13 Mayıs 2010 Perşembe

NOTD: Funky Fingers Off with Their Heads! + Golden Rose 71

Edit: To those who are gonna use the translator: I seriously don't use the F-word, I don't know why it shows up!

Jennifer’s Body diye bir film var, izlediniz mi? İzlemediyseniz boşverin, zaman kaybı sadece. Megan Fox’un insanüstü güzelliğinin yanında başka bir numarası yok filmin. Yalnızca liseli popüler kız rolündeki Fox’un filmin başından sonuna kadar aynı manikürle gezmesi ilgimi çekti. Önce filmden bir sahneye bakalım:


Bu görüntüyü kopyalamak için kullandığım ojeler, hediye çekilişinde de verdiğim Funky Fingers’ın Wonderland koleksiyonundan Off with Their Heads! ve orta parmakta Golden Rose 71:


Şunu belirtmeliyim, tek bir tırnağı başka renge boyama fikri bu filme özgü bir şey değil. Genelde monoton bir maniküre renk getirmek için yapılan böyle çeşitlendirmelere Accent yani “Vurgu” deniliyor. Ben orta parmak yerine yüzük parmağımı farklı renge boyamayı seviyorum, nedense öyle daha zarifmiş gibi geliyor.


Ben bugünkü manikürümü Megan Fox’un baş parmağına adarken, söyleyin bakalım, siz bu vurgu tırnak hakkında ne düşünüyorsunuz? Dener miydiniz?

18 yorum:

  1. o ne öyle ya..senin ellerinin güzelliğiyle karşılaştırılmaz bile..heryeri sinir bozucu güzellikte ama elleri diil işte ( ay ne kıskancım :))

    YanıtlaSil
  2. vurgulanan baş parmak yüzük parmağıysa ne romantik kız derim, orta parmaksa ne muzip kız derim. benim yorumum budur :)

    YanıtlaSil
  3. Nilgun, en azindan bas parmagim Megan'inkinden daha guzel diye kendimi avutabiliyorum, yoksa hakkaten insan degil kendisi.

    Leylacim, cok begendim yorumunu :)

    YanıtlaSil
  4. Ben hep yapıyorum bu farklı renk olayını ama garipsendiği için sinir oluyorum... :))))

    YanıtlaSil
  5. evet ortaparmağa vurgu biraz daha muzipçe, işaret parmağı en güzeli bana göre :)

    YanıtlaSil
  6. ben ayak baş parmağımı siyaha boyamayı seviyorum. daha hoş oluyor bence (:

    YanıtlaSil
  7. Bosver be Bulutmavisi, bizi garipseyenler utansin :P

    francesca, isaret parmagini vurgulayan hic gormedim bak, denenebilir tabi.

    Adsiz, diger parmaklari ne renge boyuyorsun, pembe mi? Ayakta hic vurgu yapmadim bak. Aslinda siyah oje+konad guzel olur.

    YanıtlaSil
  8. YUP! :D
    bu arada ayak baş parmağı fikri de süpermiş.

    YanıtlaSil
  9. Evet, guzel bir pedikur fikri.

    YanıtlaSil
  10. san�r�m ilk f�rsatta i�aret parma�m� ba�ka bir renge boyayaca�m. ama bu s�ralar ebru manik�re takt�m... haz�r i�sizken ve deli gibi zaman�m varken bol bol harc�yorum =)

    YanıtlaSil
  11. diğer parmaklarımı da canlı bir renge boyuyorum işte turuncu, pembe, mor, kırmızı, yeşil, mavi ayakkabıma göre genelde. başparmak tırnağı kocaman olduğu için ona renkli oje sürünce garipsiyorum, siyaha boyanınca küçük parmaklarda o canlı renkler daha sevimli oluyormuş gibi geliyor.

    YanıtlaSil
  12. Bloğumda ödülün var canım:)Sevgiler

    Bu arada bayıldım ojeye:))

    YanıtlaSil
  13. Yakin zamanda ben de denemek istiyorum onu ama cok zor duruyor be Ceren.

    @ Adsiz: hehe, sevimli kucuk tirnaklar :P

    Pride, tesekkur ederim :)

    Seversen/nefret edersen haber ver laurel-hardy.

    YanıtlaSil
  14. SÜPERSİN SÜPER SÜPERRRRRRRRRR BAYILDIM BENDE SEVİYORUM ACAİP RENKLERİ TIRNAĞIMA SÜRMEYİ... GÖZE LACİVERT SİYAH SÜRÜYORUZ TIRNAĞA NEDEN OLMASIN. BUNDAN 15-17 YIL ÖNCE BÖYLE RENKLERİ BULMAK ZORDU AMA ŞİMDİ HER ŞEY KOLAYYYYYYYYYYYY LAYLAYLAYYYYYY

    YanıtlaSil
  15. Haha, benden bir tane daha bulduk :)) Bence de Didehan, gozleri her renge boyuyoruz, tirnaklarin nesi eksik?

    YanıtlaSil
  16. öykü şu filmin adı neydi yaw diye baktım da bu posta, üstteki notu gördüm, aklıma bi açıklama geldi söliim: orta parmak falan demişsin, acaba çevirici o yüzden şeyapmış olabilir mi? şimdi bu açıklamanın saçma olduğunu farkettim. evet.

    YanıtlaSil
  17. Olabilir, dunyanin bir cok yerinde ayni seyi ifade ediyor nasil olsa :)

    YanıtlaSil