7 Şubat 2010 Pazar

Soyulan, Çatlayan ya da Kırılan Tırnaklar için: Orly Nail Rescue

Sol başparmağımın tırnağı kenarından soyuldu, hem de baya büyük bir şekilde. Normalde böyle zamanlarda bütün tırnaklarımı kısaltırım ama bu sefer yeni aldığım bir ürünü denemek istedim. Adı Orly Nail Rescue. Kit üç parçadan oluşuyor; bir adet yapıştırıcı, bir adet onarıcı pudra ve küçük bir törpü.


Öncelikle çıplak tırnağımıza kendi fırçasıyla yapıştırıcıyı sürüyoruz. Kutunun üstünde tüm tırnağa sürün diyor ama ben sadece soyulan kısma sürdüm. Ardından hemen parmağımızı pudraya daldırıyoruz. Uzun süre içinde tutmaya gerek yok. Sonra tırnak üstünde kalan fazla pudralardan kurtuluyoruz. Ben bunu tırnağımı pudra kutusunun kenarına vurarak, üstüne üfleyerek ve parmağımla silerek yaptım. Son olarak törpü ile üst yüzeyi pürüzsüzleştiriyoruz. Tırnakların üstünü törpülemeye genel anlamda karşı olduğum için ben bu son kısmı atladım.

Bu işlemin amacı tırnağın soyulan ya da çatlayan kısımlarının üstünde bir tabaka oluşturarak tırnağı kurtarmak. Bakın, bu işlemlerden sonra üstüne parlatıcı sürdüğüm tırnağım:


Dikkatlice bakarsanız üstüne yama yapılmış kısmın sağ üst köşe olduğunu görürsünüz. Hiç fena değil, di mi? Yalnız kullanılan pudra asetonda eridiği için ojeleri çıkartmak için asetonsuz bir alternatif kullanmak gerek. Merak edenler bu ürünü Transdesign'da 5 dolara bulabilirler.

4 yorum:

  1. çok güzelmiş acaba türliyedede var mıdır?

    YanıtlaSil
  2. Evet, Orly bir kac ay once Turkiye pazarina girdigi icin artik eczanelerde bulabilirsin sanirim.

    YanıtlaSil
  3. bişey merak ediyorum sonuçta kırık olan yer hep durdumu bi müdddet sonra geçtimi

    YanıtlaSil
  4. Kirik olan yer uzayip kesilene kadar duruyor tabi, ama ustunde bir kat kati pudra oldugu icin tirnaktan kopmuyor da. Yani kirilan vazoyu yapistirmak gibi dusun, kirik hala orda ama vazo saglam gozukuyor.

    YanıtlaSil