28 Şubat 2010 Pazar

Karşılaştırma: China Glaze Heli-Yum vs. L.A. Girl Disco Fever vs. Diamond Mulberry Mayhem

İki gün önce size China Glaze’in Heli-Yum adlı pembe ojesini göstermiştim. Oldukça popüler bir renk olduğu için iki gün boyunca sabırla tırnaklarımda tutup onu seveceğim anı bekledim. Pek işe yaramadı, benim için hala sıradan bir renk. Bu ojeyi bir daha kullanmayacağım için birine vermeye karar verdim, ama elimden çıkarmadan önce koleksiyonumdaki diğer koyu pembe krem ojelerle karşılaştırmak istedim.

Önce şişelere bakalım: LA Girl Disco Fever, China Glaze Heli-Yum, Diamond Cosmetics Mulberry Mayhem:


Gördüğünüz üzere üçü de birbirinin kopyası değil. Disco Fever’ın içinde diğerlerinden daha çok kırmızı var, Mulberry Mayhem ise daha koyu. Bir de elde görelim. Soldan sağa; Heli-Yum, Disco Fever, Mulberry Mayhem, Heli-Yum:


Farkları tırnakta daha az belirgin. Heli-Yum ile Disco Fever ton olarak birbirine yakın; ama Heli-yum daha pembe, Disco Fever ise daha nar çiçeği renginde. Mulberry Mayhem ise bu ikisine göre baya bir koyu, çilekten çok adı gibi dut renginde, ki içlerinde benim favorim de o.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder