8 Mayıs 2010 Cumartesi

NOTD: L'Oreal Water's Edge

Essie, 2009 baharında limited edition olmak üzere bir koleksiyon çıkardı. North Fork isimli bu koleksiyon üç ojeden oluşuyordu ve genelde pembe ve kırmızı renkler yapan Essie için oldukça sıradışı sayılırdı, bakın:


Ben bugün, yarın derken ne yazık ki bu ojeleri kaçırmıştım ve çok fena içimde kalmışlardı. Ama L’oreal’in daha önce bahsettiğim gibi Essie’yi satın almasıyla ilginç bir şey oldu: L’oreal’in Passport to Paradise adlı 2010 yaz koleksiyonu North Fork’un tamamen aynısı çıktı. Uzun zamandır bu yeni L’oreal ojelerin bizim eyalete uğramasını bekliyordum, sonunda dün buldum. İşte soldan sağa Water's Edge, High Tide ve Ocean Breeze:


Çok tatlılar, değil mi? North Fork çıktığında açık ara en popüler olan turkuaz renkli olan Greenport idi, zaten Essie’nin daha sonra Mint Candy Apple ve Turquoise and Caicos gibi renkler üretmesinin nedenini de buna bağlıyorum. Ben de dün gece hemen onun kopyası olan Water’s Edge adlı ojeyi sürdüm.


Bu benim ilk L’oreal oje deneyişim ama fırçası şimdiden gözdem oldu. Yassı orta boy fırçası ile tüm tırnağı sadece üç hamlede boyayabiliyorsunuz, dört dörtlük. Ojenin formülü biraz yoğun, ama iki kat sürünce pürüzsüz bir hale geliyor.


Yarın koleksiyonumdaki diğer ojelerle bir karşılaştırma yapacağım, sanırım buna çok yakın iki rengim var.

12 yorum:

  1. Güzel bir renk. Bugün Pastel yeşil ve mavi alıyordum. Mavi flormarda vardı ama Pastelinki daha güzel neyse arkadaşım kullanmazsın sen bırak dedi. Ben de bıraktım :D Ama, ama Öykü diye bir blogcu var o denemiş güzel olmuş diyemedim. Yeşil bir şeyim yok ondan anlamsız olurdu almak :( Ama baka baka bir turuncu, bir yeşil falan sıcak gelmeye başladı :D:D:D

    YanıtlaSil
  2. Hic Pastel ojem yok, siseleri L'orealinkilere benziyor, degil mi?
    Sen o arkadasina da okut bunlari, bir sure sonra senden once alir o mavi ojeleri bak. Ha bir de artik ojeleri kiyafete uydurmak "out", yesilim yok diye uzulme yani.
    Eee, surdun mu bari maviyi? Resmini cekip bloga koysana, merak ettim :)

    YanıtlaSil
  3. ooo sende cok daha guzel durmus, uzun tirnakta hakettigi degeri bulmu$.
    biliomusun internetten bende northfolk'a bakip ic gecirenlerdendim. ve benimkide water's edgemis yanlislikla otekini yazmisim :S bu aralar pek saskinim. sence audy'e gercekten cok benzio mu?
    Birde farkettinmi bu renk morla bile yakisio,sanki herseyle uyumlu geldi bana.

    YanıtlaSil
  4. Ha tamam, ben sendekini hakkaten Ocean Breeze zannetmistim, cunku ben de baya kastim resimlerde rengi mavi degil turkuaz tutturana kadar.

    Walla FA ile o kadar benziyorlar ki yarin gostericem, iyi ki almamisim diyeceksin. Evet, morla coook tatli oluyor :)

    YanıtlaSil
  5. Sürmedim çekince koyacağım sırada bir pembem vardı ama vazgeçtim :) Maviyi sürünce onu koyacağım bloga :) Pastel ojelerin şişeleri buradan gördüğüm kadarıyla Lorealle aynı. Bir fark göremedim uzaktan. Neyse aklımı çelme Öykü :D:D

    YanıtlaSil
  6. Tamam, heyecanla bekliyorum resimleri :)

    YanıtlaSil
  7. aaa gelmis mi sonunda CVS e??

    YanıtlaSil
  8. Gelmis de ben ucunu de aldigim icin geriye bir sey kalmadi :P Walmart'a bakmak lazim.

    YanıtlaSil
  9. ben de geçen hafta sag harbor'ı sipariş ettim ebay'den.
    kaç zamandır swatch'larına bakıp bakıp duruyordum. amaaan al işte dursun dedim :)

    tabii tek başına boynu bükük o kadar yolu tepmesin dedim ve yanına arkadaş olsun diye 3 china glaze bir de OPI söyledim :D

    YanıtlaSil
  10. Bence iyi demissin :) Orly alicam diyordun, ne oldu?

    YanıtlaSil
  11. ah aldım tabii ama pixie dust yerine casmere cardigan aldım, süper süper ♥

    YanıtlaSil
  12. Ayyy evet, cok tatli bir renk o da. Bizim seninle zevklerimiz cok uyuyor anlasilan :)

    YanıtlaSil