30 Temmuz 2010 Cuma

NOTD: Essie Splash of Grenadine

Please scroll down for English.

Cumartesi gecesinden beri tırnaklarımda aynı ojeyi tutarak kendi çapımda rekor kırdım sanırım. Dün gece artık değiştirme zamanımın geldiğini düşündüm ve bu sırada tırnaklarımı da kısaltayım dedim. Kuşa döndüler; neyse ki çabuk uzuyorlar. Bugün için seçtiğim oje Essie'nin 2010 yaz koleksiyonlarından ilki olan Resort'tan Splash of Grenadine:


Açık fuşya pembesi bu ojeye benzeyen başka hiç bir rengim yok, iyi ki almışım. Formülü de güzeldi; sol elimi tek katta bıraktım ama sağın yakın plan resmini çekeceğim için ona ne olur ne olmaz diye ikinciyi de sürdüm.


Bu ojeyi Lydia'ya adıyorum, o çok seviyor bu rengi. Depresyondan çıksın da menekşe mi fuşya mı tartışması yapalım kendisiyle.
 
I had been wearing the same polish since Saturday night, it must be my new record. Last night I changed my mani to Essie Splash of Grenadine from its 2010 Summer Resort collection and during the process I cut my nails to nubbins. It is a beautiful light fuchsia pink and I don’t have anything similar to this in my collection. The formula is great and I used only one coat on my left hand, but still applied the second one on my right just in case.

19 yorum:

  1. dondurma rengi bu :P frambuazlı krema rengi ya da hehe. ben sürmem ama sana yakışmış.

    YanıtlaSil
  2. Zuzu, sen de mi? Fusya iste, fusyaaaa.

    Ayy canim cekti simdi dondurma deyince. Niye surmezsin ki? Cok tatli bir renk oysa ki.

    YanıtlaSil
  3. Harika renkmiş Öykü :)
    Çok beğendim.
    Essie bulursam hiç düşünmem ilk bunu alırım.
    O derece beğendim :)

    Hanimiş: moralim bozuldu zaten :(
    Flor Mar'ın online satışta bulunan ojelerinin parfümerilerde satışı yok mu? Bu konuda fikrin var mı?

    YanıtlaSil
  4. ten rengim baya bir esmer, ve kansızlık yüzünden sarımsı görünüyorum. gitmiyor yani bu gibi renkler :/ cok az seçeneğim var benim tenime uygun.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir renk :D Ama daha koyu olsa daha da güzel olabilir :D

    YanıtlaSil
  6. Sittirella, walla bulursan kacirma, gercekte daha da guzel bir oje. Bulamazsan haber et. Moral neden bozuk? Flormar'in yeni ojelerinin dagitimi yeni yeni yapiliyormus, sanirim yakin zamanda her yerde olurlar.

    Nemo, bende cirkin duran ojeleri al sen de :) Ama merak ettim simdi, esmer bir arkadasima surdurucem bu ojeyi, bakalim onda nasil duracak.

    Joey, ben bu rengi bu kadar sevecegimi beklemiyordum. Icine biraz siyah koyulabilir ama ben dokunmam bendeki siseye.

    YanıtlaSil
  7. İzmir'den canciğerime Flor Mar'ın sitesinden 8-10 renk kodu verdim Öykücüm.
    Seri isimleriyle beraber.
    Dün telefonlaştık, 'kızım bu ojeler yok hiçbi' yerde. Aramadığım yer kalmadı, akla hayale gelmeyecek markalar-renkler buldum ama bu renkler yok-yok-yok kafayı yedim burda!' dedi bana.
    Ondan sordum sana.
    Bu 'fuşya' Essie'yi arayacağım Pazartesiden itibaren burada :)
    Bu oje deliliğine erken sardım ben Öykücüm.
    Tam da 'yok' zamanımda. Ama bu fuşyaya bittim cidden. Dilerim bulurum. Bi' tane alıcam zaten, o da bu renk olacak.
    Önümüzdeki 2-3 ay için bana 1 oje almak bile fazla aslında :(
    O derece dikkatli olmam gerekiyor.
    Neyse... haberdar edicem seni.
    Ve, evet, üstüne basa basa söylüyorum: FUŞYA o FUŞYA.

    YanıtlaSil
  8. Canim benim, beni bir tek sen anladin zaten :) Tasinma icin dikkatli olman gerekiyor, degil mi? Sen bir yerles, kendine gel, sonra alirsin zaten bir suru oje.

    YanıtlaSil
  9. Öykücüm, sadece anlama meselesi değil bu :)
    Pantone dendiğinde kusma hissiyle midemin kasıldığı günleri hatırlıyorum da... yapmasınlar böyle, kalbimi kırıyorlar :)
    Pembe deseler, hatta kiraz çiçeği falan deseler tamam diyeceğim :)
    Menekşe olmaz, yakışık almaz.
    Leylak demek bile daha mantıklı hatta abartıp sümbül desinler ki, vardır sümbülün buna yakın tonu :)
    En yakın deyişle; fuşya işte. O kaddeeen! :)
    Taşınma işinden dolayı güzelim ya.
    Şimdi ev bulunacak, tut, depozitosu, kirası, boyanması-temizlenmesi, eşyaların nakliyesi, eksiklerin alınması, faturalar vs... derken :/
    Oyoyoy! İçime fenalıklar geldi.
    Bundan sonra yerleşeceğim ev kendi evimiz olacak ama. (İşşallaaaa yareppim!)
    Kararlıyım.
    Ev alacam ve kökten bitiricem bu taşınma - ev - kira işini :)
    Cici bak kendine e mi?

    YanıtlaSil
  10. Ayy, cok sevindim Sittirella, gule gule oturun kendi evinizde. Ama tasinma zor hakkaten. Dusunsene, bir de paketlenmesi gereken yuzlerce ojen olsa ne yapardin? :P

    YanıtlaSil
  11. Çıktım geldim depresyondan yine girdim :) yaaa menekşe bu yaaa... ama öyle şarkıdaki "bir mahsun mor menekşe" değil. işte şu mesela http://www.violetpatchofsouthflorida.com/violet%20close%20up.jpg

    ama fuşya demeyin ayıptır günahtır... fuşya daha sıcaktır, daha koyu, daha yoğun, daha seksidir... bu çok masum, ipek gibi... hadi sizin için en fazla "pembiş menekşe" derim ama hiçbir allahın kulu bana bu renge fuşya dedirtemez :)
    hihihehe :D

    YanıtlaSil
  12. Ohoo, sen gelene kadar biz bunun orkide olduguna karar verdik bile :)

    YanıtlaSil
  13. Bu renk gerçekten çok güzel. 4 tane alabilecek durumda olduğum an kapmalıyım :)

    Bu arada, oje blogu açtım, takip edebilirsen sevinirim.
    http://ojevitrini.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. Neden 4 tane? O zaman kargo bedava oldugu icin mi? Eczanelerde gorursen kap o zaman.

    YanıtlaSil
  15. Hmm, bi ara 4 tane alana matte about you bedava veriliyordu? Kaçırdım mı acaba :(

    YanıtlaSil
  16. Evet, o biteli cok oluyor ama tekrar yaparlar sanirim. Bana haber gelmiyor yalniz, Zuzu'dan ogrenmek gerek.

    YanıtlaSil
  17. this color looks so great on you! i adore it :D

    YanıtlaSil
  18. Thanks, I love this one too!

    YanıtlaSil