9 Mayıs 2010 Pazar

Karşılaştırma: L'Oreal Water's Edge, China Glaze For Audrey, Diamond Cosmetics Oh, Tiff!

Dün L’oreal’in Passport to Paradise adlı güzel koleksiyonundan bahsetmiştim. Tuhaf bir şekilde koleksiyonumda Ocean Breeze adli mavi olanıyla karşılaştırabileceğim açık mavi bir oje yok, böylece bir eksiklik giderilmiş oldu. Bendeki grilerden de High Tide’a benzeyen bulamadım. Soldan sağa L’oreal High Tide, Orly Pixie Dust (bu krem değil, cam kırıklı bir oje), Sally Hansen Wet Cement, China Glaze Recycle, Pure Ice Kiss Me Here:


High Tide’i tam olarak tarif etmek gerekirse içinde azıcık mavi olan açık gri bir renk. Gördüğünüz üzere Pixie Dust'ı andırıyor, ama ondan hem çok daha açık, hem de daha az mavi. Water’s Edge içinse daha yakın ojeler bulabildim; soldan sağa L’oreal Water’s Edge, China Glaze For Audrey, Diamond Cosmetics Oh, Tiff!:


Üçü de birbirine çok yakın renkler ama Oh, Tiff! diğerlerinden daha açık bir ton. Tırnakta bakalım; soldan sağa Water’s Edge, For Audrey, Oh, Tiff!, Water’s Edge:


Bu da güneşte:


Bütün ojeler iki kat. Water's Edge ile China Glaze birbirlerine çok ama çok yakınlar; sadece Water's Edge biraz daha koyu ve içinde azıcık daha çok yeşil var. Bence For Audrey her genç kızın çeyizinde olması gereken klasik bir oje, ama China Glaze’in onu piyasaya çıkarması tam olarak B3F formüle geçmesine denk geldiği için kıvamını tutturamışlar, fazlasıyla cıvık ve kontrol etmesi zor. Tabi bendeki şişe eski olduğu için bu kadar rahat kötülüyebiliyorum, belki yeni ürettikleri şişeler çok daha iyi çıkar. Yine de ben For Audrey ile Water’s Edge arasında kalsam, fırça etkenini de göz önüne alınca ikincisini tercih ederim. Bu arada Orly’nin bahar koleksiyonundaki Gumdrop adlı oje de aynı renkten, sevdiyseniz üç farklı seçenek var yani. Diamond Oh, Tiff! de adından anlaşılacağı gibi aynı renk grubundan, ama diğerlerinden çok daha açık. Bana göre gerçek Tiffany mavisine en yakın olan bu.

Bu arada Beyonce de Why Don't you Love Me adlı yeni klibinde aynı renk ojeyle görülebilir.

6 yorum:

  1. tırnakların takma olduğunu tahmin ediyorum ama değilse bile her durumda törpülenmeleri lazım. hatta şart :)

    YanıtlaSil
  2. gerçekse tebrik ederim ayrıca. değilse takmaların markası konusunda falan da aydınlatsanız bizi :) uzatan var, uzatamayan var :)

    YanıtlaSil
  3. Haha, miras degil alinteri :P

    Her gun yeni resim cektigim icin tirnaklarimin ne kadar cabuk uzadigini resimlere bakarak anlayabilirsiniz. Tamam, senin icin torpuluyorum sevgili Adsiz :)

    YanıtlaSil
  4. Simdi dusundum de miras da olabilir, malum genler.

    YanıtlaSil
  5. bnmde tirnaklarim oyle, akraba oldugumuza gore de brn kesinlikle bizim tirnaklarin geneyik olarak guzel olduklarini soyleyebilirim :D. bu arada o grimsi ojelerdrn sally hansen olanini ben once caleb city zannetim xD. tbii ipod dan baglaninca, biraz zor seciliyor renkler xD ama yinede birden cok simli grim olmasina ragmen degismeyen favorim sally hansen caleb city. zep

    YanıtlaSil
  6. Yok, bu Sally Hansen direk krem; isilti,sim falan yok. Celeb City'nin yerini tutmaz tabi :)

    YanıtlaSil