28 Mayıs 2010 Cuma

Zoya Alışverişim

Bugün size Zoya'dan yeni aldığım ojeleri göstermek istiyorum ama sakin olun, olur mu? Öncelikle şişede çok heyecan verici durmayan mat (daha doğrusu süet) ojelere bakalım. Soldan sağa Loredana, Dovima, Veruschka:


İlk ikisi şişede aynı gibi duruyor ama ilk oje gri, diğeri siyah. Daha yeni adsız bir okuyucum açık gri mat oje önerisi istemişti, bu sipariş denk gelmiş oldu. Matlardan sonra içim açılsın diye tam bahara uygun çok tatlı üç oje aldım, bunlar Cassi, Malia, Zara:


Eflatun olanların rengi birbirine çok yakın ama Malia krem bir oje, Zara'nın içinde ise altın renkli pırıltılar var. Şu resimde aralarındaki fark daha belirgin:


Tabi ki Zoya'dan alışveriş yapıp da yeni çıkan simli koleksiyonundan almayacağımı düşünmediniz umarım. İşte Sparkle koleksiyonunun yarısı olan Charla, Ivanka, Mimi:


Bir de şöyle görün:


Şu anda tırnaklarımda Charla var; bu güzelliği görmek için yarını beklemeniz gerek. Biraz heyecan yaratayım.

7 yorum:

  1. Amerikada Adsız Oje Kolikler derneği var mı canım? Varsa katılmanı öneririm çünkü sen tam bir bağımlısın :D :D :D İşin kötü yanı beni de özendiriyorsun :D bir gün sarı oje şahane dersem bittiğim gündür :D :D :D

    YanıtlaSil
  2. Haha, zaten blogumun ilk cumlesi "Merhaba, benim adim Oyku ve ben bir oje bagimlisiyim" idi. Hey gidi gunler hey :) Ozen tabi, su tatli morlara bir bak, simlilere bir bak.. Ama hakkaten hirs yaptim, sana da sevdiricem sari oje. Sonra da filmlerdeki kotu adam kahkahasindan atarim artik.

    YanıtlaSil
  3. Sürmicemmmmm :D :D Ya bağımlı ol canım iyi de biz de yokki bunlardan. :( Oje dedin mi Ya flormar ya Pastel ya da Golden Rose gelir en fazla onlarda da renkler belli. Bu kadar çok çeşit yok Türkiyede. Ama belki Frankine yapmayı denerim bir gün :)

    YanıtlaSil
  4. Saydiklarinin yaninda Turkiye'deki Claire's baya renkli ojeler yapiyor, onlari bir dene. Ayrica ucuza internetten de bulabilirsin, bak mesela Cherry Culture indirimde, cok super ojeler var. Hem de gorece olarak ucuz markalar bunlar.

    YanıtlaSil
  5. öykücüm süet oje swatchlarını görmek için deliriyorum şu anda...

    YanıtlaSil
  6. Tamamdir, yazdim bir kenara. Coming soon.

    YanıtlaSil