot.com/2010/05/tum-ojeler-sana-yaksr.html

    YanıtlaSil
  74. i)takipteyim:)
    madmadamerocks@gmail.com

    ii)nails of the day yazılarını çok seviyorum ama özellikle flormar gibi kolay erişilebilir ojelerile diğer markaları karşılaştırman çok süper konadlar ise ayrı bir konu onlara bayılıyorum tırnaklarım seninki gibi olsun çok istiyorum:)

    YanıtlaSil
  75. 1) I follow you via blogger and my email address is ipehishere[at]gmail[dot]com
    2) I like your NOTDs!!
    3) I blogged about this, link http://lollibunnie.blogspot.com/2010/04/another-may-giveaways.html

    Thank you.

    YanıtlaSil
  76. I'm a follower
    I added a linkt to this post from my blogroll
    ghainskom at yahoo dot com

    YanıtlaSil
  77. Hi,
    1) I follow you via friend connect blogger and my email address is andreja.av@gmail.com

    2) I like your NOTDs and rewiews.

    Thank you and have fun!

    YanıtlaSil
  78. I follow via blogger and my e-mail is carmencj.88@gmail.com

    YanıtlaSil
  79. 1) I follow you via blogger and my email address is nikita.sikawah(at)gmail(dot)com
    2) I like your NOTDs! seriously! :D
    3) I blogged about this, link http://lilgreenheart.blogspot.com/2010/05/giveaway-from-hangi-oje-yakismaz-ki.html
    4) You are on my blogroll, link http://lilgreenheart.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  80. I follow via Google Friend Connect ane my email address is avalonne83 [at] yahoo [dot] it.

    Please count me in. Thanks.

    YanıtlaSil
  81. 1) I follow you via blogger and my email address is sh.11175@yahoo.com
    2) I like your upcoming collections
    3) I tweeted about it here
    http://twitter.com/shaimapassion/status/14485028445
    thanks

    YanıtlaSil
  82. I am a follower, please enter me!

    Naomi

    mariko.koda@gmail.com

    YanıtlaSil
  83. 1) I follower via google friend connect :)
    2) I love your notds and I wish to see more

    tanya_starpower at yahoo dot com

    YanıtlaSil
  84. 1)I'm a new follower from Spain, as fisiwoman. Please, enter me!
    2)I love your NOTDs ^^


    fisiwoman(at)hotmail.com
    Spain

    YanıtlaSil
  85. 1) I'm a follower through Google Friend Connect and my mail is steffy.th@gmail.com
    2) I like comparisions =)

    YanıtlaSil
  86. selam:)

    çok şeker ojeler seçmişsin. rengarenk cıvıl cıvıl şişeleri görünce içim açıldı:D

    1) seni blogger dan takip ediyorum iyiolmakgerek(at]yahoo(dot]com

    2) en çok önceki günki ojelerinin üstüne, ertesi gün pırıltı vb ekleyip yenileyerek yaptığın postlara bayılıyorum:D

    3) uzun zamandır blogroll umdasın zaten:) burda:
    http://buradahayalkuruldugunadairihbaraldik.blogspot.com/

    sevgiler

    YanıtlaSil
  87. Nice giveaway! Enter me please.

    1. I'm a follower through Google Friend Connect (elchy). My email is; elchysblog[at]gmail[dot]com

    2. I love your rewiews.

    YanıtlaSil
  88. 1. I follow you through Google Friend Connect and my email is kmck7436@gmail.com

    2. I love fotds!

    YanıtlaSil
  89. I am a follower
    Bises
    The Hind.

    YanıtlaSil
  90. I'm a follower ( Wolf )
    xx

    YanıtlaSil
  91. thanks for the giveaway, I followed you as Grace Wong!

    ~I love reading NOTDs the most!
    ~blogged over here: http://sugarrosies.blogspot.com/2010/05/weekly-giveaways-wk-11.html
    ~added to blogroll: http://sugarrosies.blogspot.com/

    shou.milk@gmail.com
    <3

    YanıtlaSil
  92. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  93. hi,
    1) I follow you via blogger and my email address is liz_crowny@Yahoo.com
    2) I like your NOTDs.
    3) You are on my blogroll, http://pintaliztiirene.blogspot.com/

    email me here
    liz_Crowny@yahoo.com

    YanıtlaSil
  94. 1) I follow you via blogger and my email address is holli_cut3_sparks@hotmail.com
    2) I like your NOTDs. They;re pretty :)

    holli_cut3_sparks@hotmail.com

    xx

    YanıtlaSil
  95. 1. I follow you trough google friend connect by the name noor.vandijk. email is noor.vandijk[at]live.nl
    2.I love to see konadicures the best! or any other cute nail-art.

    YanıtlaSil
  96. 1. I follow you trough google friend connect by the name adriana*
    2. I love to see cute nail-art.
    adriana.huber@bluewin.ch

    YanıtlaSil
  97. Hi!
    1. I'm a follower via Google friend connect (ID: vedra), my email is vedra(AT)gmx.at

    2. I like comparison posts the most!

    Thank you for hosting this great giveaway! :)

    YanıtlaSil
  98. 1. follower via google friend connect as Throuthehaze

    throuthehaze at gmail dot com

    2. I like to see comparisons

    YanıtlaSil
  99. I'm a follower through google friend connect as Dragonrhia and my email is: dragonrhia (at) gmail (dot) com

    I like to see any swatches...I'm pretty easygoing ;)

    YanıtlaSil
  100. 1) I'm following you and my email is pronouncedchris@hotmail.com
    2) I would love to see nail polish tutorials!

    YanıtlaSil
  101. *-- Not an entry --*

    Hi!

    Just wanted to let you know that your giveaway was listed on my site.

    Here's the direct link:
    http://www.internationalgiveaways.com/2010/05/nail-polishes-from-hangi-oje-yakismaz.html

    If you happen to have any other internationally open giveaways, I'd love to hear about them!

    Thanks,

    Ronit
    internationalgiveaways[at]gmail[dot]com
    http://www.internationalgiveaways.com

    YanıtlaSil
  102. 1) Seni Google hesabimla ve Bloglovin'la takip ediyorum, mail adresim marlieke.v@hotmail.com
    2) En çok günlük oje ve nail art yazilarini seviyorum
    3&4) Blogum yok :)

    I am learning Turkish and loving nail varnish, so your blog brings together two of my loves :) I really like it, you have great skills :)

    YanıtlaSil
  103. 1 I am a follower through google friend connect - Piper nettysgirl at gmail.com

    2 i prefer notds!

    YanıtlaSil
  104. 1. I am following your blog via google friend connect by the username 'Ezzy' & my email id is itzme(dot)insi(at)gmail(dot)com

    2. I love your NOTD's..I would love to see more of them !!

    YanıtlaSil
  105. I'd like too see more of your collections! :D #1

    mail: cailinn@gmail.com

    YanıtlaSil
  106. Hi from spain! ^^

    Following you too..
    And i'd like to participate!

    my mail: cailinn@gmail.com

    YanıtlaSil
  107. Enter me please! What an amazing giveaway!

    xflossy@gmail.com

    - Amanda

    YanıtlaSil
  108. Hi. = )
    1) I follow you via GFC. My e-mail is onossobazaar@gmail.com

    2) I like to see NOTD.
    3) Added you to my blogroll.
    http://obazaar.blogspot.com/

    Andreia. xoxo

    YanıtlaSil
  109. 1) Ria, freeeedz(at)yahoo.com
    2) I'd love to see comparisons and tutorials
    4) blogroll:serious-shiny.blogspot.com

    Congrats on your followeeers :D

    YanıtlaSil
  110. 1)Thanks.
    ale84.vercelli at hotmail dot it

    YanıtlaSil
  111. I follow with GFC. lirpaskoorb@gmail.com

    I love Konads and any kind of nail art!

    Thanks for great giveaway!

    YanıtlaSil
  112. Bir ojekolik olarak. siteye bayıldım!!!! bence sadece oje resimleri renkler markalar yeterli:)) bi de nerden nasıl ne fiyata bizde alabiliriz eklersen müthiş olur:)

    nyks_7@hotmail.com

    YanıtlaSil
  113. 1) I follow you via blogger (username Nelsby) and my email address can be found below.
    2) I most enjoy your NOTDs, as well as your comparisons.

    Thank you for hosting this fabulous giveaway - I would be SO thrilled to win!

    Aimee
    sierranelsby (at) gmail (dot) com

    YanıtlaSil
  114. I follow through google friend and love these nice looking polishes.
    I love to see comparisons. cardshark42(at)hotmail(dot)com

    YanıtlaSil
  115. I follow you via GFC, my email is leeblee41@yahoo.com.
    I like you konad and fimo manis.

    YanıtlaSil
  116. Ben en çok NotD yazılarını okumaktan hoşlanıyorum, bir de senin yazıların altına ara sıra serpiştirdiğin farklı konular, en son Eurovision yorumları mesela, keyifli bir blog, sevgiler :)

    info{at}makyajcantam.org

    YanıtlaSil
  117. selaaammm,
    1_bozkurtb49@yahoo.com
    2_karşılaştırmalar çok güzel oluyor. birde şu geçen kendi yaptığın ojenin postu çok hoştu ondan bi kaç tane daha çok güzel olur aslında zaten 200 tane ojen varmış:P..
    bu arada ben bayaaa blog okumasına rağmen herhangi bi şekilde google hesabı almadığımdan bloglara yprum yazmaya ve hediye çekilişlerine katılmaya utanıyodum var mı böyle bişe:D ama sen söyledin sen hatırlattın benim suçum yok yani:DD

    YanıtlaSil
  118. Hi! I`m a follower via google friend connect, please enter me. I most enjoy your NOTDs. Thank you.

    ladyvogue_cannaria(at)yahoo.com

    YanıtlaSil
  119. Hi!

    I'm a follower - Miih Uck
    I love to see your NOTDs
    mblambert(at)hotmail(dot)com

    YanıtlaSil
  120. 1) I follow you via blogger and my email address is lubaska dot k at gmail dot com

    YanıtlaSil
  121. Hi! I like comparisons but NOTDs are very inspiring so both!

    I added your giveaway to my sidebar http://student-kitchen.blogspot.com/

    thi fane (at) g mail (dot ) com

    YanıtlaSil
  122. I follow you via blogger and my username is Jasmine1485

    Kate1485 at hotmail.com

    YanıtlaSil
  123. Hi Kate, the giveaway was closed weeks ago but stay tuned for the next one!

    YanıtlaSil