11 Mayıs 2010 Salı

2010 Yaz Koleksiyonları 3. Bölüm

China Glaze çoktan sonbahar koleksiyonu tanıttı ama daha yaz için hazırlık yapan firmalar var. Bunlardan biri Sephora by OPI:


Havana Nights adlı altı ojelik koleksiyon gördüğüm en çirkin iki ojeyi de içinde barındırıyor. İlk iki oje nedir öyle? Neyseki tam benlik bir turkuaz krem de koymuşlar.

Sırada başka bir OPI ürünü olan Nicole by OPI'ın yeni koleksiyonu var. Gossip Girl adını taşıyan bu dört parçalık seri, tahmin edebileceğiniz gibi diziden esinlenerek yapılmış ve ağustos ortasında satışa çıkacakmış. Severek izlediğim bir dizi Gossip Girl, renkler de şahane ama bende bunların aynısı ojeler olduğu için çok heyecan yapmadım.

Photo Credit: Beauty Editor

Essie'nin Resort adlı serisinden daha önce bahsetmiştim, ama süpriz olarak ikinci bir yaz koleksiyonu geliyor. Summer diye oldukça sıradan bir isim koymuşlar, daha doğrusu isim koyamadıkları için Summer diyor olabilirler. Bilin bakalım ben en çok hangisini beğendim?


Yeşil cevabını verenlere kocaman bir alkış. American Apparel'dan da haberler var. Çok sevilen oje serisine yaz için bir kaç tane daha eklemeye karar vermişler, krem rengi dışındakiler bana "Beni al" diye bağırıyorlar.


İngiliz markası Nails Inc. ise Diet Coke ile işbirliğine girmiş, Ne alaka ben de anlamadım.

6 yorum:

  1. nicole' ün ördekbaşı yeşili tonları beni benden aldıııı, ne güzel bir seri yaaa..
    American Apparel' ın da sağdan ikincisini beğendim, hemen al da sür de görelim de aaah çekelim :)

    YanıtlaSil
  2. Sorma, yine bir suru siparis verdim, uzuuun bir sure no-buy'a girmem gerek. Ama American Apparellar hakkaten cok guzeller, onlari da almak istiyorum. Ayrica ah cekmene gerek yok, Turkiye'ye de gonderiyorlar :)

    YanıtlaSil
  3. Nails İnc. tam benlik işte. Yine mi oje aldın Öykü? Batacaksın kızım yavaş ol :D

    YanıtlaSil
  4. Ayyy aldim walla bir suru, gelince gosteririm :))

    YanıtlaSil
  5. 500 Oje dediğimde abartıyorsun dedin de. Bence yakındır senin 500 ü bulman :D

    YanıtlaSil
  6. Walla 250yi gectim, artik buyuk konusmayacagim, haklisin arkadasim.

    YanıtlaSil