28 Mart 2010 Pazar

NOTD: OPI Red My Fortune Cookie

Haftasonu için yaptığım manikürü dün göstermiştim, o yüzden bugün sizlere sadece deneme amaçlı tırnaklarıma sürüp resmini çektiğim bir ojeyi tanıtmak istiyorum. Daha önce OPI’ın Hong Kong koleksiyonundan aldıklarımı gösterirken araya Red My Fortune Cookie adlı kırmızı krem ojeyi de sokmuş, bunu bir arkadaşım için aldığımı ama şişeyi görünce bayıldığımı söylemiştim. Arkadaştan izin alıp sağ elimde denedim, tek kelime ile harika durdu:


Ojeyi iki kat sürmüştüm ve hemen çıkartacağım için üstüne kurutucu bir kat sürmedim. Normalde kırmızı oje çok kullanmıyorum, neden ben de bilmiyorum, ama bu ojeyi sürer sürmez aşık oldum. Kırmızının en güzel tonu, üstelik formülü de mükemmel.


Bir dahaki alışverişimde kesinlikle bunu da alıyorum, size de öneririm.

2 yorum: