27 Şubat 2010 Cumartesi

2010 Bahar Koleksiyonları - 2. Bölüm

Her yıl dünyada bir şehir/ülkeden esinlenerek bahar koleksiyonları çıkaran OPI markası; İspanya, Hindistan, Miami (South Beach), Fransa, Rusya ve Avustralya’dan sonra bu sene Hong Kong’u seçmiş. Ben en çok yeşil, mavi, kırmızı ve üstteki turuncuyu beğendim, sanırım marttaki oje siparişimde bu dört ojeyi alacağım.


Color Club ise geçen ay herkesi şaşırtarak tam üç adet koleksiyonu piyasaya sürdü. Poptastic adlı koleksiyon, daha önceki neon ojelerinin yeni isimlerle promosyonundan ibaret; Pardon My French ise adından da anlaşılacağı gibi Fransız manikürü için yapılmış şeffaf ojelerden oluşuyor. Benim ilgimi çeken ise Rebel Debutante adlı esas koleksiyon oldu.


Biraz toplama bir koleksiyon gibi duruyor aslında. Son zamanlarda moda olan renkleri karıştırıp önümüze koymuşlar gibi; birbiriyle uyumsuz nane yeşili de var, köstebek rengi de, pasteller de. Ben köstebek rengi, açık mor ve maviye bayıldım; bunlar için de marta kadar bekliyorum. O zamana kadar "Bu iki maviye de gerçekten ihtiyacım var mı?" diye düşüneceğim. Retorik bir soru, farkındayım.

Beğenenler, benden önce davranıp Transdesign'dan sipariş verebilirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder