1 Şubat 2010 Pazartesi

NOTD: Color Club Wild at Heart

Bugün size Color Club’ın 2009 sonbaharında çıkardığı Wild At Heart koleksiyonuna adını veren harika bir ojeyi göstermek istedim. Yalnız yaklaşık iki saattir ona uğraşıyorum. Mor rengin resmini çekmek ne kadar zormuş, sürekli maviye dönüyor renk. Ayarlarla oynadım, değişik arkaplanlar denedim, ofis arkadaşımın benimkinden daha iyi olan makinasını kullandım; sonuç hep aynı. Bu işi bilen birinin önerdiği “flaşa 45 derecelik açı ile folyo koy, ordan yansıyan ışığı beyaz bir yüzeye gönder” gibi bilimsel bir yaklaşım da başarısızlıkla sonuçlanınca soluğu photoshop’ta aldım. Daha önce hiç denememiştim, ama maviyi mora çeviren ayarları bulmak kolay oldu. İşte Wild at Heart:


Normalde biraz daha canlı bir renk ama ancak bu kadar oynayabildim. Bu ojenin özelliği holografik olması, yani ışığın vuruş açısına göre içindeki parçacıklar değişik renklerde yansıma yapıyor. Bence bu özelliğe prizmatik desek daha doğru olur gibi ama yaygın olarak kullanılan isim bu olunca ben de bundan sonra holografik diyeceğim. En güzel güneşin altında belli oluyor bu durum, ama siz flaşla çekilmiş şu resimle idare edin:


Color Club’ın her zamanki koyu ve pigmentli formülü sayesinde tek kat sürmek yetti. Holografik ojeler diğerlerine göre daha çabuk kuruduğu için üstüne koruyucu bir oje de sürmedim.


Transdesign, şubat ortası gibi Color Club marka ojeler de satmaya başlayacak, ordan satın alabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder