31 Mayıs 2010 Pazartesi

H&M, Golden Rose ve Samantha

Please scroll down for English.

Haftasonu maceramızdan yorgun argın döndük. Bu sefer kendimi tuttum; Sephora ve Claire's mağazalarına uğramama rağmen bir şey almadan çıkmayı başardım, ama aynı şey H&M için geçerli değil. Artık burdaki H&M mağazaları da kozmetik ürünler satmaya başlamış, uzun zamandır sabırla okyanusun bu yakasına da gelmelerini beklediğim ojelerinden buldum. Çok abartmadan deneme amaçlı sade bir oje aldım, adı Cha Cha:


Tam arkadaşlarım "Yine mi oje?" diye çıkışırken birden Golden Rose'un koskoca standına rastladık. Marjo ve Lydia'da okumuşsunuzdur; bir Türk markası olan Golden Rose artık Amerika'da da satışta. İnternet sitesinde görebileceğiniz üzere Türkiye'de bulunmayan holografik ve yanardöner ojeler bile mevcut. Bu durum bana biraz Alman markası Essence ojelerin Amerika'da Almanya'dan daha ucuza satılmasını hatırlattı. Standdaki ojelerin fiyatı $4.95 idi, internetten yarı fiyatına sipariş edebileceğim için bir şey almadım.

Sonra kızların oy çoğunluğuyla Sex and the City'yi izledik. Sarah Jessica Parker'ın gitgide çirkinleşmesi ama Kim Catrall'ın gitgide güzelleşmesi çok ilginç. Filmde en çok dikkatimi çeken şey Samantha'nın sürekli değişen manikürleriydi. Benim aklımda kalanlar beyaz oje, kırmızı oje, altın renkli minx, altın minx üstüne kırmızı ruffian, mavi taşlarla süsleme, turkuaz süsler. Bu arada film boyunca kahkahalar atıp sonunda "İdare eder" diyen erkek kısmına bir çift lafım var: Pozcular sizi.

I spent the weekend in and around Washington DC. Since there is no H&M where I live, it is generally my first stop when I travel. I was positively surprised to find out that the brand started carrying the nail polishes I had been dreaming about for a long time, like Bella's Choice. Yet, I ended up buying only one called Cha Cha. See the picture above.

Another treat of the shopping mall was the huge Golden Rose stand. FYI, it is a Turkish brand which entered the US market very recently. Oddly, I have never seen some fancy polishes they offer here, like the holographic ones. You can check the whole collection here but their swatches totally suck.

Since we had a girl majority, we also watched Sex and the City 2. The movie was very funny as expected but I was so distracted by Samantha's perfectly manicured nails. She rocked minx and rhinestones, god bless her.

14 yorum:

  1. Bence de Samantha'nin manikürleri çok güzel!

    YanıtlaSil
  2. Di mi? Ozellikle altin renkli olanlar cok guzeldi bence.

    YanıtlaSil
  3. TEBRİK EDİYORUM SENİ :D Belkide telkinlerim işe yaramıştır. Türkiyede o ojelerden bulunmaması ne gıcık bir durum.

    YanıtlaSil
  4. Haha, ben seni sari oje icin telkin ediyorum, sen de beni almayim diye; arkadaslik boyle bir sey olsa gerek :) Marjo'da da dedim, en kotusu ben burdan ticaretine baslicam o ojelerin, golden rose getirmezse ben getiririm artik.

    YanıtlaSil
  5. ah evet ondan cok begendim :)
    samantha'da nail art da vardi, gercekten mi?

    iki hafta once turkiye'den hollanda'ya golden rose, flormar falan ojesini aldim. cok ucuz ya! sadece 1, 2 tl gibi. cok aldim, renklere bayildim :)

    YanıtlaSil
  6. Ozellikle telefonuyla oynadiginda goruluyordu, taslar ve farkli renklerle yapmislar, cok tatliydi cok.
    Ben de oyle toplayip goturuyorum ojeleri, babam cok guluyor bavulumu toplarken. Sen Hollanda'da misin? Ordan bi kiz bana Herlome marka oje yolladi, onu bekliyorum simdi.

    YanıtlaSil
  7. Evet Hollanda'dayim. Herome WIC'i bekliyor musun? Yeni bir marka bu. Onlari denemedim ama cok farkli renkler var, cok guzel bence. Belki ben de bir tane alayim :)

    YanıtlaSil
  8. Dunya serisi var ya, ondan Ankara adli olani istemistim, sadece adi icin :) Ama pahaliymis biraz, kucuk boylarina 7 euro dediler.

    YanıtlaSil
  9. Oh I'm switching back to English, Turkish is still hard for me :) I didnt fully understand your last comment..

    YanıtlaSil
  10. Lol, I have an English keyboard, so I can't use proper Turkish characters. Don't feel bad!

    I was interested in Herome World Series, specifically in Ankara. Well, that is where I am from :) I think it is a bit pricey though, 7 euros for minis.

    YanıtlaSil
  11. Ah me neither I have an English one too :) But I'm still a beginner in Turkish, I can hardly shop by myself in Turkey ;)
    I was in Ankara 2 weeks ago, actually I'm there quite often because my beloved lives there.
    I also think they are on the expensive site, that's why I didn't try them - yet :)

    YanıtlaSil
  12. I think you are doing a very good job for a beginner. I wish I could go back often too, I have to cross the ocean and it is quite expensive :(

    YanıtlaSil
  13. thank you :) do you live in the states permanently?

    YanıtlaSil
  14. I go to school here but my legal status became "resident alien" this year. I dunno where I am gonna end up eventually.

    YanıtlaSil