5 Şubat 2010 Cuma

NOTD: Flormar 377

Amerika’nin doğu kıyısını kar vurmuş durumda. Bugün ve yarın için toplam 70 cmlik bir tahminden söz ediliyor. Okullar tatil edildi, süpermarketler talan edildi ve şu anda herkes büyük ihtimalle sıcak çukulatalarını yudumlayıp yağan karı seyrediyor.

Karı herkes gibi ben de severim ama bu kadar sık ve bu kadar çok yağınca sıkıldım biraz. O yüzden bugün tırnaklarımı canlı, mutlu bir renge boyamak istedim. Tabi bunun için önce Na’vi tırnaklarımdan kurtulmam gerekiyordu. Bu çatlayan ojeyi çıkarmak, abartmıyorum, yarım saatimi aldı. Simli oje çıkartmaktan bile daha zormuş yani. Bugün için seçtiğim Flormar 377, nar çiçeği renginde jelimsi bir oje. İki katın üstüne çabuk kurusun diye bir kat da Poshe sürdüm.


Bu ojeyle ilgili tek sorunum, VNL (visible nail line) yapması. Yani, tırnakların etin üstünde kalan pembe kısımları ile uzamış beyaz kısımlarının arasında kalan enine çizginin gözükmesinden bahsediyorum. Eminim bir sürü insan için bu sorun bile değildir, ama ben tırnaklarımı boyadım mı ojenin opak durmasını istiyorum.


Jelatin ojeler tırnakta jelibon gibi dursa da hepsi VNL yapıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder