24 Mayıs 2010 Pazartesi

American Apparel Alışverişim

2010 yaz koleksiyonlarını tanıtırken American Apparel'in yaz için oje koleksiyonuna kattığı ojeleri göstermiş ve bunların "Beni al" diye bağırdığını söylemiştim. Evet, dayanamadım ve aldım. Yaz için beş tane eklemişlerdi, benim aldıklarım Butter, L'Esprit, California Trooper, Malibu Green:


L'Espirit Essie Lilacism'e çok benziyor, tek fark biraz daha mavi olması:


Butter, China Glaze Lemon Fizz'den daha soluk bir sarı:


Malibu Green ise şu meşhur renk değiştiren Claire's ojelerden Confident & Peaceful olanının soğuk halinin neredeyse aynısı:


Bunların yanında bir de ne zamandır gözümün olduğu Factory Grey adlı gri ojeyi aldım. Tek başına resmini çekmeye gönlüm razı olmadı, ilk AA ojem olan Mount Royal ile beraber görüntüledim.


Bu sefer internetten aldım, hatta alırken Türkiye'ye de sipariş var mı diye kontrol ettim. Varmış, beğendiyseniz siz de bunlara sahip olabilirsiniz. Yalnız daha yeni "Amerika'nın en güzel poposu" diye yarışma yaptılar, siteyi açarken dikkatli olun yani.

9 yorum:

  1. bu post'la pek alakasız olacak ama.. bu kadar cok ojeniz olduguna gore bilirsiniz diye düşündüm.
    türkiye'de bulabileceğim bir markanın, makul bir fiyatı olan mat açık gri ojesi var mıdır hiç? teşekkürler iyi günler.

    YanıtlaSil
  2. Thanks girls!

    Sevgili Adsiz, mat oje derken tam anlamiyla mat, yani plastik gibi gorunenleri mi kastediyorsun, yoksa suet gorunumlu olanlari mi? Ilkiyse o tur oje Amerika'da bile sadece bir markada var, Diamond Cosmetics'te. Yok plastik gibi degil, kadife gibi dursun dersen ona secenek cok aslinda ama Turk markalarinda degil maalesef. Zoya Loredana ve Nubar Twilight aklima gelenler, OPI Suzi Skis In The Pyrenees Suede ise daha koyu bir gri.

    En kotu ihtimalle gri bir oje alip ustune matlastirici surebilirsin ama bizim Turk markalari hic oyle bir cila cikardi mi haberim yok. Ben Essie Matte About You kullaniyorum ama sanirim senin makul fiyat tanimina uymaz, biraz tuzluymus Turkiye'de.

    YanıtlaSil
  3. very pretty! can't wait to try these!

    YanıtlaSil
  4. Me neither! My next mani will be one of them.

    YanıtlaSil
  5. Öykü dur be güzelim bir dur, sermayeyi ojeye yükledin. Bari bir kaçtanesini bitir de öyle al yenilerini :) Batacaksın yakında :D

    YanıtlaSil
  6. Ben coktan battim Joey, sen kac kendini kurtar :P

    YanıtlaSil
  7. I need some AA polishes, they're really pretty.

    YanıtlaSil
  8. You do! I love the bottles too.

    YanıtlaSil