31 Mart 2010 Çarşamba

NOTD: Maybelline Pie in the Sky

Selam herkese,
KaLinka Maybelline’nin bahar koleksiyonundan aldığım son ojeyi merak ettiğini söyleyince bugün tırnaklarıma onu sürdüm. Pie in the Sky adlı bu krem oje, bahar için çok uygun olan yumuşak bir mavi renginde:


Formülde bir sorun yoktu ama benim Maybelline’nin yeni yassı fırçaları ile olan mücadelem sürüyor. İki kat sürdüm, üstte çabuk kurutmak için yine Poshe var.


Çok tatlı pastel bir mavi bu oje; içinde biraz mor renk olduğu için yabancıların “cornflower blue” dedikleri peygamber çiceği rengini andırıyor. Bu Maybellineler Amerika’da süpermarketlerde sınırlı sayıda satıldığı için ebay’de bile çok zor bulunuyor. Ama bu rengi sevenler için iyi bir haberim var: Dün yaz koleksiyonlarını tanıtırken Essie’nin Resort serisinde bir tane mavi oje vardı, hatırlıyor musunuz? İşte promosyon resimlerine göre o mavi, Pie in the Sky’ın aynısı. Mayısta piyasaya çıkınca Transdesign’dan alabilirsiniz yani.

9 yorum:

  1. canım ben buna çok yakın bi rengi iki oje karıştırarak elde etmiştim.
    rengi çok güzel tam gökyüzü gibi =)

    YanıtlaSil
  2. off bu tonda mavi bir elbiseyle ne güzel durur, çok hoşmuş rengi ;)

    YanıtlaSil
  3. Happiness, ben de yapiyorum oyle karistirma, bazen neler cikacagi belli olmuyor.

    cecilia, bugun ustumde bordo bir elbise vardi, biraz Trabzonspor bayragi gibi oldum ama neyse :P

    YanıtlaSil
  4. ooo guzelmis sana da cok yakismis. Benim evime yakin marketler arasinda sadece eczaneler var :) haliyle eczanede satilan seyleri daha cok merak ediyorum. Guzelmis sahidende ne cok acik ne cok koyu tam kararinda, jeanlerle falanda yakisir. sevdim kendisin :)

    YanıtlaSil
  5. Senin de yeni tirnaklarin hayirli olsun, gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
  6. hihi! saol, sarki bile soyluorum onlara bim bam bom catlasin dusmanlar benim de artik tirnaklarim var… :)
    hep kopardigimdan hic bu kadar uzun olmami$lardi. Artik sizi okuyiciyim, {siz derken Zuzu ve sen; hayatimdaki oje expertleri :)}, ojeler alicym, rengarenk boyayip butun ojelerimi bitiricym, yeniden alicym. ne guzel hayatmis tirnakli hayat, pek sevdim :)

    YanıtlaSil
  7. Evet evet, tirnakli hayat bir baska :)
    O zaman hemen CVS'e kos, Maybellineler bitmeden hepsini topla. Arada yine istek olursa yaz, bende varsa resimlerini cekerim.

    YanıtlaSil
  8. ya tırnakların süpermiş...bu tırnaklara oje sürmemek olmaz zaten...az iş yap sakın ellerini bozma ve yorma...

    YanıtlaSil
  9. Ayyy, tesekkur ederim :)
    Merak etme, hayatimda hic eldivensiz ev isi, bulasik dahil, yaptigimi hatirlamiyorum. Ama cirkin tirnak yoktur, bakimsiz tirnak vardir demek istiyorum :P

    YanıtlaSil