2 Mayıs 2010 Pazar

Dayanıklılık Testi: Essence

Biliyorsunuz, perşembeden beri Essence marka ojeyle dolaşıp dayanıklılığını test ediyordum. Dominant olan sol elimde yüzük ve işaret parmaklarımda kenardan soyulma oldu ama fırçanın ucuyla kapatılacak durumdaydılar. Sağ elimin durumu ise şöyle:


Gördüğünüz üzere manikürüm hala çok iyi durumda. Küçük parmağımdaki çıkartma tamamen çıktı ve diğer parmaklardakiler de aşınıp taşlarını kaybetti, ama zaten çıkartmaları yapıştırdıktan sonra üste hiç bir şey sürmediğim için bu beklenen bir şeydi. Bir kat şeffaf cila çeksem onlar da ilk günkü kalırdı sanırım.

Bende manikürün bu kadar uzun süre dayanmasının nedenini kullandığım koruyucu kata bağlıyorum. Tabi benim vücut kimyam ile de alakalı bir durum bu, ama Poshe'yi tekrar tavsiye ederim. Her eve lazım.

Yaşasın, yarın yine tırnaklarımı boyayabileceğim. Ne sürsem acaba?

7 yorum:

  1. cok guzelmis gule gule kullan, iyi gunlerde.
    bu ara bende seftali rengi ariorum. bizim burda nerde satilio? ben boyle seyleri internetten almayi sevmiorum, astari yuzunden pahaliya cikio gibi gelio.

    YanıtlaSil
  2. Ilginc, bende ikinci gün catlamalar olmustu. Dedigin gibi ya sürdügün koruyucu kat ojenin bu sekil kalmasini sagladi, yada renkten renge fark ediyor. Bende tekrar denemem lazim.

    YanıtlaSil
  3. Ulta var mi sizin orda? Essence markasi orda satiliyore bir tek. Onun disinda Maybelline'in yaptigi o acik seftali rengi var, gostermistim. Bir de tabi Chanel Orange Fizz ama cok para o.

    Laila, sen ne kullaniyorsun top coat olarak? Ben Seche Vite ve Poshe ikilisinden memnun kaldim, baya dayaniklilar ikisi de.

    YanıtlaSil
  4. Burda Poshe ve Seche Vite markalarina ulasmak biraz zor. Ben P2 veya essence marka top coat kullaniyorum.
    Ama belkide essence ojelerin formülasini da degistirmis olabilir. Kisa süre önce eski renkler cikartilip piyasaya yeni renkler sürüldü. Senin kullandigin yeni tonlardan. Ben eski ojelerden pek memnun kalmadigim icin yeni renkleri almadim henüz. Ama tekrar deneyecegim.

    YanıtlaSil
  5. Neee? P2 da mi var? Bak yine kiskandim :P

    Dedigin gibi formul degismis olabilir. Cok pahali degil nasilsa, dene bakalim. Merak ettim simdi, haber ver bari surdugunde.

    YanıtlaSil
  6. Selam blogunu sık sık ziyaret ediyorum.Seninde yaptığın desenlerden etkilenerek bir blogda ben oluşturdum ilgilenirsen diye değişik bir desen yapmıştım sanada link atayım dedim http://gospoje.blogspot.com/2011/02/film-seridi-deseni.html bu arada turuncu ojelerinin üzerinde stickermı var çok beğendim:))

    YanıtlaSil
  7. Yok oyle bir sayfa diyor???

    Evet, bir onceki yazida yazdim bahsettim o cikartmalardan.

    YanıtlaSil