13 Şubat 2010 Cumartesi

NOTD: Zoya Penny

Zoya, 2009’da Truth or Dare adında iki parçadan oluşan bir koleksiyon çıkardı, “Doğruluk mu cesaret mi?” oyununa atıfta bulunarak. Truth, yanı doğruluk, koleksiyonu ışıltılı metalik ojelerden; Dare, yani cesaret, koleksiyonu ise koyu, vamp ojelerden oluşuyordu. Ben iki koleksiyondan da birer tane edindim. İşte, yarınki manikürüme hazırlık olarak bugün tırnaklarıma sürdüğüm bakır rengi oje, Zoya’nin Truth koleksiyonundan.


İlk başta tereddütlerim vardı. Bu renge bayılmama rağmen benim gibi oldukça beyaz tenli bir insanda nasıl duracağını düşünemiyordum. Sanki bronz ten için ideal olsa da bende de çok kötü durmadı ama. Bir metalik oje klasiği olarak, uğraşmama rağmen, fırça izleri kaldı. Opaklığı sağlamak için iki kat sürdüm, üstünde yine bir kat Poshe var. Ikinci resmi ışıltıları görün diye güneşte çektim:


Zoya ürünlerinin ne kadar kaliteli olduğunu bilsem de, bizim aramızda artık bir sevgi-nefret ilişkisi var. Renkler güzel, formülü sağlıklı, şişeler şirin, tamam çok güzel, ama bende kurumuyorlar kardeşim. Üstünde her zamanki çabuk kurutucu Poshe olmasına rağmen tırnaklarımı boyayıp yatağa girdiğimde sabahları çarşaf izleri ile uyanıyorum. Hani böyle yüzüstü yattığınızda izler oluşur ya suratınız da, onların tırnakta olup geçmeyenlerini hayal edin. Manikürüm kusursuz olmalı diyenler için felaket bir durum. Yine de şansınızı denemek isterseniz Zoya'nın kendi sitesinden satın alabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder