24 Temmuz 2010 Cumartesi

Models Own Siparişlerim

I recently got my Models Own order. I'd like to thank to English national football team for finally beating a rival so that we could use the discount. Btw, Purple Grey is just like Paradoxal sans shimmer.

Bunları aslında geçen hafta gösterecektim ama araya bir sürü şey girince bugüne kaldı. İngiltere'nin dünya kupasında kazandığı her maç ile Models Own'da indirim olacağını söylemiştim. Büyük bir hevesle maçlarını izledik ama bir tek Cezayir'i yenebildiler. En azından bir günlüğüne olan indirime hemen atladım tabi. Sonunda siparişim geldi; soldan sağa Emerald City, Green Grass, Purple Grey, Magenta Divine:


Purple Grey Chanel Paradoxal'ın krem halini andırıyor, onun üstüne şeffaf ışıltılı bir oje sürersem sanırım aynısını yakalarım. Simli ojeler de kaç katta opak olacak diye merak ediyorum, ama renkleri çok güzel ikisinin de. Models Own'un diğer ojelerine göz atmak isterseniz JustMakeUp'ta bir sürü şişe resmi var. JM'nin sürdüğü Slate Green markanın en popüler rengi, ama onun birebir kopyaları zaten mevcut: Sephora by OPI'dan Ocean Love Potion ve bende de olan NYX Algae, ki tıkladığınız resimde en alttaki oje kendisi. Yeni elime ulaşan Catrice I Sea You da bunlara çok benziyor.

12 yorum:

  1. Cok guzeller Oyku hep icim kalarak bakiyorum models own lara benim de artik onlardan edinmem gerek =)

    YanıtlaSil
  2. Zuzu walla renkleri cok guzel, al tabi sen de. Ama formulleri nasil bilmiyorum henuz.

    YanıtlaSil
  3. Canım senin için endişelenmeye başlıyorum ama daha kötüsü kendim için endişeleniyorum :D :D :D Sanırsam ben yarın gidip oje alıcam. Bir de sarı sürersem tamadır. Flormarın yeşilinde aldım biliyor musun? Mor aldım ayrıcaaa mavi aldım Pastel ama onu hediye ettim. Güzel bir maviydi. Öykü yapma gözünü seveyim batıracaksın beni :D :D:D

    YanıtlaSil
  4. Yasasin, misyonumu tamamladim sayilir, bir de neon sari aldirdim mi tam kivama geleceksin :))

    YanıtlaSil
  5. Senin yazını okuyup Models Own'un sitesine küçük bir ziyaret yaptım hemen, maaş alır almaz sipariş geçmeye karar verdim, capcanlı çok güzel renkleri var ürünlerin, bayıldım:)

    YanıtlaSil
  6. Oyle walla, ben de ne alayim diye baya dusunmustum. Bu dordunden tirnakta gormek istedigin varsa soyle, maas gununden once surmeye calisayim.

    YanıtlaSil
  7. Oooo süper güle güle kullan =)
    Ben bayılıyorum hepsine, çok çok güzeller. Yapıları da mükemmel bana sorarsan. Sen ne düşünüyorsun? Merak ettim görüşünü.

    YanıtlaSil
  8. Daha kullanmaya firsat olmadi, bilemiyorum o yuzden. Ama sen de begendiysen umutluyum :)

    YanıtlaSil
  9. Bende magenta divine var, en az 3 kat gerekiyor. bir dahaki alışverişinde peacock greeni tavsiye ederim müthiş bir renk ama sanırım barry m in racing green adlı ojesiyle çok benzer.

    YanıtlaSil
  10. 3 kat yine idare edermis, sagol bilgi icin. Peacock Green baya tutuluyor ama o renge cok benzer bir taneyi zaten Turkiye'deki Claire's magazasindan almistim. Henuz denemeyedim ama.

    YanıtlaSil
  11. Green Grass çok güzelmiş öykücüm. güle güle sür : )

    sayfanın sağ al köşesinde bulunan en son yazı yazanları gördüğümüz kısım nereye kayboldu. sayende farklı oje blogları görüyorduk :(

    blogu falan mı yavaşlatıyordu?

    YanıtlaSil
  12. Sanirim jelimsi bir oje o, merak ediyorum ben de. Blogun seklini degistirince o kisim duzenli olmadi, kaldirdim o yuzden.

    YanıtlaSil