9 Mart 2010 Salı

NOTD: Maybelline Minty

Dün size Maybelline’in bahar koleksiyonundan iki krem oje göstermiştim. Bugün tırnaklarıma bu ojelerden Minty adlı nane yeşilini sürdüm, şeker gibi oldu. Nane yeşili modası ile pastel renkler modasının iyi bir karışımı bu oje, bulursanız kaçırmayın.


Acelem olduğu için çok doğru düzgün süremedim, idare edin. İki kat var tırnaklarımda.


Bu arada Maybelline markası da fırçalarını değiştirmiş. Artık yuvarlak değil yassı fırçaları var, alışmak biraz zaman alabilir.

4 yorum:

  1. A bu renkte cok guzelmis. Yaz geliyoo surumu nasil peki kremli ya bunlar ben korkuyorum :)
    Bu mu ayol duzgun surememek, gayet guzel olmus :)

    Tatil donusu bakarsin :) Optum seni :)

    YanıtlaSil
  2. Dur dur, daha gitmedim :)

    Ilk katta biraz cizgi oluyor ama ikinci katla duzeliyor, iyi yani surusu. Optum ben de!

    YanıtlaSil
  3. merhabalar
    channel 407 nolu su yeşili ojeye yakın tonlarda olan oje var mı bildiğiniz? ama türkiyede satılması gerekiyor ve 25 tl olmaması :))

    YanıtlaSil
  4. Chanel'in tipatip aynisi Jordana'da var ama Cherry'den siparis etmek gerek. Ya da Avon'dan alabilirsin, ama Turkiye'dekinin rengi daha koyuymus: http://hangiojeyakismazkibana.blogspot.com/2010/07/karslastrma-maybelline-minty-pure-ice.html

    YanıtlaSil