24 Mart 2010 Çarşamba

NOTD: OPI Jade is the New Black

Amerika’nın en ünlü oje markası kuşkusuz OPI. Benim bu markadan şimdiye kadar sadece iki tane Suede almış olmamın nedeni, China Glaze ya da Color Club gibi markalardan çok daha eğlenceli renkleri daha ucuza bulabilmemdi. Tabi OPI’ın son koleksiyonu Hong Kong ile her şey değişti ve ben kendimi üç yeni OPI’a kucak açmış durumda buldum. Bugünden itibaren araya başka ojeler sokmadan size bunları göstermek istiyorum.

İlk olarak koleksiyonun tartışılmaz yıldızı olan Jade is the New Black adlı yeşil krem oje var. Sıradan bir yeşil değil bu oje; biraz soluk ya da tozlanmış gibi duruyor. Ayrıca, benim sevdiğim gibi, içindeki mavi oranı sarıdan fazla.


İki kat sürdüm, üstte yine çabuk kurusun diye Poshe var. Ojenin rengi gölgede doğal olarak daha koyu gözüküyor:


İnternetten sipariş vermek isteyenler Transdesign’a bakabilir ama bildiğim kadarıyla OPI Türkiye’de de bulunuyor. Son olarak, bu ojenin başka resimlerini görmek isterseniz Zuzu'da var.

8 yorum:

  1. I didn't know that the colour was so pretty :)

    YanıtlaSil
  2. It is that pretty! I have no other polish similar to this in my stash.

    YanıtlaSil
  3. ben de ChG'yi OPI'den daha çok seviyorum :) bu renk ise çok tatlı :)

    YanıtlaSil
  4. Bebitom ben cok sevmemistim ilk aldigimda ama simdi cok cok severek kullaniyorum.. St Patty's Day de hele cok uygundu =)
    Bu arada bende hala sorun surmekte =(

    YanıtlaSil
  5. Evet, linkini verdigim postta saydirmissin ama bak, buyuk asklar buyuk nefretle baslarmis :)
    Tuh ya, blogger alacagin olsun..

    YanıtlaSil
  6. nerden buluyorsunuz bunları

    YanıtlaSil
  7. OPI artik buyuk alisveris merkezlerinde de satiliyor anladigim kadariyla. Ya da internetten siparis edilebilir.

    YanıtlaSil