30 Mart 2010 Salı

2010 Yaz Koleksiyonları 1. Bölüm

Bildiğiniz gibi 2010 bahar koleksiyonlarında pastel renk trendi vardı ve nane yeşili, şeftali rengi, köstebek derisi rengi gibi tonlar ön plana çıkıyordu. Oje firmaları yaz sezonu için promosyonlarına başladığında gördük ki bu sefer koleksiyonlarda bir bütünlük yok, neredeyse her bir oje firması farklı bir yola sapmış durumda.

China Glaze, yaz deyince doğal olarak akla gelen neonlardan oluşan Poolside adlı bir koleksiyon hazırlamış. Bu göz alıcı seri altı parçadan oluşuyor ve nisan başı görücüye çıkıyor.


Zoya, aynı Truth or Dare zamanında yaptığı gibi iki farklı koleksiyon hazırlamış. Sparkle serisi simli ojelerden, Flash serisi ise canlı, krem ojelerden oluşuyor. Charla ve Mimi başta olmak üzere Sparkle ojeler büyük bir heyecanla bekleniyor. Firma bu koleksiyon için ön siparişleri almaya başladı bile. Sparkle serisi:


Bu da Flash serisi:


Beni en çok heyecanlandıran koleksiyon ise Essie’den geldi, adı Resort. Essie, bahardaki pastel serisine devam niteliğinde dört yeni oje üretmiş, her biri ayrı güzel. Bu koleksiyon mayısta piyasaya sürülüyor.

Photo Credit: Cystaliciousss

Yaz koleksiyonları bunlarla sınırlı değil tabi ki. Siz şimdi bunları bir görün, sevin; geri kalanını sonra özetleyeceğim.

6 yorum:

  1. china glaze'nin sun worshiper ve zoya'nın jancynsi dışındaki geri kalan hepsine bayıldımmmm <3

    YanıtlaSil
  2. Turuncu sevmiyoruz anlasilan :) OPI Hot & Spicy hakkinda ne dusundun peki?

    YanıtlaSil
  3. Zoya'nın 6 rengine de deli oldum. Şu sitede hepsinin fotoğrafları var. İlk orada görmüştüm zaten. Türkiye'ye getirmez miyiz bunlardan?

    http://www.scrangie.com/2010/03/zoya-sparkle-collection-summer-2010.html

    YanıtlaSil
  4. Ayni sitede Flash'in de resimleri var, onlar da guzel. Zoya'dan alisveris yapacaksan bekle, indirim oldugunda haber veririm ben.

    YanıtlaSil
  5. Ay ben iste ben bu Essie renkleri inanilmaz guzeller... Daha ne guzeller var kimbilir bu sezon heyecanla devamini bekliyorum Oyku'cum =)

    YanıtlaSil
  6. Di mi Zuzu? Essie yine yapti yapacagini. Diger koleksiyonlar bunlar kadar guzel degil yalniz, mesela ben senin de yazdigin Chanel'inkini hic begenmedim :/

    YanıtlaSil